Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube: Sari Kenttämaan tapaus

Vierailija
11.01.2025 |

Onko muut nähneet näitä vidoita Youtubessa. Henkilö siis julkaissut kymmeniä videoita Youtubessa. Häneltä viety kolme lasta, valvotut tapaamiset. Mikähän tässä on taustalla, en jaksanut kaikkia videoita katsoa.

Kommentit (773)

Vierailija
621/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vastaa enää jos itse vastaa tai tulee vain kyselyitä oletko Sari tai muuta typerää. En jaksa kommentoida enää tässä ketjussa, haluatte vain kiusata ja haukkua muita.

Minä en ainakaan halua haukkua. On vaan ihmeellistä että youtubessa pitää yksityiskohtaisesti kaikki kertoa. Se ei ole lasten edun mukaista. Se pitäisi tajuta.

Voi kuule ottaisin oppia näistä asioista. Ei ne asiat miksikään muutu vaikka niistä kertoisi kuten vaikkapa ohjelmissakin. Turha nillitys pois. Lasten edun mukaista on sekin että äitikin saa äänensä kuuluville, ei me kaikki olla niin tyhmiä että mennään tuohon alistamishalpaan koska me ymmärretään näitäkin asioita ihan oikeasti mekin.

Vierailija
622/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vastaa enää jos itse vastaa tai tulee vain kyselyitä oletko Sari tai muuta typerää. En jaksa kommentoida enää tässä ketjussa, haluatte vain kiusata ja haukkua muita.

Minä en ainakaan halua haukkua. On vaan ihmeellistä että youtubessa pitää yksityiskohtaisesti kaikki kertoa. Se ei ole lasten edun mukaista. Se pitäisi tajuta.

Voi kuule ottaisin oppia näistä asioista. Ei ne asiat miksikään muutu vaikka niistä kertoisi kuten vaikkapa ohjelmissakin. Turha nillitys pois. Lasten edun mukaista on sekin että äitikin saa äänensä kuuluville, ei me kaikki olla niin tyhmiä että mennään tuohon alistamishalpaan koska me ymmärretään näitäkin asioita ihan oikeasti mekin.

Elä alistu. Jatka valitsemallasi tiellä sitten. Mut sit on turha vinkua jos ei saa tavata kolmea tuntia tai tuetusti lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä alistu. Jatka valits

Enhän minä ole alistunutkaan mutta onpahan testattu mitä terve itsearvostus saa aikaan. Hyvin pyyhkii, kiitos Jumalalle.

Vierailija
624/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin pari videoita (huh, tylsiä) ja en katso enää. Ilmeetön ja tunteeton, pahasti häiriintynyt persoona. Elelee omassa todellisuudessa, ja siellä taitaa jatkossakin pysyä. Onneksi Suomessa on edes jotenkin, vähillä resursseilla, toimiva lastensuojelu.

Suosittelen olemaan hieman varovainen sen lastensuojelun kanssa, suosittelen perheille sopuisuutta ennemmin kuin minkäänlaisen avun pyytämistä sieltä.

Vierailija
625/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole alistumista vaan lasten suojelemista ettei heistä kerro kaikkea youtubessa. Miten et itse huomaa että sulla on mielenterveysongelmia?

Vierailija
626/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve itsearvostus?

Entäs terve toisten kunnioittaminen?

Ei ole tervettä tuoda someen lasten koko nimet ja yksityiset asiat!

Vierailija
627/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikea on kunnioittaa ja arvostaa toisen ihmisen yksityisyyden suojaa.

Jos ei siihen kykene niin ei kykene kyllä terveeseen itsearvostukseenkaan.

Vaan mieli on kieroutunut luulemaan että itsellä on oikeuksia toimia omavaltaisesti miten haluaa

Vierailija
628/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole alistumista vaan lasten suojelemista ettei heistä kerro kaikkea youtubessa. Miten et itse huomaa että sulla on mielenterveysongelmia?

En tiedä, kerro sinä. Loukkaantuminen taitaa olla ihan omaa tahtoa.

Vierailija
629/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve itsearvostus?

Entäs terve toisten kunnioittaminen?

Ei ole tervettä tuoda someen lasten koko nimet ja yksityiset asiat!

Jep. Sanopa nyt enää muuta.

Vierailija
630/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuminen ja uhriutuminen on joillakin ainoa tapa elää. Ilman draamaa ja sekopäisiä uskomuksia ei voi elää. Kun joku yrittää ohjata takaisin elämään, niin huudetaan pitkin nettiä kuinka väärässä kaikki muut ovat. 

-Ikuisen psykoosin uhrien tukiryhmä.

Vierailija
631/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuminen ja uhriutuminen on joillakin ainoa tapa elää. Ilman draamaa ja sekopäisiä uskomuksia ei voi elää. Kun joku yrittää ohjata takaisin elämään, niin huudetaan pitkin nettiä kuinka väärässä kaikki muut ovat. 

-Ikuisen psykoosin uhrien tukiryhmä.

Sitten on se terve yksilö myöskin jota kaikki yrittävät alistaa ja puhua sairaaksi yksilöksi.

Vierailija
632/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se yksi ja sama, jonka lapset on myös viety/otettu huostaan? Joka on vastaillut sivukaupalla vaikkei omien sanojensa mukaan ole jaksanut Sarin videoita edes katsoa?

Vierailija
633/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sinulla ymmärryksessä häikkää..? 🤣

Haluatko, että etsin sinulle sen videon jossa S sanoo sanasta sanaan juuri noin?

Vierailija
634/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se yksi ja sama, jonka lapset on myös viety/otettu huostaan? Joka on vastaillut sivukaupalla vaikkei omien sanojensa mukaan ole jaksanut Sarin videoita edes katsoa?

En nyt ehkä ihan yksin ole kommentoinut mutta kyllä näihinkin liityn. Oliko sinulla jokin erityinen aihe mielessäsi? Kysäisepä pois.

Vierailija
635/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sinulla ymmärryksessä häikkää..? 🤣

Haluatko, että etsin sinulle sen videon jossa S sanoo sanasta sanaan juuri noin?

Ei nyt tarvitse, kiitos vain. Aina moni sanoo samalla tavalla.

Vierailija
636/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä jokin yritys kuvitella omiansa jotta pääsisi taas kiusaamaan muita? Asioista olisi mielekkäämpää puhua ketjuissa.

Vierailija
637/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ehkä ihan yksin ole kommentoinut mutta kyllä näihinkin liityn. Oliko sinulla jokin erityinen aihe mielessäsi? Kysäisepä pois.

Ei ole, kunhan varmistin. Ei haittaa vaikka poistut derailaamasta keskustelua otsikon aiheesta.

Vierailija
638/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kunhan varmistin. Ei haittaa vaikka poistut derailaamasta keskustelua otsikon aiheesta.

Niinpä, totta varmaankin.

Vierailija
639/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä ettei tuollaista kanavaa ole poistettu. Järkyttävää. Noin törkeästi puhuu lasten isästä ja lasten asiat tuotu someen! 

Vierailija
640/773 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku samantapainen nainen Threadsissa.  Harmi, etten muista nimeä. Eroaa nyt toisesta liitostaan. Kertoo kaikki lasten ongelmat, ongelmat exän kanssa, talonmyynti ongelmat yms julkisesti.

Ketju on lukittu.