Tutkimus: Nettitrolli on usein narsisti, psykopaatti tai sadisti
Kommentit (16)
Minä olen kyllä sekä sadisti että nettitrolli, mutta en minä nettitrollauksesta mitään seksuaalista mielihyvää saa.
Konalan jauhelihamies pilasi palstatrollailun
Kuulostaa oudolta, mutta on totta. Palstatrollailu on miltei aina ollut repetitiivistä ja ärsyttävää, mutta konala on jotenkin tehnyt siitä keinotekoista, esim. jatkuva spämmiminen ja se, että emojeita laitetaan peräkkäin aina samassa järjestyksessä, kuin tehtaassa tehdyt asiat ovat vaikuttaneet siihen. Ennen trollauksissa ja provoissa oli jokaisessa vähän jotain uniikkia, ja aiheita oli myös enemmän. vaikka niissäkin välillä toistettiin samoja asioita. Hän on vienyt ilon palstatrollailusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä sekä sadisti että nettitrolli, mutta en minä nettitrollauksesta mitään seksuaalista mielihyvää saa.
Kuitenkin runkkaat samalla
Vierailija kirjoitti:
Jännästi kuitenkin liitit aloitukseen seksuaailsuuden, vaikka siitä ei mainittu mitään
Kuvittele jotain mitä voit nähdä ja koskettaa, mutta et ymmärtää sitä alkuunkaan.
Minulle tunteet ovat tuota. Loppumaton mysteeri, jota en käsitä.
Samoin yritysjohtaja. Samoin poliitikko. Yhteiskunta on heille vain iso kusetus jonka avulla rikastua ja saada valtaa.
Iltalehdellä on paljon nettitrolleja töissä.
Taisit kuvailla juuri Elon Muskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi kuitenkin liitit aloitukseen seksuaailsuuden, vaikka siitä ei mainittu mitään
Varmaan joku pakkoajatuksiaan suoltaa ulos maanisesti
Vierailija kirjoitti:
Konala on kingi!
Näinhän se menee 😎
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin.
Up