Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret ei väistä. Kolme rinnan kävellään

Vierailija
11.01.2025 |

Kuka muu huomannut?

Yleensä reunimmainen väistää viime hetkellä ennen törmäystä. Kerran on paukahtanut kunnolla vastakkain kun en väistänyt

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli vastaan 5 rinnan eli koko kadun leveydeltä. Vähän näytti olevan ahdasta heillä itselläänkin. Kyllä yksi lopulta väisti. Mulla ei ollut mahdollisuutta väistää mihinkään, kadun puolella autoja parkissa, toisella puolella talon seinä. 

Vierailija
22/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työmatkalla tätä. Kapea kohta, toisella puolen kaide, toisella autokaista. Jos tulee muurina porukka vastaan niin hidastan vähän ja annan aikaa että väistävät. En itse väistä koska ei voi. Jos eivät väistä niin pitää kävellä päin. Yleensä väistävät, olen ehkä niin uhkaavan näköinen mummeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavat "ei väistetä, ei väistetä!"? 

Vierailija
24/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin keski-ikäiset ja vanhemmat naiset tuota tekevät kuin nuoret. Ja tukkivat kaupoissa käytävät kerääntymällä juoruilevaksi laumaksi.

Vierailija
25/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavammat väistää. Vaikutat aika raskaalta tyypiltä

Vierailija
26/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika skrode ja ruma arpi keskellä naamaa. Vaimo nauraa varsinkin kaupassa kuinka käytävä tyhjenee kun painelen menemään. Ei siis koske aloitus kaikkia. 

Vierailija
27/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Tämän voi teinien kohdalla jotenkin ymmärtää, koska pyrkivät varmaan jotenkin kapinoimaan. Mutta nykyään tätä tekevät ihan lapsetkin, jopa tuollaiset 7-8-vuotiaat. Tuntuu, että käytöstapojen puute ja röyhkeys on yleistynyt jopa lasten keskuudessa. Ei tosin ihmekään, kun vanhemmatkin ovat minäminä-sukupolvea ja kuvittelevat olevansa kaiken keskipiste räkänokkineen.

MITÄ RÖYHKEYTTÄ! Lapset ja nuoret eivät kunnioita MINUA! MINUA, JOKA OLEN KAIKKEIN TÄRKEIN!

Vierailija
28/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kyllä väistävät. Ne, jotka eivät sitä tee, edustavat tiettyä kulttuuria.

Vierailija
29/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi Hesassa itiksessä, kolme n****iä tulivat vastaan hekin kolmen miehen voimin valloittaen koko käytävän, eivät väistäneet. Olen nainen. 

Itiksessä tuo on säännönmukaista.

Vierailija
30/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset kyllä väistävät. Ne, jotka eivät sitä tee, edustavat tiettyä kulttuuria.

Ihan Kalevin näköinen mies ei olisi millään halunnut väistää.

Vierailija
31/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret monesti väistää viime tipassa, mutta kun ulkoilen rollaattorin avulla kulkevan iäkkään äiti kanssa, niin harva koiranulkoiluttaja väistää tai keski-ikäinen mies. Ei mitään kunnioitusta ikäihmistä kohtaan. Niin, ja äitini todellakin kulkee kävelytien oikeassa reunassa. Minä hänen vierellään väistän tarvittaessa.

Vierailija
32/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en väistä minäkään. Saatan pysähtyä paikalleni ja otan aika tukevan asennon siinä. Saavat sitten arpoa että mitä tekevät.

Juuri näin minäkin teen, olen N70+.

Vierailija
33/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti vähän aika sitten sivutollaan Tukholmasta ylpeänä, kuinka on oppinut kävelemään ihmisiä päin. Jotka sitten viime hetkellä väistävät. Että ihan ylpeillään tällä...

Ongelma on mielestäni ennemminkin nuorilla naisilla, kävellään rivissä kuin sotilaat, eikä väistetä ketään. Kannattaa pistää oma rintakehä rottingille, suoristaa selkää ja alkaa marssia kuten nämä neitokaiset, niin viime tingassa joku niistä väistää, toki vihainen ilme kasvoilla.

Vierailija
34/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vetää turpaan niin sen jälkeen alkavat väistämään 💪

Vierailija
35/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyt kohdatessa.

Vierailija
36/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti vähän aika sitten sivutollaan Tukholmasta ylpeänä, kuinka on oppinut kävelemään ihmisiä päin. Jotka sitten viime hetkellä väistävät. Että ihan ylpeillään tällä...

Ongelma on mielestäni ennemminkin nuorilla naisilla, kävellään rivissä kuin sotilaat, eikä väistetä ketään. Kannattaa pistää oma rintakehä rottingille, suoristaa selkää ja alkaa marssia kuten nämä neitokaiset, niin viime tingassa joku niistä väistää, toki vihainen ilme kasvoilla.

Paha juttu, että nämä nuoret naiset on nykyään niin pitkiä ja skrodeja, et sattuu jos kävelee päin.

Vierailija
37/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tahallani kävellyt päin jos on tultu tien täydeltä vastaan -siinä angstaava teini lähtee äkkiä kävelyvauhdista toiseen suuntaan.

Aiemmin kun narun päässä oli 45-kiloinen musta koira niin kaikki väistivät niin kiltisti. Afrikkalaistaustaiset miesoletetut nätisti nurmikolle koko lauma. (Olivatko Afrikan Tähteä etsimässä?)

Vierailija
38/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävelevät, mutta muistan oman nuoruuteni ja miten tärkeää kaikille oli kuulua porukkaan. Se ilmeni myös niin, että piti kävellä "tasaveroisesti " rinnakkain ja kuulla kaikki mitä puhuttiin. Siksi minua ei häiritse, koska nyt olen vanhempi, viisaampi ja itsevarmempi. Osaan väistää nuoria ja antaa olla nuorten nuoria. Heillä on edessään vielä monta yksinkävelyä ja muiden väistämistä, kuten meillä kaikilla. Aikuisten kohdalla kävelen tarkoituksella päin. Silloin kyse on jo tyhmyydestä.

Vierailija
39/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää seisomaanja ala muka tutkia jotain paperia, kännykkää tai näyteikkunaa. Jos kävelee päin, on oma vikansa.

Jep ja sitten voi ottaa itsepuolustukseksi pienen otteen tai tehdä maihin vievän pyyhkäisyn.

Vierailija
40/82 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin väistämättömyyttä harrastavat vieraasta kulttuurista saapuneet nuoret miehet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme