Laita asuinpaikkasi postinumero ketjuun. Katsotaan, mistäpäin porukka on.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä laita eikä kannattaisi kenenkään muunkaan laittaa liian tarkkaa postinumeroa.
Meinaatko että joku tulee ryöstämään sinut?
Siis kuka viitsii selvittää nuo postinumerot? Eikö olisi helmpi vaan kirjoittaa miltä paikkakunnalta on kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä laita eikä kannattaisi kenenkään muunkaan laittaa liian tarkkaa postinumeroa.
Kukapa sen tietää laittaako joku tänne oikean vai väärän?
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi vähemmän tarkka postinumero?
Näinkö: 20xxx, xx540?
Harvalla lie ikiomaa postinumeroa, vaan samalla alueella asuu satoja-tuhansia ihmisiä.
En pitäisi edes kadunnimen kertomista liian yksityisenä, josa asun suuressa kaupungissa.
Mites te, joilla on esim. Fonectassa kaikki osoitetiedot esillä? Ette ehkä edes ole itse tietoisia tästä?
2100, vihje: toisen Pohjoismaan pk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla lie ikiomaa postinumeroa, vaan samalla alueella asuu satoja-tuhansia ihmisiä.
En pitäisi edes kadunnimen kertomista liian yksityisenä, josa asun suuressa kaupungissa.
Mites te, joilla on esim. Fonectassa kaikki osoitetiedot esillä? Ette ehkä edes ole itse tietoisia tästä?
Pienillä kylillä maaseudulla voi olla oma postinumero ja nykyisin jäljellä alle 100 asukasta.
Mulla nämä kaikki:
00530, 20720, 28100, 28330, 27640.
Saatan palstailla milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nämä kaikki:
00530, 20720, 28100, 28330, 27640.
Saatan palstailla milloin mistäkin.
Oletko virallisesti kirjoilla kaikissa noissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä postinumerolla ei asu kuin alle sata ihmistä. En laita.
33180.