Ymmärrän maistraattihäät mutta miksi otatte kuvia siinä maisraatin edessä kadulla?
Haluatteko kuviin ohikulkijat ja maisraatti rakennuksen?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei otettaisi heti vihkimisen jälkeen kuvia? Viralliset hääkuvat sit muualla.
Eikö kuvia voi ottaa rakennuksen sisällä tukkimatta jalkakäytävää?
Koska vihaan pönötystä. Mulla oli korsetti ja farkut,miehellä t-paita ja farkut, siskoni otti meistä suutelukuvan vihkimisen jälkeen ulkona ja se jaettiin sitten Faceen sekä tulostettiin myöhemmin ja kehystettiin makkariin. Ei se rakennus siinä taustalla haittaa mtn.
No ei otettu kuvia maistraatin ulkopuolella. Mentiin läheiseen kebab-mestaan miehen kanssa syömään lounasta. Kotona sitten odotti shampanja jääkaapissa. Mutta kukin tyylillään.
Ai otettiinko me? Miksen mä itse muista tuollaista?
Ei nykyään ole enää mitään maistraatteja. On digi- ja väestötietovirasto.
Siksi koska satoi ja oli kylmä,ei tosiaan lähdetty etsimään että olisiko täällä jossain joku puisto vaan isäni otti kännykkäkameralla muutaman kuvan niin että seisoi jalkakäytävällä ja me istuttiin/seistiin suihkulähteen reunalla,piti vaan varoa ku ihmisiä kulki välistä ettei ne jää kuvaan. Sitten mentiin pitsalle pubiin .D Miehen työpaikka ni saatiin ilmaiset pitsat ja kaljat. Oli hyvät häät,meidän näköiset. 18 vuotta lovee <3
Kaveri meni naimisiin hienossa koltussa ja miehellä oli asiaankuuluva puku. Heidän lähipiirinsä oli pukeutunut todella kauniisti. Heitä oli lähemmäs 20 henkilöä maistraatissa. Sitten ottivat kuvia siinä pihalla kaikista yhdessä ja erikseen.
Ovat kuulemma ottaneet muuallakin kuvia, mutta missä ne ovat? Noista häistä on jo vuosikymmen aikaa, eikä vieläkään muita kuvia häistä tai juhlista nähty kuin ne katuhulina kuvat. Randomit pyrkii ohi ja nämä nättinä hymyilee.
He kävivät Klippanilla syömässä ja ajelivat limousinella ympäriinsä. Kuulemma. Kotonakin on kehystettynä yksi noista katunäkymistä. Onhan se hyvä kuva, mutta entäs ne kaksi täysin tuntematonta... ;D
Kukin tavallaan.
Miksi ei otettaisi heti vihkimisen jälkeen kuvia? Viralliset hääkuvat sit muualla.