Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät hyväksy sitä, että naisilla on aina kriteerejä miehille?

Vierailija
11.01.2025 |

Kaikki miehet eivät ole pantavia, niin se vaan on.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on välillä vaikeuksia hyväksyä naisten pituusvaatimuksia. Eivät ymmärrä, että se on naisille vähän sama kuin miehille naisen muodokas takapuoli. Pituus on osa ulkonäköä ja naisille sillä on usein merkitystä.

Minulle pituudella ei ole mitään merkitystä, ellei kyseessä ole periytyvää lyhytkasvuisuus. Tällöin ajattelisin tulevia lapsia. 

Mutta joku 168 cm mies kelpaa aivan hyvin. 

Se ei ole suoraan verrattavissa. Miehillä on muita vaatimuksia.

Lyhyillä miehillä on usein vähemmän testosteronia. Pituus on maskuliininen ominaisuus. Nainen hakee miestä joka pystyy suojelemaan perhettä. Naisilla pituus ei ole niin merkittävä, koska mies on kiinnostunut usein korkeasti estrogeenista kertovista piirteistä joihin kuuluu mm. muodokas vartalo.

Verrattavissa on si

Oho, luin väärin, että miehille pituudella ei ole merkitystä, mutta kirjoititkin minulle. No, olen joskus kuitenkin nähnyt palstoilla joidenkin miesten valittavan siitä, että naisille pituudella on väliä mutta miehille ei ollenkaan niin paljoa. Pahoittelut.

Vierailija
42/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla, onhan minullakin täysin realistiset kriteerit naisten suhteen. En milloinkaan harrastaisi seksiä lyhyen lihavan naisen kanssa enkä kehtaisi sellaisen kanssa missään julkisesti edes liikkua.kyllä naisen pitää olla naisellisen kokoinen , eikä mikään 150 mittainen keilapallon muotoinen rynnäkkönorsu. Pituutta pitää olla +170cm ja paino max 80 kiloa.

Ja minulla on kyllä varaa valita naiseni huolella , sillä miksi herran tähden haluaisin naisen jonka lähellä minulla ei olisi hyvä olla?minusta ne pullasorsat kuuluu jo solidaarisuudenkin vuoksi jättää niille lyhyille pyyleville miehille joille tuon kaltaiset naikkoset sopivatkin parhaiten.

Totuushan on se, että nuo lihavat lyhyet naiset nimen omaan haluavat itsensä kaltaisia miehiä säilyttääkseen sukunsa lihaviksi taaperoiksi vuosikymmenten saatossa jalostuneet geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lyhyillä miehillä on usein vähemmän testosteronia. Pituus on maskuliininen ominaisuus."

Yksi kaikkien aikojen kovimmista nyrkkeilijöistä, Mike Tyson, on vain 178 senttiä pitkä.

Maailman pisin mies, Robert Wadlow (272 senttiä), taas oli kuikelo kukkakeppi.

Vierailija
44/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia se kyllä enemmän kiukuttaa, kun nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja, kun nuoret naiset ovat epäkelpoja parisuhteeseen.

Tässä näkymä tulevaisuuteen.

Vierailija
45/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki hyväksyn. Yleensä ottaen ne kriteerit vain ovat lapsellisia, epärealistisia tai  muuten epärelevantteja. 

M50

Varmasti sinun mielestäsi.

Vierailija
46/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on välillä vaikeuksia hyväksyä naisten pituusvaatimuksia. Eivät ymmärrä, että se on naisille vähän sama kuin miehille naisen muodokas takapuoli. Pituus on osa ulkonäköä ja naisille sillä on usein merkitystä.

Minulle pituudella ei ole mitään merkitystä, ellei kyseessä ole periytyvää lyhytkasvuisuus. Tällöin ajattelisin tulevia lapsia. 

Lyhyillä miehillä on usein vähemmän testosteronia. Pituus on maskuliininen ominaisuus. Nainen hakee miestä joka pystyy suojelemaan perhettä. Naisilla pituus ei ole niin merkittävä, koska mies on kiinnostunut usein korkeasti estrogeenista kertovista piirteistä joihin kuuluu mm. muodokas vartalo.

Verrattavissa on si

Hah mulla löytyy testosteronia joten älä loukkaa lyhyitä miehiä.

Vierailija
47/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki hyväksyn. Yleensä ottaen ne kriteerit vain ovat lapsellisia, epärealistisia tai  muuten epärelevantteja. 

M50

Juu. Epärelevantti kriteeri on esimerkiksi se, että ei halua 20 vuoden ikäeroa.

Epärealistinen ainakin, koska kaikki hyvät 30-vuotiaat miehet ovat varattuja tai pyörittävät useaa naista samanaikaisesti.

Vierailija
48/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla, onhan minullakin täysin realistiset kriteerit naisten suhteen. En milloinkaan harrastaisi seksiä lyhyen lihavan naisen kanssa enkä kehtaisi sellaisen kanssa missään julkisesti edes liikkua.kyllä naisen pitää olla naisellisen kokoinen , eikä mikään 150 mittainen keilapallon muotoinen rynnäkkönorsu. Pituutta pitää olla +170cm ja paino max 80 kiloa.

Ja minulla on kyllä varaa valita naiseni huolella , sillä miksi herran tähden haluaisin naisen jonka lähellä minulla ei olisi hyvä olla?minusta ne pullasorsat kuuluu jo solidaarisuudenkin vuoksi jättää niille lyhyille pyyleville miehille joille tuon kaltaiset naikkoset sopivatkin parhaiten.

Totuushan on se, että nuo lihavat lyhyet naiset nimen omaan haluavat itsensä kaltaisia miehiä säilyttääkseen sukunsa lihaviksi taaperoiksi vuosikymmenten saatossa jalostuneet geenit.

Ehdottomasti näin. Uljaat geenit kuuluukin säilyttää, eikä hyviä geenejä saa sotkea lihavien pottunokkaisten kanssa!

Yksi kansa yksi R O T U !

Vierailija
49/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on hyväksyä. On kuitenkin inhimillistä tuntea surua siitä on kriteereitten ulkopuolella syntymäominaisuuksiensa vuoksi. Paljon asian ympärillä on ihan vilpitöntä loukkaantumista ja surua.

Vierailija
50/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sinun mielipiteesi. Minä en nyt hirveästi naisten takapuolista välitä. Naisista kyllä.

Sehän on juuri se idea viestissäni. Kaikille naisille pituudella ei ole merkitystä, mutta monille on. Samoin kaikille miehille ei takapuolella ole väliä. Joidenkin miesten on kuitenkin vaikeaa käsittää, että pituudella on monille merkitystä. Naiset ymmärtävät yleisesti ottaen hyvin, että monia miehiä kiinnostaa heidän takapuolensa.

Monille on ja monille ei. Maailmassa on monia ihmisiä. Sinulle pituudella näytt

Keskimäärin naisille on pituudella väliä, suurimmalle osalle jossain määrin (esim. ei alle 160cm miestä). Yritin sitä tuossa selittää, ettei kaikille ole väliä. Olen lukenut tutkimuksia aiheesta ja kuullut naisten mielipiteitä tuttavapiirissäni. Itselleni pituus ei ole kovin tärkeä kriteeri, mutta ymmärrän heitä joille se on. Etenkin sen ymmärrän, jos joku ei halua itseään lyhempää miestä. Voisin rakastua mieheen suunnilleen väliltä 166-196cm. Minulle Ideaalissa tilanteessa miehen pituus on kuitenkin aika lähellä keskimittaa. 

Vierailija
51/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin  ovat miehet hyväksyneet kriteerini. Ne ei ole sellaisia, joihin itse ei voi vaikuttaa.

Tärkeimmät

-hyvät elämäntavat

-alkoholia harvoin

-normaalipainoinen

-hyvät käytöstavat

-Ei eläimiä, eikä pieniä lapsia

-uskollinen

-vastuullinen 

Vierailija
52/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja hiukan vähemmän sinkkunaisia. Vain 15% taitaa olla pantavan näköisiä miehiä naisen mielestä.

Siinä se ongelman ydin piileekin, että pantavia miehiä on naisten mielestä vain se paras kymmenys miehistä.

Vierailija
53/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lyhyillä miehillä on usein vähemmän testosteronia. Pituus on maskuliininen ominaisuus."

Yksi kaikkien aikojen kovimmista nyrkkeilijöistä, Mike Tyson, on vain 178 senttiä pitkä.

Sanoin, että USEIN. Aina löytyy poikkeuksia. Ja pituus mielletään kyllä maskuliiniseksi ominaisuudeksi. Voihan välillä kapeaharteisella miehelläkin olla paljon testosteronia. Ei hänen hartioitaan silti maskuliinisina pidetä.

Vierailija
54/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaappi homo. Naiset ei kiinnosta.

Vierailija
55/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät hyväksy sitä, että miehillä on aina kriteerejä naiselle?

Kuten esim. -ei lihava

Vierailija
56/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyillä miehillä on usein vähemmän testosteronia. Pituus on maskuliininen ominaisuus. Nainen hakee miestä joka pystyy suojelemaan perhettä. Naisilla pituus ei ole niin merkittävä, koska mies on kiinnostunut usein korkeasti estrogeenista kertovista piirteistä joihin kuuluu

En loukannut lyhyitä miehiä. Sanoin vain totuuden siitä, että keskimäärin lyhyillä testosteronia on vähemmän. Samoin voisi sanoa naisista, että keskimäärin rintavilla (suhteessa painoon) naisilla on enemmän estrogeenia. Silti monella pienirintaisella sitä on paljon.

Vierailija
57/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja hiukan vähemmän sinkkunaisia. Vain 15% taitaa olla pantavan näköisiä miehiä naisen mielestä.

Siinä se ongelman ydin piileekin, että pantavia miehiä on naisten mielestä vain se paras kymmenys miehistä.

Niin, suomalaisten miesten taso on heikko. En itse edes pystyisi koskemaan johonkin haalarimieheen. jolla on rasvaiset jutut ja misogyyninen elämänasenne.

Vierailija
58/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"The link between testosterone and height is a case in point. Most medical studies have found an inverse link between them: that is, higher testosterone output has been linked with decreased height.

High testosterone levels have been found to inhibit height development, whilst low levels have a growth-prompting effect.

In fact, supplemental testosterone therapy has been used as a treatment for excessive height in pubescent boys in medical research. It was found to be a very effective measure at limiting final height.

This suggests that both naturally produced testosterone and exogenous testosterone can inhibit height."

Suomennettuna: Lyhyillä miehillä on enemmän testosteronia.

Vierailija
59/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät hyväksy sitä, että miehillä on aina kriteerejä naiselle?

Kuten esim. -ei lihava

Hyväksyn. En itsekkään pidä lihavaa miestä seksuaalisesti viehättävänä. 

Vierailija
60/100 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen ihmisten on vaikeaa hyväksyä kriteereitä, etenkin ulkonäöllisiä. Sukupuolesta riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän