Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät hyväksy sitä, että miehillä on aina kriteerejä naisille?

Vierailija
11.01.2025 |

Ei kaikki naiset ole kauniita vaan monet naiset on punkeroita,rumia tai muuten vain mt ongelmaisia tapauksia.

Todellisuudessa naisista on kauniita ehkä max 10%.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tasokas mies. Olen koulutettu,työskentelen talousjohtajana,ajan uudella audilla ja asun kalliissa asunnossa helsingissä. Vaadin että naisen tulee olla hoikka,kaunis ja kiva. En kelpuuta alhaisen tason naisia vaan kyllä mä vaadin että naisen tulee myös olla tasokas koska itse olen sellainen myös.

Ja luonteesi on... tasokas...? 

Naisia ei KOSKAAN kiinnosta miehen luonne, vaan miehen pinnalliset asiat kiinnostaa naisia. Tämä on niin nähty, jos mies on kiltti ja tosi kiva mies mutta köyhä tai lyhyt niin ei se naisia saa mutta jos mies on hyvätuloinen lentäjälääkäri huonolla luonteella niin se saa naisia mielinmäärin. 

Vierailija
42/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tasokas mies. Olen koulutettu,työskentelen talousjohtajana,ajan uudella audilla ja asun kalliissa asunnossa helsingissä. Vaadin että naisen tulee olla hoikka,kaunis ja kiva. En kelpuuta alhaisen tason naisia vaan kyllä mä vaadin että naisen tulee myös olla tasokas koska itse olen sellainen myös.

Naisia ei KOSKAAN kiinnosta miehen luonne, vaan miehen pinnalliset asiat kiinnostaa naisia. Tämä on niin nähty, jos mies on kiltti ja tosi kiva mies mutta köyhä tai lyhyt niin ei se naisia saa mutta jos mies on hyvätuloinen lentäjälääkäri huonolla luonteella niin se saa naisia mielinmäärin. 

Mikä susta tekee kiltin ja kivan? Et lyö naista ja vaahtoat kuinka naisille kelpaa vain lentäjälääkärialusvaatemalli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska obeesi emakkokin luulee koko ajan itsestään liikoja. Kun nillekkin löytyy se surkea beeta mies palvomaan.

Tämä. 

Nykyinen ilmapiiri on toksinen koska juurikin ne alhaisen tason naiset luulevat olevansa vähintään keskitasoa joka aiheuttaa sen että heille kelpaa vain ne lentäjälääkärit. Ylipainoinen nainen on alhaista tasoa joten sen pitäis kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason mies. 

Totta kai jokainen ottaa minkä saa, et kai sinäkään säälistä kumppania valitse. Fiksut ja kauniit naiset sitten jäävät kokonaan ilman, eikä se ole heidän vikansa. 

Täh? Nykyisin on ongelma kun saman tasoiset ihmiset ei kohtaa koska naiset omasta tasosta riippumatta etsii vain niitä tasokkaita miehiä. Miksi suht rumall

Vaikka ihan siitä syystä, että heillä on mahikset niihin komeisiin ja kaksimetrisiin hyvin tienaaviin miehiin. Tämän voi päätellä siitä, että.,kun täälläkin väitetään vain komeiden ja rikkaiden kelpaavan niin silloinhan kaikki nämä naiset on sellaisen kanssa suhteessa. 

Sekä miehistä, että naisista  seitsämän kymmenestä on parisuhteessa joten kyllä Suomessa näitiä komeita miehiä joka naiselle riittää. 

Täällähän väitetään, etä tavikset ei kelpaa, joten myös  moni ruma ja lihava nainen on saanut komean ja pitkän rikkaan miehen. 

Ehkä he eivät sen takia huoli tavista, koska näköjään saavat sen paremmankin. 

Vierailija
44/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sinä "tasokas talousjohtaja " vietät lauantai-iltasi vauvalla ulisemalla naisista ? Ei oikein  kuulosta uskottavalta. Miksi sinä et ole saanut naista, vaikka olet ulkoisesti ja kaikin puolin juuri sellainen mies, jonka joka nainen haluaa?? Kuitenkin kerrot, että jos mies on hyvätulonen lentäjälääkäri niin naisia saa mielinmäärin. Kai sullekin nyt joku hyväkin on ollut tyrkyllä, koska sinullekin hyvin koulutetulle ja hyvin toimeenntulevalle on naisia varmaan tuhansittain tyrkyllä? Miksi olet ilman naista? Ei voi ola kyse siitä, etttei tuossa mielettömässä naismäärässä ole ollut yhtään sopivaa. 

Ja miehet ne vasta pinnallisia on:D Eräs tuttava (nuori nainen) sanoi, että hän saa esittää vaikka mielenvikaista ja tehdä ihan mitä tahansa typerää, niin joka mies haluaa toisille treffeille silloin, kun hän on meikannut. Onkin todella kaunotar silloin tämä nainen ja myös pieni ja hoikka on. 

Mutta jos menee treffeille meikkaamattomana  ja vaikko olisi kuinka fiksu (on korkealle koulutettu) niin toisia treffejä ei tule. 

Vierailija
45/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska obeesi emakkokin luulee koko ajan itsestään liikoja. Kun nillekkin löytyy se surkea beeta mies palvomaan.

Tämä. 

Nykyinen ilmapiiri on toksinen koska juurikin ne alhaisen tason naiset luulevat olevansa vähintään keskitasoa joka aiheuttaa sen että heille kelpaa vain ne lentäjälääkärit. Ylipainoinen nainen on alhaista tasoa joten sen pitäis kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason mies. 

Ei kaikkien mielestä, joku voi tykätä muhkusta ;)

Vierailija
46/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit nainen ja sanoisit samaa miehistä, saisit samassa suhteessa yläpeukkuja kuin nyt alapeukkuja. Vihaan tekopyhyyttä ylitse kaiken.

Vierailija
47/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus.. tiiättekö kun kaikki ihmiset vanhenee ja voi tulla esim sairauksia. Siinä punnitaan rakkauden laatu; oliko pelkkää pintaa vai aitoa ja syvempää rakkautta. 

Vierailija
48/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että naisissa on vain 10% kauniita selittää sen, miksi niille rumille ja lihaville naisillekin löytyy niitä komeita, pitkiä ja rikkaita miehiä. Jos tuolle komealle ja rikaalle miehelle kelpaisi vain se kaunis nainen ja niitä siis on rajallinen määrä, eli vain 10% naisista, niin suurin osa miehiä jäisi ihan ilman naista. 

Niinpä se ruma ja lihavakin nainen nappaa tuosta vaan sen komean miehen.  Muuten mies joutuisi tyytymään toiseen mieheen. Niissä kun niitä komeita/pitkiä/ rikkaita lentäjäkirurgeja riittää. Lähes kaikki miehet on sellaisia;)

Ei ihme, ettei tavikset kelpaa :DDD ;D

Mitäpä sitä suotta köyhää, lyhyttä ja kouluttamatonta ottamaan, kun paremmankin saa. 

Vierailija
49/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ränttisi paljastaa ettet ole kiltti etkä tosi kiva.

Vierailija
50/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaadin mieheltä oikeaoppista pilkkujen käyttöä.

Vierailija
51/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjälääkärillä taitaa olla paljon hyviä luonteenpiirteitä. 

Vierailija
52/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit nainen ja sanoisit samaa miehistä, saisit samassa suhteessa yläpeukkuja kuin nyt alapeukkuja. Vihaan tekopyhyyttä ylitse kaiken.

Minä laitoin alapeukun audista. Tai siis Audista. 

Vierailija
53/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Olen nainen ja hyväksyn kriteerit. Suomi on vapaa maa. Minullakin on. Miehen pitää olla fiksu, hyvä huumori, pitkä ym ym. Ja oma mieheni on just sitä mitä haluan paitsi hiukset ei ole paksut ja kiharat...kaikkea ei ikinä saa.

Minkä näköinen olet itse? Onko ylipainoa? Kerroppas mitat ja onko isot rinnat sekä hyvä peppu? 

Miksi ne sulle pitäis kertoa? Eikö huono itsetuntosi hyväksy sitä, että naisillakin on kriteereitä. Itsekin olisin mieluummin yksin, kuin huonon varavaihtoehdon kanssa. Onneksi ei tarvitse olla kumpaakaan ;)

Vierailija
54/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alapeukutin koska tyyppi on pätemässä koulutuksella jota ei näytä olevan ainakaan tekstin sisällön mukaan.

Vierailija
55/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos niitä muita kriteereitä kuin se että nainen hengittää, kaikille sekään ei ole välttämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän