Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö / oletko käynyt yksin elokuvissa?

Vierailija
11.01.2025 |

Eli käytkö usein tai joskus yksin elokuvissa?

Vai menetkö leffaan aina kaverin tai puolison kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jatkuvasti. En viitsi koskaan kysellä muita, helpompaa kun menee silloin kun itseä huvittaa. Eikä muutenkaan kiinnosta mikään sosiaalinen kontakti jos haluan katsoa elokuvan.

Vierailija
2/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten olen käynyt yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Käyn harvoin elokuvissa ja katsomassa sellaisia elokuvia, joista saa irti täyden audiovisuaalisen nautinnon, esim Dyyni 1 & 2.

Vierailija
4/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina yksin. Ei siellä voi mitään jutella. Joskus erehtynyt treffeille leffaan ja pieleen meni. 

Vierailija
5/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna 84 kertaa kävin elokuvateatterissa yksin. Pari kertaa vain oli seuralaisia mukanani.

Tänä vuonna oon jo neljä kertaa käynyt elokuvanäytöksissä yksin.

Vierailija
6/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa ei jutella, joten yksin tietysti. Enkä tarvitse rapisevia eväitä sinne.

Vierailija
7/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on helpompi mennä kun ei tarvitse sopia muiden kanssa mihin näytökseen menee ja mihin kellon aikaan nähdään. Siellä elokuvateatterissa ei ole helpompaa olla yksin jos kaikki paikat on myyty loppuun. Mielummin menee yksin arkena ensimmäisiin aikoihin.

Vierailija
8/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt yksin. Voisin kyllä yksin käydä, eihän siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
9/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen käynyt yksin. Pystyy keskittymäänkin paremmin. Aivan ihana harrastus, jota tosiaankin voi tehdä yksin.

Vierailija
10/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti yksin; sellaista, korjaan tällaista se on kun pn ikisinkku, jonka lähes kaikki läheiset ovat vakiintuneet ja löytäneet kumppanin rinnalleen tai elävät lähivanhempana lapsiensa kanssa. - Kummallista on. että leffassa, kuten teatterissa tai oopperassa monesti lähinnä katsoo vain esitystä, niin silti se tuntuu erilaiselta kun sen voi jakaa ja tehdä yhdessä toisen kanssa kuin silloin kun on (taas) yksin

Vierailija
11/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, ja kyllä.

Vierailija
12/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa ollut ainut katsoja muutamia kertoja muutamia vuosia sitten. Siinä on oma viehätyksensä.

Vierailija
13/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläisenä olen usein käynyt yksin päivänäytöksissä. Tulee halvemmaksi eikä leffassa käynnin mielestäni tarvitse olla mikään sosiaalinen tapahtuma.

Vierailija
14/32 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jopa ollut ainut katsoja muutamia kertoja muutamia vuosia sitten. Siinä on oma viehätyksensä.

Mä oon kans kahdesti ollut ainoa katsoja. On jokunen vuosi aikaa kun näin kävi viimeksi. Ja se leffa meni sen verran tunteisiin et pääsi ihan huuto kun kun isän pinna lopulta katkesi ja löi hulttiopoikaansa. Olin tyytyväinen, et yksin silloin :).

Vierailija
15/32 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans kahdesti ollut ainoa katsoja. On jokunen vuosi aikaa kun näin kävi viimeksi. Ja se leffa meni sen verran tunteisiin et pääsi ihan huuto kun kun isän pinna lopulta katkesi ja löi hulttiopoikaansa. Olin tyytyväinen, et yksin silloin :).

Korona taisi olla laukaiseva tekijä, joka sai lisää asiakkaita elokuvateattereihin. Pahimman koronakauden jälkeen sitä porukkaa tulikin niin, että joutui netin kautta ostaa liput, jos halusi johonkin näytökseen.

Mun viimeisin näytös, jossa olin yksin oli Immaculate - tahraton viime vuonna.

Vierailija
16/32 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin yksin. Ei vaimoa kiinnosta samat elokuvat kuin minua. Joskus yhdessä. Toisinaan muiden tuttavien kanssa  vaimo käy toisinaan itekseen.

Kummallinen kysymys. Miksi elokuvissa ei voisi käydä yksin?

Vierailija
17/32 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt 25 vuoteen elokuvissa.

Vierailija
18/32 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksinkin. Käyn myös syömässä ravintolassa joskus yksin. 

Vierailija
19/32 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi.

Vierailija
20/32 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Välillä puolison kanssa,  Välillä jonkun kaverin. Mutta yksin käyminen ei ole ongelma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi