Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva turvattomuden tunne

Vierailija
11.01.2025 |

Sinä, jolla ei ole ketään ihmistä elämässäsi, miten jaksat kauhean pelon ja turvattomuuden tunteen kanssa? Mikä auttaa sinua rauhoittumaan.. edes vähän?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuus. Ihmisten ilmoille meneminen. Ulkoilu.

Yleareenan kuunnelmat.

Historian lukeminen.

Vierailija
2/3 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se tunne.

Sitä voi tutkia.

Ihmisiä on, jos ne osaa nähdä ja löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psalmit 91:1-16 FB38

[1]  Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, [2]  se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan". [3]  Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. [4]  Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. [5]  Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, [6] et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. [7] Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. [8]  Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. [9] Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi. [10]  Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. [11]  Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. [12]  He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi. [13]  Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. [14] "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. [15]  Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. [16]  Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme