Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla Whatsapissa jotkut henkilöt mykistettyinä?

Vierailija
16.05.2023 |

Mikä on syy siihen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku vielä nykyään WhatsUppia? Vähän sama kuin olisi vielä joskus 2017 käyttänyt Facebookia, ei tod.

Vierailija
2/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaat on totta kai mutella, ettei vaimo vahingossa näe niitä viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku vielä nykyään WhatsUppia? Vähän sama kuin olisi vielä joskus 2017 käyttänyt Facebookia, ei tod.

Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin. 

Vierailija
4/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mutella vain ryhmät.

Vierailija
5/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isä, koska tykittävät viesteillä ja haluan elää omaa elämääni. Jotkut ryhmät, joihin minut on lisätty, joista en ole enää kiinnostunut, mutta en kehtaa lähteä niistä.

Vierailija
6/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otin sen käyttöön, ekaksi suljin kaikki yhteystiedot pois, ja sitten poimin sieltä ne muutamat joiden kanssa oli tarkoitus viestitellä.

Tajusin vasta paljon, paljon myöhemmin, että näyn sovelluksen käyttäjänä muille, ja suuttuivat, kun en vastannut viesteihin.

Mutta tuskin kaikki on näin tyhmiä.

Vierailija
7/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska mulla on whatsapp vain niiden ihmisten kesken joiden kanssa haluan olla tekemisissä eikä kukaan heistä lähettele jatkuvasti mitään viestejä.

Vierailija
8/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos alkaa tulla liikaa viestejä niin laitan mutelle, oli sitten henkilö tai ryhmä. Paitsi puolisoani ja lapsiani en laita mutelle koskaan.

Vierailija
9/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmät ja ison aikaeron päässä asuvat etten herää yöllä viesteihin jos en muista laittaa puhelinta äänettömälle.

Vierailija
10/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hälytysäänet poissa ihan kaikilta tasapuolisesti wa:ssa, myös mieheltä. Samaten kukaan ei nää oonko aktiivisena vaiko enkö.  Vastailen  viesteihin kun ehdin. Voi mennä päivä tai pari, ennen kuin huomaan. Tärkeissä asioissa voi soittaa. Vastaan jos ehdin, jos ääni päällä. Arkisin päivällä ei ole

Vierailija
11/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmät ja miehen ex, joka tiedottaa mullekin kaikki lapsiin liittyvät asiat, myös kaikki turhatkin asiat.

Vierailija
12/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmät ja ison aikaeron päässä asuvat etten herää yöllä viesteihin jos en muista laittaa puhelinta äänettömälle.

Minäkään en muistaisi joka yö laittaa puhelinta äänettömälle. Sen sijaan olen säätänyt että Älä häiritse -tila on automaattisesti päällä klo 22-7.

Vierailija
13/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mykistin lapsen kaverin, kun se alkoi lähetellä mulle viestejä tyyliin "senkin kaka pyly".

Vierailija
14/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska mulla on whatsapp vain niiden ihmisten kesken joiden kanssa haluan olla tekemisissä eikä kukaan heistä lähettele jatkuvasti mitään viestejä.

Miten tuon voi itse valita? Mulle tulee pyytämättä Whatsappiin viestejä esim. lapsen päiväkodin henkilökunnalta ja lasten harrastusten ohjaajilta. Jouduin itse asiassa sen takia aloittamaan Whatsapin käytön, koska tärkeästä lapseen liittyvästä asiasta oli tiedotettu vain Whatsapissa ja tieto oli mennyt minulta ohi koska en käyttänyt Whatsappia.

Vierailija
15/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on ???WhatsApp?

Vierailija
16/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät olen mykistänyt.

Vierailija
17/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan ryhmä arkivoitu ja mykistetty. Ärsyttää kun pitää ihmisten vapaa-ajallekin tunkeutua.

Vierailija
18/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä se mykistäminen tarkoittaa.

Mulla on puhelin aina äänettömällä, siis todellakin 24/7. Mutta perheen puhelinsoitot tulee aina läpi jos on hätä.

Whatsapissa olen kokonaan estänyt anopin, hän ei siis löydä minua ollenkaan sieltä, eikä voi koskaan lähettää viestejä. Äitini ja pari häirikkökaveria olen arkistoinut. Tämä on aika kätevä ominaisuus. Näen kyllä jos sinne arkistoon tulee viestejä, mutta ne ei hyppää silmille, joten on helpompi olla. Lasten kouluryhmät olen mutettanut, ettei ne näy ilmoitustaululla häiritsevästi, mutta näen viestit kun avaan whatsapin.

Vierailija
19/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sellaista kuin email. Onko se Watsap sama asia?

Vierailija
20/25 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mykistänyt ihmisiä, ryhmiä, poistanut viestejä ja arkistoinut viestejä ja välillä jopa poistun vaan ryhmästä, kun tuntuu ettei olekaan oma juttu. Less is more nykyään, IG lähti hetki sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme