Kokemuksia Hoplopista? Kavin nettisivuilla ja saantoja saantoja saantoja, rivikaupalla. Onko nipoa touhua vai oikeasti kivaa?
Kommentit (8)
Vierailija:
ja lapsista myös!Itse asiassa itse oon sen verran nipo, että minusta henkilökunta voiis välillä vähän kierrellä katsomassa. Kerran olimme niin, että oli aika paljon porukkaa ja muutama isompi lapsi vähän " terroriosoi" . Mutta onneksi lähtivät aika pian.
Kun ne säännöt lukee, niin nehän ovat ihan normaaleita sääntöjä. Valitettavasti ne on täytynyt oikein laittaa säännöiksi, kun kaikilla vanhemmilla ei ole ymmärrystä siitä, miten yleisillä paikoilla toimitaan.
ja oli vain vähän lapsia, tunti riitti mainiosti..
kuhmuja saattaa tulla kun lapset törmäilevät toisiinsa, mutta ei suurempaa
erittäin mukava paikka
Ja sääntöjä pitääkin olla tuollaisessa paikassa, että voidaan pitää homma hallussa. Säännöt on samat kaikille ja ne on tarkoitettu kaikkien viihtyvyyden ja turvallisuuden takaamiseksi. Esimerkiksi minusta on hyvä asia, että kaikkien pitää pestä/desifioida kätensä mennessään leikkialueelle. Joitakin säännöt rassaa (ja niitä ei yleensä heidän lapsillaan ole) ja se kyllä näkyy. Henkilökunnan olisi vaikea puuttua " terrorisointiin" , jos sääntöjä ei olisi. Ja minusta niitä varsinaisia sääntöjä ei edes ole paljon tai ne ovat ihan itsestään selviä asioita...
Esimerkiksi pallomeressä on kummallakin käyntikerrallamme ollut poikia, jotka terrorisoivat muita lapsia (heittelevät palloilla, lyövät ym.) eikä henkilökunta tai näiden lasten vanhemmat tietenkään tee mitään.
Saattavat ottaa paremminkin opikseen kun vieras aikuinen ojentaa. Pätee muihinkin paikkoihin. Jos omat vanhemmat ovat uusavuttomia kasvattamisessa niin oma osaaminen peliin mukaan. Itse ainakin haluan oman poikani kasvuympäristön reiluksi ja huomautan muidenkin sopimattomasta käytöksestä.
ja lapsista myös!
Itse asiassa itse oon sen verran nipo, että minusta henkilökunta voiis välillä vähän kierrellä katsomassa. Kerran olimme niin, että oli aika paljon porukkaa ja muutama isompi lapsi vähän " terroriosoi" . Mutta onneksi lähtivät aika pian.