Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivaa miestä ei vaan löydy

Vierailija
11.01.2025 |

Tinder, Badoo, Hinge ja Suomi24 pelattu läpi. Matcheja tuli reilu 20 kpl ja kävin muutamilla treffeillä, jotka eivät johtaneet pidemmälle, koska en tuntenut kipinää.

Missä ne kaikki hyvät miehet ovat?!? Miten ihmiset pariutuvat nykyään? Sinkkubileitäkään ei järjestetä enää missään (pl. pääkaupunkiseutu).

Ikää kohta jo 40 vuotta ja haluaisin saada lapsia. Apua!

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Itse en hae kipinää, vaan sellaista turvallisuuden tunnetta miehen seurassa. Hirveän harvassa on sellaiset, että kokee olevansa fyysisesti ja henkisesti turvassa sen miehen kanssa.

Minä löysin 35-vuotiaanan turvallisen miehen. Nyt kolmen vuoden yhdessä asumisen jälkeen ole ihan helkkarin kiitollinen etten tehnyt lapsia tuon miehen kanssa. Hän on kotona ihan totaalisen saamaton, ja kiltti luonnekin on täällä kotioloissa jossain laturissa ilmeisesti, lähinnä makaa tuppisuuna sohvalla kännykkä kädessä ja avaa suutaan sen verran että nalkuttaa aivan kaikesta. Mutta joo, turvallinen hän on.

Ei tuo kuulosta henkisesti turvalliselta ihmiseltä. Et taida nyt ymmärtää mitä tarkoittaa turvallisuus.

Vierailija
182/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen miehen pitäisi olla, että olisi kipinää? Mistä ollut kiinni, että kipinää ei ole ollut?

Ei vaan ole ollut sitä kemiaa.

Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä. Haluaisin, että mies on korkeakoulutettu ja että hänellä on vakituinen työ. Ei polta ja käyttää alkoa kohtuudella. Osaa keskustella ja on herrasmies.

-Ap.

Unohda korkeakoulutus ja/tai vakituinen työ. Moni menestyy asiantuntijatehtävissä ilman koulutusta ja freelancer voi tienata enemmän kuin sinä.  

Suht vaativa paketti sinulla haussa. Ei mitään erikoista, mutta tuskin on tuollaista vapaana niin että haluaisi lapsia 40v naisen kanssa. Mutta eihän sitä ikinä tiedä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisinko minä?

T: GigaChad

Vierailija
184/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimpia turnoffeja on kirjoittaa deittiprofiilissa: "juoksut on juostu, nyt olisi aika asettua".

Toki nämä juoksut voivat tarkoittaa eri ihmisten kohdalla eri asioita, eikä välttämättä useita suhteita ym miehissä juoksuja, mutta jo tuollaisen lukeminen saa swaippaamaan vasuriin.

-parisuhdekokematon sinkku

Suunnilleen noilla sanoilla minua yritti saada itselleen minua 15 vuotta nuorempi nainen kun oli 44v. Hän oli silloin 29v ja "valmis asettumaan". Ei päädytty yhteen ja nainen on edelleen sinkku 35 vuotiaana. Kaunis nainen ja todella kuuma sängyssä. Mutta se ei pidemmän päälle riitä.  Pitää tulla toimeen muutenkin kuin sängyssä ja bileissä.  

Vierailija
185/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on liian valikoiva. Eikä pysty lupaamaan miehelle edes olevansa enää hedelmällinen. On varsin mahdollista ettei ap hedelmöity enää luomukeinoin.

Vierailija
186/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimpia turnoffeja on kirjoittaa deittiprofiilissa: "juoksut on juostu, nyt olisi aika asettua".

Toki nämä juoksut voivat tarkoittaa eri ihmisten kohdalla eri asioita, eikä välttämättä useita suhteita ym miehissä juoksuja, mutta jo tuollaisen lukeminen saa swaippaamaan vasuriin.

Eli haet toista 40-vuotiasta, joka ei ole ollut aiemmin missään suhteessa? Onko flaksi käynyt? 

Vierailija
187/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

Muista kuitenkin, että ihan kuka tahansa ei kelpaa. Pitää olla komea, varakas ja normaalissa ammatissa (erikoislääkäri tai hävittäjälentäjä). Mielestäni aivan kohtuulliset vaatimukset.

Vierailija
188/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Ei ole hyviä naisia yhtään vapaana kun ne viedään jo 17-vuotiaana.

Mies 

Vierailija
189/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei saa nuorempaa miestä vaan yli 40v:n. Koska ap on kohta myös 40v on suuri riski että lapsesta tulisi kehitysvammainen. Ei joku 35v mies ota riskiä vammaisen lapsen saamisesta yli ikäisen naisen kanssa.

Näistä asioista pitäisi puhua jo peruskoulun biologian tunneilla. Murheellisia ovat nämä yli 40v itsekkäät naiset jotka maksavat kymmeniä tuhansia hedelmöitys hoidoista vaikka munasarjat ovat jo homeessa. Näitä kohtaan en kyllä tunne mitäön empatiaa vaan nauran. Jonossa oli taatusti hyviä lasta haluavia miehiä mutta kukaan ei kelvannut. On maailmassa sentään oikeutta kun itsekäs nainen jääkin lapsettomaksi.

190/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi nainen kuin kaino kirjastonhoitajatar, siis myös kiltti, fiksu, älykäs, rauhallinen ja hillitty. Ikää voisi olla n. 29-44 vuotta. Silmälasit olisivat plussaa myös ja saa olla oikein nörtähtäväkin, joka lukee ja kutoo villasukkia keinutuolissa yksiössä vaikkapa kissa seuralaisenaan. Olen itse runsas nelikymppinen luokanopettaja, jolla on tuuhean tummat kulmakarvat ja feminiinisen pitkät silmäripset!

Vierailija
191/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttäisin periaatteessa ap:n kriteerit. Ikää on kuitenkin jo 45 vuotta ja ei tässä iässä enää halua kokea lapsiarkea. Minulle riittää satunnaiset viikonlopun veljen ja siskon lasten kanssa. Parisuhde ja lapset olisi olleet ajankohtaisia 15-20 vuotta sitten, mutta ei minulle silloin ollut kysyntää. Ja kun tässä on jo 25 vuotta pyörittänyt omaa taloutta, niin en halua naista sotkemaan kuvioita. Kompromissien aika meni jo.

Vierailija
192/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttäisin periaatteessa ap:n kriteerit. Ikää on kuitenkin jo 45 vuotta ja ei tässä iässä enää halua kokea lapsiarkea. Minulle riittää satunnaiset viikonlopun veljen ja siskon lasten kanssa. Parisuhde ja lapset olisi olleet ajankohtaisia 15-20 vuotta sitten, mutta ei minulle silloin ollut kysyntää. Ja kun tässä on jo 25 vuotta pyörittänyt omaa taloutta, niin en halua naista sotkemaan kuvioita. Kompromissien aika meni jo.

Siis ethän sä täytä ap:n kriteereitä "periaatteessa" etkä muutenkaan. Jos kerran sinä et halua lapsia, et täytä lainkaan sellaisen naisen kriteereitä, joka etsii lapsia haluavaa kumppania.

Vierailija
193/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee insinöörin neuvo, hylkää nyt nuo tuollaiset sovellukset ja mene ulos. Siellä voit tavata nyt esim. vaikka minut.

Voi olla, ettei meillä ole kipinää. Jotkut ovat toisilleen sopivampia, kuin toiset.

Mutta se ei ole meiltä kummaltakaan pois. Kunpa ihmiset eläisivät enemmän oikeassa elämässä. 

Mutta ei pakottamalla ketään löydä. Ap:lla voi olla jotain terapiaa vaativia juttuja, siksi ei löydä miestä. Siksi suosittelen nyt fokusoitumaan lapsen tekemiseen yksin. Ainakin saat sen lapsen. Usein sen myötä kasvat niin paljon, että saat ihanan miehenkin myöhemmin. 

Hän olisi jo löytänyt sen sivistyneen miehen, jos se olisi tullakseen. Koulutus ym. on vain tekosyitä. 

Miksi ihmisen jolla on psyykkisiä ongelmia, pitäisi lisääntyä.

Ap sitten purkaisi ahdistustaan viattomaan isättömään lapseen?

Exkaunotar56

Vierailija
194/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä siihen lapsen hankintaan tarvitse mitään kipinää, vaan luotettavan ja kunnollisen isän lapselle, jonka kanssa tulee toimeen ja pystyy keskustelemaan. Sulla alkaa muutenkin vaihdevuodet luultavasti 10-vuoden sisällä ja se kipinä alkaa sammua viimeisttän siinä vaiheessa.

En ole koskaan halunnut lapsia.

Kerro loppuuko myös seksin ja läheisyyden tarve yli 50 vuotiaana?

Exkaunotar56v

Vierailija
195/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä siihen lapsen hankintaan tarvitse mitään kipinää, vaan luotettavan ja kunnollisen isän lapselle, jonka kanssa tulee toimeen ja pystyy keskustelemaan. Sulla alkaa muutenkin vaihdevuodet luultavasti 10-vuoden sisällä ja se kipinä alkaa sammua viimeisttän siinä vaiheessa.

En ole koskaan halunnut lapsia.

Kerro loppuuko myös seksin ja läheisyyden tarve yli 50 vuotiaana?

Exkaunotar56v

Mulla ainakin loppui esivaihevuosiin noitten tarve, mutta en tiedä miten yleistä se on

Vierailija
196/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipinä on ihan yliarvostettua. Kunhan nyt jotenkin kunnon mies on.

Kipinä parisuhteen alullepanijana ei todellakaan ole yliarvostettua. Jotta jaksaa reuhata toisen kanssa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, keskinäistä vetovoimaa on löydyttävä. Kunnon mies -hokema on puhdasta puppua. Nuorena tapasin montakin ihan kivaa ja asiallista miestä, mutta ei vaan sytyttänyt. Sitten yksi kaunis päivä laiha, hieman feminiinisen oloinen nuorimies vei jalat alta. Muistan elävästi sen tunteen vielä näin melkein viidenkymmenen avioliittovuoden jälkeenkin. Ja jos totta puhutaan, vetovoima on läsnä yhä, vaikka sen ilmenemismuodot ovat muuttaneet muotoaan... ;) 

Vierailija
197/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisinko minä?

T: GigaChad

Nykyään pitää olla TeraChad. GigaChad on menneen talven lumia.

Vierailija
198/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haet toista 40-vuotiasta, joka ei ole ollut aiemmin missään suhteessa? Onko flaksi käynyt? 

En. Haen ihmistä jonka kanssa olisi hyvä olla. Ja ei ole flaksi käynyt. Liian harva nainen osoittaa vastavuoroisuutta halua tutustua.

Vierailija
199/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydä hyviä miehiä, niin syy on ettei taso vain riitä niihin. Hyvät miehet haluavat ja saavat oman tasoisia naisia.

Asia, joka sinkkunaisten on mahdoton ymmärtää.

Vierailija
200/221 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen, jolla armoton kiire lasten hankkimiseen. Miesten silmissä varmaan ihan vertaansa vailla oleva catch.

Nämä ovat ne hulvattomimmat deittihaut netissä 😄😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä