Asioita, jotka tekee kodista kodikkaan?
Kommentit (54)
Muutin uuteen kotiin vuosi sitten, ja tänne ovat tuoneet kodikkuutta matto, verhot, taulut seinällä sekä viherkasvit.
Mulle kirjat. Mulla pitää olla kirjoja aina.
Kukat! Viherkasvit ja leikkokukat, joita ostan viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole esine, vaan elävä olento: kissa.
On niin mukavaa istua illalla kotona, kun kissa makaa vieressäsi ja kehrää.
Perheessämme on aina ollut kissoja, talo ilman lemmikkiä on kylmä.
Nyt hei muutkin allergiset sitten ostelemaan kissoja, että saa kodikkuutta. Ilman allergiaakin jäisi kyllä koirat ja kissat hankkimatta kun en voi sietää sitä karvan määrää mikä niistä lähtee. Ärsyttää nyppiä pois niitä haituvia.
Suurimalle osalle näyttää kodikkuus tarkoittavan sotkua ja boheemin sekalaista sisustustyyliä. Minusta taas sotkuisa sekametelisoppa ei ole ikinä kodikas, koska en voisi kuvitella olevani kotonani sotkussa.
^ Minun mielestäni esim. tämä on aivan ihana, kaunis ja rauhoittava tila https://cdn.shopify.com/s/files/1/0298/1577/files/Boho_Interior_Furnitu…
Onko sun mielestä sotkuinen?
Hyvä muuten kun tuli puheeksi, pitääkin vielä napata tuosta jotain omaan sisustukseen niin tulee vielä ihanampi!
Vierailija kirjoitti:
Mulle kirjat. Mulla pitää olla kirjoja aina.
Sama. Mulla on pariin huoneeseen tehty kirjahyllyt ja niissä on tosi vanhojakin nahkakantisia kirjoja.
- n68v -
Vierailija kirjoitti:
^ Minun mielestäni esim. tämä on aivan ihana, kaunis ja rauhoittava tila https://cdn.shopify.com/s/files/1/0298/1577/files/Boho_Interior_Furnitu…
Onko sun mielestä sotkuinen?
Hyvä muuten kun tuli puheeksi, pitääkin vielä napata tuosta jotain omaan sisustukseen niin tulee vielä ihanampi!
Minusta tuo on aivan kamala, täyteenahdettu pölypesä.
Rakkaat peirtyt huonekalut, taulut ja muistoesineet. Viherkasveilla voi myös lisätä kodikkuutta. Liika roina ei lisää kodikkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat peirtyt huonekalut, taulut ja muistoesineet. Viherkasveilla voi myös lisätä kodikkuutta. Liika roina ei lisää kodikkuutta.
Siis perityt...
Valaistus, sellainen pehmeä ja epäsuora.
Hirsiseinät näkyvissä, myös suihkutilat.