Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät hyväksy sitä, että miehillä on aina kriteerejä naisille?

Vierailija
11.01.2025 |

Ei kaikki naiset ole kauniita vaan monet naiset on punkeroita,rumia tai muuten vain mt ongelmaisia tapauksia.

Todellisuudessa naisista on kauniita ehkä max 10%.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen naisen kuuluisi kelpuuttaa tavallinen mies kumppaniksi.

T:tavismies

Niinhän he tekevätkin. Valtaosa suomalaisista on taviksia ja parisuhteessa.

Vierailija
22/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oikeasti ole muuta elämää, kuin tämä jokapäiväinen höpinä:miksi naiset sitä ja miksi naiset tätä???

Ja jokainen ihminen , oli hän sitten mies tai nainen tajuaa, että KAIKILLA on kriteerejä sille ihmiselle, jonka kanssa aikoo viettää elämänsä. Sehän nyt vasta hullua olisi, jos näin ei olisi. Kuka vaan kelpaisi. 

Meillä kaikilla vaan ne griiterit saataa olla erit. Jolu ei halua lihavaa naista/miestä, vaikka tämä olisi täyttä kultaa ja ottaa mielummin hoikan, riippumatta hänen muista ominaisuuksistaa.

Jokainen valitsee sen, jonka hyväksi katsoo. Ja jos ei saa ketään, on yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska obeesi emakkokin luulee koko ajan itsestään liikoja. Kun nillekkin löytyy se surkea beeta mies palvomaan.

Tämä. 

Nykyinen ilmapiiri on toksinen koska juurikin ne alhaisen tason naiset luulevat olevansa vähintään keskitasoa joka aiheuttaa sen että heille kelpaa vain ne lentäjälääkärit. Ylipainoinen nainen on alhaista tasoa joten sen pitäis kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason mies. 

Totta kai jokainen ottaa minkä saa, et kai sinäkään säälistä kumppania valitse. Fiksut ja kauniit naiset sitten jäävät kokonaan ilman, eikä se ole heidän vikansa. 

Täh? Nykyisin on ongelma kun saman tasoiset ihmiset ei kohtaa koska naiset omasta tasosta riippumatta etsii vain niitä tasokkaita miehiä. Miksi suht rumalle naiselle ei kelpaa köyhä ja lyhyt mies? Miksi ne suht rumat ja isokokoiset naiset haluaa miehen joka on hyvätuloinen,kaks metriä pitkä ja komea? 

Vierailija
24/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tasokas mies. Olen koulutettu,työskentelen talousjohtajana,ajan uudella audilla ja asun kalliissa asunnossa helsingissä. Vaadin että naisen tulee olla hoikka,kaunis ja kiva. En kelpuuta alhaisen tason naisia vaan kyllä mä vaadin että naisen tulee myös olla tasokas koska itse olen sellainen myös.

Et todennäköisesti ole mies. Mutta jos olisit ja roikkuisit vauvapalstalla uhoamassa, kuuluisit alimpaan kastiin. Yöh, mikä idiootti, ei jatkoon.

Vierailija
25/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on liian vähän kriteerejä. Ne kelpuuttaa kenet vain ja jäävät odottamaan josko parempi tulee vastaan. Miehet ei osaa sitoutua suhteeseen.

Vierailija
26/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EILEN sama aloitus. Keksi jo uusi. Miksi naisten pitäisi olla kauniitä? Eihän miehetkään ole. Ja molemmissa on lihavaia ja mt-ongelmaisia. Selvähän tuo.

Sulla taitaa olla tuo mt-ongelma?  

Vierailija
27/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska obeesi emakkokin luulee koko ajan itsestään liikoja. Kun nillekkin löytyy se surkea beeta mies palvomaan.

Tämä. 

Nykyinen ilmapiiri on toksinen koska juurikin ne alhaisen tason naiset luulevat olevansa vähintään keskitasoa joka aiheuttaa sen että heille kelpaa vain ne lentäjälääkärit. Ylipainoinen nainen on alhaista tasoa joten sen pitäis kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason mies. 

Totta kai jokainen ottaa minkä saa, et kai sinäkään säälistä kumppania valitse. Fiksut ja kauniit naiset sitten jäävät kokonaan ilman, eikä se ole heidän vikansa. 

Täh? Nykyisin on ongelma kun saman tasoiset ihmiset ei kohtaa koska naiset omasta tasosta riippumatta etsii vain niitä tasokkaita miehiä. Miksi suht rumall

Eli sinäkö olet se poikkeusyksilö, joka haluaa ruman ja ryhmän naisen vaikka saisi fiksun ja kauniin?

Vierailija
28/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kriteerinä vain normaalipaino minkä voi kyllä jokainen nainen saavuttaa 👍

Vierailija
29/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kriteerinä vain normaalipaino minkä voi kyllä jokainen nainen saavuttaa 👍

Miksi sitten todella monet naiset on ylipainoisia? Hoikkia naisia on tosi vähän ja vähän on myös normaalipainoisia naisia, miksi valtaosa naisista on ylipainoisia? 

Tuntuu siltä että naisten on vaikea saavuttaa normaalipaino tai naisilla on vääristynyt kuva kehosta kun ylipainoiset naiset väittää olevansa normaalipainoisia. 

Vierailija
30/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se menee. Kerro jotakin uutta.

Vierailija
31/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tasokas mies. Olen koulutettu,työskentelen talousjohtajana,ajan uudella audilla ja asun kalliissa asunnossa helsingissä. Vaadin että naisen tulee olla hoikka,kaunis ja kiva. En kelpuuta alhaisen tason naisia vaan kyllä mä vaadin että naisen tulee myös olla tasokas koska itse olen sellainen myös.

Jos oikeasti olet sellainen, niin kuin kerrot niin et todellakaan olisi viettämässä lauantai- iltaasi palstalla. 

Vierailija
32/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Nykyisin on ongelma kun saman tasoiset ihmiset ei kohtaa koska naiset omasta tasosta riippumatta etsii vain niitä tasokkaita miehiä. Miksi suht rumalle naiselle ei kelpaa köyhä ja lyhyt mies? Miksi ne suht rumat ja isokokoiset naiset haluaa miehen joka on hyvätuloinen,kaks metriä pitkä ja komea? 

Mä olen melko ruma nainen. Mun mies on lyhyt pienituloinen.

Vierailija
33/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Täh? Nykyisin on ongelma kun saman tasoiset ihmiset ei kohtaa koska naiset omasta tasosta riippumatta etsii vain niitä tasokkaita miehiä. Miksi suht rumall

Ei yhdenkään naisen tarvitse sua haluta, eikä se ole meidän vika, jos sä olet lyhyt ja ruma. Se on sun vanhempiesi vika, syytä niitä.

Vierailija
34/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sä luulet, että nillä on miehinä? No ihan niitä taviksia. Jos sä et ole kelvannut, et sitten taida kuulua edes niihin taviksiin....

Suomesta tuskin löytyy yli miljoona pitkää, lihaksikasta, laatikkoleukaista lentäjä-kirirgimiestä kaikille naisille , jotka on naimisissa/parisuhteessa. 

Taitaa olla enemmistö niitä keskivartalolihavia duunarimiehiä. Lyhyitä ja olemattomalla leualla varustettuja. Niitä mitä nyt siellä Prismassa näkee kärrykä lykkäämässä. 

Vierailija
35/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et voi hyväksyä sitä, ettei meillä miehilläkään aina ole kriteerejä naisille?

Vierailija
36/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten todella monet naiset on ylipainoisia? Hoikkia naisia on tosi vähän ja vähän on myös normaalipainoisia naisia, miksi valtaosa naisista on ylipainoisia? 

Tuntuu siltä että naisten on vaikea saavuttaa normaalipaino tai naisilla on vääristynyt kuva kehosta kun ylipainoiset naiset väittää olevansa normaalipainoisia. 

Ylipainoisia miehiä ja ylipainoisia naisia on melko tarkalleen saman verran väestöstä. Eli tässä asiassa sukupuolet tosiaankin kohtaavat. Mutta kaikille se paino ei ole keskeinen ominaisuus parinmuodostuksessa, joten joskus voi joku ylipainoinen saada normaalipainoisen tai alipainoisen puolison. Ei syytä paniikkiin silloinkaan.

Vierailija
37/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutin kerran puolisokseni ns. tavismiehen. Hänen luonteensa oli täyttä sontaa, joten en kestänyt häntä enää. Seuraava puolisoni on myös eräänlainen tavismies, mutta toisaalta hän ei ole kuitenkaan mikään tavis, koska häntä parempaa ihmistä on vaikea löytää.

Vierailija
38/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luonteesi on... tasokas...? 

Vierailija
39/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on aina kriteerejä puolisolleen. Kaikilla. Miten korkeita tai matalia ne on, tai kuinka paljon niitä on, vaihtelee. Olisi kauheaa olla parisuhteessa - saati naimisissa sellaisen ihmisen kanssa, jolle olisi kelvannut kumppaniksi minun lisäkseni ihan kuka tahansa muu.

Vierailija
40/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et paljon naiselta vaadi, etkä kyllä kauhean tasokkaalta vaikuta viestisi perusteella.

Koulutuksen voi kuka tahansa hankkia, eikä audikaan ole mikään statussymboli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä