Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät hyväksy sitä, että miehillä on aina kriteerejä naisille?

Vierailija
11.01.2025 |

Ei kaikki naiset ole kauniita vaan monet naiset on punkeroita,rumia tai muuten vain mt ongelmaisia tapauksia.

Todellisuudessa naisista on kauniita ehkä max 10%.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka pitää olla ja empaattinen luonteeltaan.

Vierailija
2/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai 10%, oletpas optimistinen. Noin muuten, minulla ei kyllä ole kriteerejä. En nimittäin ole koskaan pystynyt valitsemaan keneen ihastun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tasokas mies. Olen koulutettu,työskentelen talousjohtajana,ajan uudella audilla ja asun kalliissa asunnossa helsingissä. Vaadin että naisen tulee olla hoikka,kaunis ja kiva. En kelpuuta alhaisen tason naisia vaan kyllä mä vaadin että naisen tulee myös olla tasokas koska itse olen sellainen myös.

Vierailija
4/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hyväksyn sen. Koska minulla on kriteerejä miehelle, niin elän sen asian kanssa että lapseni/tatuointini/jokin muu ominaisuuteni tässä paketissa on kynnyskysymys.

Vierailija
5/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän niitä kriteerejä kyllä on. Nainen kun nainen kelpaa, jos puutetta on.

Vierailija
6/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei hyväksy? Mun puolesta saa olla.

Vierailija
7/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpötät? Ei minua naisena kiinnosta sinun kriteerit. Sinun kriteerit on ongelma sinulle itsellesi, niitä kauniita hoikkia naisia ei riitä suurimmalle osasta miehistä ja se on ihan sinun ongelma. 

Vierailija
8/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa hyväksyä. En minäkään tietenkään halua olla ihmisen kanssa, joka ei minusta pidä.

Vierailija
9/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska obeesi emakkokin luulee koko ajan itsestään liikoja. Kun nillekkin löytyy se surkea beeta mies palvomaan.

Vierailija
10/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tasokas mies. Olen koulutettu,työskentelen talousjohtajana,ajan uudella audilla ja asun kalliissa asunnossa helsingissä. Vaadin että naisen tulee olla hoikka,kaunis ja kiva. En kelpuuta alhaisen tason naisia vaan kyllä mä vaadin että naisen tulee myös olla tasokas koska itse olen sellainen myös.

jooh,,tasokasta teksiä !

Vierailija
11/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska obeesi emakkokin luulee koko ajan itsestään liikoja. Kun nillekkin löytyy se surkea beeta mies palvomaan.

Tämä. 

Nykyinen ilmapiiri on toksinen koska juurikin ne alhaisen tason naiset luulevat olevansa vähintään keskitasoa joka aiheuttaa sen että heille kelpaa vain ne lentäjälääkärit. Ylipainoinen nainen on alhaista tasoa joten sen pitäis kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason mies. 

Vierailija
12/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen nainen ja hyväksyn kriteerit. Suomi on vapaa maa. Minullakin on. Miehen pitää olla fiksu, hyvä huumori, pitkä ym ym. Ja oma mieheni on just sitä mitä haluan paitsi hiukset ei ole paksut ja kiharat...kaikkea ei ikinä saa.

Vierailija
13/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Olen nainen ja hyväksyn kriteerit. Suomi on vapaa maa. Minullakin on. Miehen pitää olla fiksu, hyvä huumori, pitkä ym ym. Ja oma mieheni on just sitä mitä haluan paitsi hiukset ei ole paksut ja kiharat...kaikkea ei ikinä saa.

Minkä näköinen olet itse? Onko ylipainoa? Kerroppas mitat ja onko isot rinnat sekä hyvä peppu? 

Vierailija
14/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen naisen kuuluisi kelpuuttaa tavallinen mies kumppaniksi.

T:tavismies

Vierailija
15/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä te laatikkoleukakirurgit/lentäjät murehditte sen lihavan naisen "tasosta" ja onko se teiltä pois jos joku muu mies häntä palvoo? Teillähän on ne hoikat ja kauniit naiset jonossa odottamassa? Joten ei ole teiltä pois.

Vierailija
16/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Nykyinen ilmapiiri on toksinen koska juurikin ne alhaisen tason naiset luulevat olevansa vähintään keskitasoa joka aiheuttaa sen että heille kelpaa vain ne lentäjälääkärit. Ylipainoinen nainen on alhaista tasoa joten sen pitäis kelpuuttaa kumppaniksi alhaisen tason mies. 

Kenenkään ei tarvitse kelpuuttaa ketää, jos ei tahdo. 

Vierailija
17/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hyväksyisi? Se sitten onkin ihan toinen juttu onko se fiksua hakea itselleen elämänkumppania pelkästään ulkonäköön keskittyvillä kriteereillä, mutta jokainen tekee nämä valinnat itse. Ja tietenkin myös elää niiden omien valintojensa seurauksien kanssa.

Vierailija
18/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdistä saa välillä lukea miten suomalainen mies harrastaa rakkautta emakon kanssa. Siitä saa tosin rangaistuksen.

Vierailija
19/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Totta kai jokainen ottaa minkä saa, et kai sinäkään säälistä kumppania valitse. Fiksut ja kauniit naiset sitten jäävät kokonaan ilman, eikä se ole heidän vikansa. 

Vierailija
20/55 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen naisen kuuluisi kelpuuttaa tavallinen mies kumppaniksi.

T:tavismies

Ei tarvitse kelpuuttaa ketään, ei naisten, ei miesten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän