Miksi stadilaiset eivät käy kauppakeskus Redissä?
Kommentit (88)
Redi on ehkä paskin kauppakeskus koko pk-seudulla. Tyhjiä liiketiloja, huonoja liikkeitä, sekava ja sokkeloinen. Olen käynyt vaikka kuinka monta kertaa ja joka kerta ärsyttää se jako kahteen eri puoleen ja se ettei joka kerroksesta pääse toiselle puolelle. Ei paljon kiinnostele kävellä koko kerrosta takaisinpäin jotta pääsee siihen kerrokseen ja kohtaan josta pääsee toiselle puolelle.
Redissä on mukava käydä, koska asiakkaita on niin vähän, että myyjillä on aikaa antaa hyvää asiakaspalvelua.
Mielestäni minulla on hyvä suuntavaisto, mutta Redi ei tahtonut alussa hahmottua millään. Nyt opasteita on lisätty ja uusia toimijoita tullut liiketiloihin. Pidän Rediä tätänykyä varsin sympaattisena. Kattoterassi ylhäällä erityinen ansio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redi ei ole liikenteen solmukohdassa kuten, Tripla, Sello tai Iso Omena. Huono sijainti.
Luulen, että asiakkaita olisi, jos rakennuksen suunnittelu olisi ollut fiksumpi.
Esim Itiksessä on keskusaukio, mistä on helppo suunnistaa liikkeisiin.
Redissä ei yksinkertaisesti löydä mihinkään, aivan hirvittävä suunnittelumoka.
Tämä on totta. Kuka jaksaa juoksennella talvivaatteissa töiden jälkeen loputtomia kaarevia käytäviä, josko siellä kulman takana olisi jotain. Perinteisemmissä kauppakeskuksissa on selkeät valoisat käytävät, joista näkee yhdellä silmäyksellä ainakin suunnilleen, missä mitäkin on, ja uloskäynnit selkeitä myös, jos haluaa pois. Tuosta Redistä ei ota erkkikään selvä
Niin, italialaisen kylän charmia ei niin vaan voikaan kopioida laatikkorötisköön ankeaan ilmastoon.
Vailla käytännön älyä olivat suunnittelijat.
Niin, ja italialaiskylässä on usein se selkeä piazza suihkulähteineen, jonne ihmiset, nuoret ja vanhat, kokoontuvat hengailemaan. Redissä keskusalueet on tukittu kaupoilla, mikä on mielestäni se perustavanlaatuinen moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redi ei ole liikenteen solmukohdassa kuten, Tripla, Sello tai Iso Omena. Huono sijainti.
Luulen, että asiakkaita olisi, jos rakennuksen suunnittelu olisi ollut fiksumpi.
Esim Itiksessä on keskusaukio, mistä on helppo suunnistaa liikkeisiin.
Redissä ei yksinkertaisesti löydä mihinkään, aivan hirvittävä suunnittelumoka.
Tämä on totta. Kuka jaksaa juoksennella talvivaatteissa töiden jälkeen loputtomia kaarevia käytäviä, josko siellä kulman takana olisi jotain. Perinteisemmissä kauppakeskuksissa on selkeät valoisat käytävät, joista näkee yhdellä silmäyksellä ainakin suunnilleen, missä mitäkin on, ja uloskäynnit selkeitä myös, jos ha
Niin, ja italialaiskylässä on usein se selkeä piazza suihkulähteineen, jonne ihmiset, nuoret ja vanhat, kokoontuvat hengailemaan. Redissä keskusalueet on tukittu kaupoilla, mikä on mielestäni se perustavanlaatuinen moka.
Ja lisäksi tosiaan 1.kerroksessa tuo kaiken halkova ulkotie.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni minulla on hyvä suuntavaisto, mutta Redi ei tahtonut alussa hahmottua millään. Nyt opasteita on lisätty ja uusia toimijoita tullut liiketiloihin. Pidän Rediä tätänykyä varsin sympaattisena. Kattoterassi ylhäällä erityinen ansio.
Ei ole satunnaiskävijänä ollut aikaa tutustua paikkaan niin, että siihen pääsisi noin sisään. Ehkä paikka on tosiaan alueen asukkaille tehty ja aukeaa sisäänpäinlämpiävästi.
Vierailija kirjoitti:
Jumbo vetovoimaisin
Kunniakansalaisilla on hyvin rahaa käytössään