Nuoret ei väistä. Kolme rinnan kävellään
Kuka muu huomannut?
Yleensä reunimmainen väistää viime hetkellä ennen törmäystä. Kerran on paukahtanut kunnolla vastakkain kun en väistänyt
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi Hesassa itiksessä, kolme n****iä tulivat vastaan hekin kolmen miehen voimin valloittaen koko käytävän, eivät väistäneet. Olen nainen.
Heidän kulttuurissaan nainen väistää !
Etkö ymmärrä monikulttuurisuutta ?
Kylläavustuksilla eläväuussuomalainen saa väistää
Nuoret äidit ystävien kanssa jolla kaikilla on vahinkovankkurit mukana ei todellakaan väistä muita ja liikkuessaan valtaa koko kävelykadun. Nyt vielä viime päivinä on keskustelupalstoilla kehdanneet valittaa kuinka heitä ja heidän vahinkovankkureita ei väistetä. Näiden nuorten äitien pitäisi muistaa semmoinen pikku asia että te ette ole universumin keskipiste ja jos te ette väistä muita niin ette voi vaatia muita vöistämään teitä
Vierailija kirjoitti:
Olen aika skrode ja ruma arpi keskellä naamaa. Vaimo nauraa varsinkin kaupassa kuinka käytävä tyhjenee kun painelen menemään. Ei siis koske aloitus kaikkia.
Vaimo? Luulisi 12 vuotiaan kirjoittamaksi..
Joutunut joskus väistämään lähes pöpelikköön ja siltikin on vain mulkoiltu. Mutta ei tuo koske vain nuoria vaan vanhempia ihmisiä myös jotka kävelee keskellä väylää tms. ja koiran ulkoiluttajia joskus.
Sama pätee naisiin lastenvaunujen kanssa.
Viisaampi väistää, vanha viidakon laki.
Ehkä pitäisi rakentaa ohituskaistoja. Onko tätä nostettu esille?
Väkijoukossa itseäni pidempi nuorehko nainen astui jalkapöytäni päälle, eikä liikahtanut. Pyysin ystävällisesti siirtymään pois jalkani päältä, niin mulkaisi ja tämän jälkeen katselivat kaverinsa kanssa toisiaan ilmehtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi Hesassa itiksessä, kolme n****iä tulivat vastaan hekin kolmen miehen voimin valloittaen koko käytävän, eivät väistäneet. Olen nainen.
Itiksessä tuo on säännönmukaista.
Näiden eräiden mielestä naiset on alinta kastia, työpaikallani sen huomaa monessa asiassa. Eivät suostu ottamaan edes ohjeita vastaan naiselta ja naispuolinen esimies se vasta onkin paha
Omalla työpaikallani oli samanlaisia ongelmia puolalaisten miesten kanssa.
Minua tuli kerran pyörillä vastaan kolme teinipoikaa rinnakkain, itse tulin heitä pyörällä vastaan, oikeaa reunaa. Minua lähimpänä olleella vastaantulijalla oli sählymaila ohjaustangon päällä poikittain ja se todellakin tuli minun kulkureitilleni. Ajattelin, että tottahan poika väistää kun heitä on kolme rinnan ja minä aivan oikeassa reunassa ja ojan puolella oli pusikko. No, eihän poika tai pojat väistäneet ja sählymaila osui minua suoraan käteen ja ylävartaloon. Kipeää otti, mutta omaksi ilokseni poika kaatui mailansa ja pyöränsä kanssa. Minä jatkoin matkaa, toivottavasti poika otti opikseen...
Antaa tulla vaan.
M 190cm ja 120kg.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikään sidottu asia.
On sidottu tiettyyn kulttuuriin. Vääräuskoisten on väistettävä.
Vierailija kirjoitti:
Viisaampi väistää, vanha viidakon laki.
Alistuva väistää.
Lapset ja nuoret ei väistä edes autoja nykyään. Tänäänkin keskellä asuinalueen ajotietä talutettiin pyöriä, eivät väistäneet, jouduin auton pysäyttämään. Ei mitään reaktiota.
Lastenvaunuilla tullut kintuille kaupassa, ei nämä nuoret äidit osaa edes anteeksi pyytää.
Kävelen päin, paitsi iäkkäitä. Jotenkin sitä antaa anteeksi vanhemmalle väelle, itsestäkin varmasti samanlainen känkkärä tulee. Bussien ja ratikan ovilla päästän edelle, ymmärrän että paniikki päästä kulkuneuvoon on erilainen huonoilla polvilla jne. Samoin kun hyppään pois niin annan tilaa ensin. Sulkeutuvia ovia saattavat pelätä myös ja siksi tuuppivat jopa.
Niin täällä Arcadan kampuksellakin. Rinnakkain viisi tyyppiä kulkee ostarilta jalkakäytävää pitkin. Puhelintakin tuijotetaan. Lounasaikaan huonosti pääsee kulkemaan.
Eipä luulisi vähäväkisen Suomen olevan näin tiheästi asuttu, että jatkuvasti on ruuhkaa metsien ja korpimaidemme keskellä.
Ei väistä muutkaan. Ei tämä ole vain nuorten ongelma eikä ap:n paikkakunnan ongelma. Tämä on ilmiselvästi nykyajan yleinen ongelma. Moni mummu ja keski-ikäinen, nuoren lisäksi, olisi tullut päin, jos en itse olisi väistänyt. Tätä tapahtuu niin usein, että on meinannut jo hermokin mennä ihmisten kanssa.