Onko sulla Whatsapissa jotkut henkilöt mykistettyinä?
Kommentit (25)
Salarakkaat on totta kai mutella, ettei vaimo vahingossa näe niitä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku vielä nykyään WhatsUppia? Vähän sama kuin olisi vielä joskus 2017 käyttänyt Facebookia, ei tod.
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Äiti ja isä, koska tykittävät viesteillä ja haluan elää omaa elämääni. Jotkut ryhmät, joihin minut on lisätty, joista en ole enää kiinnostunut, mutta en kehtaa lähteä niistä.
Kun otin sen käyttöön, ekaksi suljin kaikki yhteystiedot pois, ja sitten poimin sieltä ne muutamat joiden kanssa oli tarkoitus viestitellä.
Tajusin vasta paljon, paljon myöhemmin, että näyn sovelluksen käyttäjänä muille, ja suuttuivat, kun en vastannut viesteihin.
Mutta tuskin kaikki on näin tyhmiä.
Ei, koska mulla on whatsapp vain niiden ihmisten kesken joiden kanssa haluan olla tekemisissä eikä kukaan heistä lähettele jatkuvasti mitään viestejä.
Yleensä jos alkaa tulla liikaa viestejä niin laitan mutelle, oli sitten henkilö tai ryhmä. Paitsi puolisoani ja lapsiani en laita mutelle koskaan.
Ryhmät ja ison aikaeron päässä asuvat etten herää yöllä viesteihin jos en muista laittaa puhelinta äänettömälle.
Mulla on hälytysäänet poissa ihan kaikilta tasapuolisesti wa:ssa, myös mieheltä. Samaten kukaan ei nää oonko aktiivisena vaiko enkö. Vastailen viesteihin kun ehdin. Voi mennä päivä tai pari, ennen kuin huomaan. Tärkeissä asioissa voi soittaa. Vastaan jos ehdin, jos ääni päällä. Arkisin päivällä ei ole
ryhmät ja miehen ex, joka tiedottaa mullekin kaikki lapsiin liittyvät asiat, myös kaikki turhatkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmät ja ison aikaeron päässä asuvat etten herää yöllä viesteihin jos en muista laittaa puhelinta äänettömälle.
Minäkään en muistaisi joka yö laittaa puhelinta äänettömälle. Sen sijaan olen säätänyt että Älä häiritse -tila on automaattisesti päällä klo 22-7.
Joskus mykistin lapsen kaverin, kun se alkoi lähetellä mulle viestejä tyyliin "senkin kaka pyly".
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska mulla on whatsapp vain niiden ihmisten kesken joiden kanssa haluan olla tekemisissä eikä kukaan heistä lähettele jatkuvasti mitään viestejä.
Miten tuon voi itse valita? Mulle tulee pyytämättä Whatsappiin viestejä esim. lapsen päiväkodin henkilökunnalta ja lasten harrastusten ohjaajilta. Jouduin itse asiassa sen takia aloittamaan Whatsapin käytön, koska tärkeästä lapseen liittyvästä asiasta oli tiedotettu vain Whatsapissa ja tieto oli mennyt minulta ohi koska en käyttänyt Whatsappia.
Työpaikan ryhmä arkivoitu ja mykistetty. Ärsyttää kun pitää ihmisten vapaa-ajallekin tunkeutua.
Riippuu mitä se mykistäminen tarkoittaa.
Mulla on puhelin aina äänettömällä, siis todellakin 24/7. Mutta perheen puhelinsoitot tulee aina läpi jos on hätä.
Whatsapissa olen kokonaan estänyt anopin, hän ei siis löydä minua ollenkaan sieltä, eikä voi koskaan lähettää viestejä. Äitini ja pari häirikkökaveria olen arkistoinut. Tämä on aika kätevä ominaisuus. Näen kyllä jos sinne arkistoon tulee viestejä, mutta ne ei hyppää silmille, joten on helpompi olla. Lasten kouluryhmät olen mutettanut, ettei ne näy ilmoitustaululla häiritsevästi, mutta näen viestit kun avaan whatsapin.
Itse käytän sellaista kuin email. Onko se Watsap sama asia?
Oon mykistänyt ihmisiä, ryhmiä, poistanut viestejä ja arkistoinut viestejä ja välillä jopa poistun vaan ryhmästä, kun tuntuu ettei olekaan oma juttu. Less is more nykyään, IG lähti hetki sitten.
Käyttääkö joku vielä nykyään WhatsUppia? Vähän sama kuin olisi vielä joskus 2017 käyttänyt Facebookia, ei tod.