Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivaa miestä ei vaan löydy

Vierailija
11.01.2025 |

Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.

Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).

Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!

Kommentit (221)

Vierailija
201/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimpia turnoffeja on kirjoittaa deittiprofiilissa: "juoksut on juostu, nyt olisi aika asettua".

Toki nämä juoksut voivat tarkoittaa eri ihmisten kohdalla eri asioita, eikä välttämättä useita suhteita ym miehissä juoksuja, mutta jo tuollaisen lukeminen saa swaippaamaan vasuriin.

-parisuhdekokematon sinkku

Eli haet toista 40-vuotiasta, joka ei ole ollut aiemmin missään suhteessa? Onko flaksi käynyt? 

En. Haen ihmistä jonka kanssa olisi hyvä olla. Ja ei ole flaksi käynyt. Liian harva nainen osoittaa vastavuoroisuutta halua tutustua.

Justhan kirjoitit, että ei saa olla juossut juoksuja. Eli siis millainen sellainen on? Ikisinkut on ihan ok, mutta syy voi olla vaikka aseksuaalisuus tai ettei ihastu ikinä kehenkään. Viihtyy paremmin yksin, eikä hae ketään. Kuinka moni ikisinkku on jossain nettitreffeillä nelikymppisenä ylipäänsä? 

Vierailija
202/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tunne kipinää koska mies ei ole pitkä ja komea, mies ei ole Andrew Tate komistus joka hakkaa naisia.

Tavallinen kiltti mies ei saa naisissa kipinää mutta jännämiehet saa naisen heti kiinnostumaan.

Useampi tavallinen kiltti mies saanut kipinöitä aikaan. Myös huomattavasti vanhemmat, rumemmat ja tanakammat. Pitää vaan olla kemiaa ja sitä ei pysty mistään taikomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Itse en hae kipinää, vaan sellaista turvallisuuden tunnetta miehen seurassa. Hirveän harvassa on sellaiset, että kokee olevansa fyysisesti ja henkisesti turvassa sen miehen kanssa.

Minä löysin 35-vuotiaanan turvallisen miehen. Nyt kolmen vuoden yhdessä asumisen jälkeen ole ihan helkkarin kiitollinen etten tehnyt lapsia tuon miehen kanssa. Hän on kotona ihan totaalisen saamaton, ja kiltti luonnekin on täällä kotioloissa jossain laturissa ilmeisesti, lähinnä makaa tuppisuuna sohvalla kännykkä kädessä ja avaa suutaan sen verran että nalkuttaa aivan kaikesta. Mutta joo, turvallinen hän on.

Ei tuo kuulosta henkisesti turvalliselta ihmiseltä. Et taida nyt ymmärtää mitä tarkoittaa turvallisuus.

Tuo nalkuttaminen on oire, että mies on pian jättämässä eli on juuri se turvaton arvoituksellinen vaihtoehto.

Vierailija
204/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me törmättiin ihan töissä. 

Tietysti, vietetään kate päivät yhdessä. Siellä sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
205/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimies ei osaa käyttäytyä eikä huolehtia itsestään, käännä katse evoluution seuraavalla tasolla oleviin yksilöihin. 

Vierailija
206/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla kohdattiin ja saatiin lapsi päälle nelikymppisinä. Ei tartte kuin jutella jossain illanvietossa tms ja väliin antaa vaivihkaa täkyjä että on vapaa. Työn lisäksi voi katsella jotain harrasteita, missä pääsee tutustumaan samoista asioista kiinnostuneisiin ihmisiin. Yhdistystoiminnan kautta jotkut löytäneet myös.

Siitä olen samaa mieltä, ettei deittisaiteilta löydy kuin huijareita, trolleja ja sekopäitä.

Mua ei nappaa tuo työpaikan soidinleikki.

Vierailija
207/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat viedään parikymppisinä. Kolmekymppisenä jäljellä vaan jämät ja toisella kierroksella olevat, jotka sitten ovatkin aivan sekaisin. Itse olen M34.

Vierailija
208/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida enää 40+ iässä onnistaa, ehkä on parempi unohtaa mitkään seurustelut ja rakastumiset kun ei niistä mitään tule eikä ketään kiinnosta. 

Vierailija
209/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta niin alkaa miehiä löytymään.

Vierailija
210/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat viedään parikymppisinä. Kolmekymppisenä jäljellä vaan jämät ja toisella kierroksella olevat, jotka sitten ovatkin aivan sekaisin. Itse olen M34.

Monet järkevät eroavat vaikeasta puolisosta. Mutta heitä ei saa enää helposti toista kertaa sitoutumaan.

Vierailija
211/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja miehiä, mutta moraalikäsitys ei valitettavasti ole sama. 

Vierailija
212/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimies ei osaa käyttäytyä eikä huolehtia itsestään, käännä katse evoluution seuraavalla tasolla oleviin yksilöihin. 

lihavaa suomi mammaa ei kaipaa kukaan.taikut yn muut aasialaiset naiset  on seksikkäitä.

Vierailija
213/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hobn shpas, khbr! deyn situatsye iz nisht zeyer khidush. afilu on zukhn, gedenk ikh an intsident vos meyn farshtorbenem bobe hot oft dertseylt vegn a por yor tsurik. a neye familye hat gevaoynt nebn meyn babe's kindheym, mit a por, a man's kinder, a froy's kinder, aun afilu a gemeyner gas. di mame (shtepmader) fun der mshpkhh hot oft gekokht zup in a groys fan. di bobe hot mir gezogt, az akhuts di kinder fun der mshpkhh, kenen aoykh di shkhnhs kinder kumen esn di zup. di zup iz geven gants laytish, spetsyel in batrakhtung fun di nokh-mlkhmh tnoim in der tseyt. s'zeynen aroyf in shtub a mkh tsetrafene kats aun amal hat di froy gelazt glitshn, az zi hat zey gekhaft mit trafn aun mit zey gemakht ir zuf. di bobe hot gezogt, az di zup in zikh iz nisht erger gevorn, ober zi hot take ongehoybn a bisl aoysmeydn dos ort ven zi hot gevust fun vanen dos fleysh in di zupn kumt. der fareyn hat zikh angehoybn mit aumgebrakhkeyt (khatsh di babe hat genutst derfar a myauser vart), aber di por hat nisht getrunken keyn traf alkahal. aun di bobe hot es aoykh nisht genutst, aun vu hot zi es gekont bakumen ven zi iz nor geven a kind. azoy alts ken pasirn, aun ver se ritshaz di yodle boym vet faln in di juniper boym, vi di bobe shtendik gelernt.

Vierailija
214/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

No luulisi olevan, nainenhan siinä lapsessa isoimmat riskit ottaa, miehen osa on mukavampi. Itse en ala lapsia synnyttämään. Voisi kuvitella miestenkin oppivan arvostamaan synnyttäviä naisia, jos olisivat harvassa.

Tämän kommentin myötä ei voi todeta mitään muuta kuin sen että naiset ei todellakaan tiedä miehistä ja miesten haluista yhtään mitään 

Eivätkä varsinkaan välitä miehistä yhtään. Täydellinen empatiakyvyttömyys miehiä kohtaan. 

Vierailija
215/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytääkseen sopivan miehen täytyy ensin naisen tuntea itsensä kuka on mistä on tullut ja mitä haluaa parisuhteelta. Ja ennenkaikkea mitä annettavaa on jos perustaa perheen miehen kanssa. Sama pätee myös mieheen mitä annettavaa on naiselle perustaessaan perheen naisen kanssa.

Vierailija
216/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

Varmaan jollekin +50v, joka haluaa vielä omia lapsia

Vierailija
217/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemä aloitus. 

Vierailija
218/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Neukkulan ykköstähti Alla Pugatšovakin saanut lapsen vielä seitsemänkymppisenä. Kaikki on siis mahdollista. 

Vierailija
219/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?

Ei vaan ole ollut sitä kemiaa.

Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.

-Ap.

Ymmärrät varmaankin, ettet ole kovin hyvässä asemassa kysynnän ja tarjonnan suhteen?

Korkeakoulutettu, hyvässä työssä oleva sivistynyt nelikymppinen herrasmies on aika monenkin naisen toive.

Suurin osa noista miehistä on pariutunut ja lisääntynyt naisen kanssa, silloin kun naisen ikä alkoi kakkosella. Nämä miehet ovat siis perheenisiä jo. Herää kysymys missä olit itse parikymppisenä ja kolmekymppisenä (etenkin parikymppisenä)?

Jos nyt jostain kummallisesta syystä tällainen kultakimpale on vapaalla jalalla ja lapseton nelikymppisenä, on häviävän pieni todennäköisyys, että ko. miestä kiinnostaisi lisääntyminen. Ja siinäkin äärimmäisen epätodennäköisessä tilanteessa kisaisit kolmekymppisiä naisia vastaan, koska sinun kuvaamasi mies kyllä saa nuoremmankin naisen jos niin haluaa.

Minä en esimerkiksi tunne ainuttakaan kuvaukseen sopivaa miestä, joka olisi potentiaalinen kumppani perustamaan perhettä nelikymppisen naisen kanssa.

Vierailija
220/221 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 35v lähestyvä mies. Alan hyväksyä, että pariutumismahdollisuudet menivät parikymppisenä. Hyväksyn kohtaloni mukisematta. Olen pian varhaiskeski-iässä ja vanhenen joka vuosi. Kaikkien ei ehkä ole tarkoitus lisääntyä. Sitä on evoluutio. Osa pääsee jatkamaan sukua ja hyvä niin. Itse hyväksyn sen, etten välttämättä ole yksi heistä. Onneksi veljellä on kersa, niin ei pääse sentään koko suku sammumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi