Nuoret ei väistä. Kolme rinnan kävellään
Kuka muu huomannut?
Yleensä reunimmainen väistää viime hetkellä ennen törmäystä. Kerran on paukahtanut kunnolla vastakkain kun en väistänyt
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin keski-ikäiset ja vanhemmat naiset tuota tekevät kuin nuoret. Ja tukkivat kaupoissa käytävät kerääntymällä juoruilevaksi laumaksi.
Varsinkin korona-aikana kaupat olivat täynnä vanhuksia tapaamassa tuttujaan, vaikka oli selvästi kerrottu yli 70-vuotiaiden pitäisi pysyä kotona.
Tulipa vastaan joukko ulkomaan eläviä. Tulin pyörällä lujaa. Ajattelin, että olen niin usein väistänyt ihmisiä, että vaihteeksi toisin päin. En aikonut väistää, vaikka tulisi kolari. Väistivät.
Jotenkin vois ajatella että kun kaksi ihmistä kävelee toisiaan päin, kumpikaan ei ole väittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret väistää, mutta keski-ikäiset ja vanhemmat miehet ei. Menevät oikein tahallaan junan avautuvien ovienkin eteen niin, että pois jäävät eivät pääse ohi, kun nämä luomakunnan lahjattomat seisovat tiellä tai tunkevat vastaan.
Viehän traumainen miesvihasi johonkin toiseen ketjuun.
Valitse joukon pienin teini, ota hullunkiilto silmiisi, tuijota silmiä räpäyttämättä tätä suoraan silmiin ja kävele kohti. Toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti vähän aika sitten sivutollaan Tukholmasta ylpeänä, kuinka on oppinut kävelemään ihmisiä päin. Jotka sitten viime hetkellä väistävät. Että ihan ylpeillään tällä...
Ongelma on mielestäni ennemminkin nuorilla naisilla, kävellään rivissä kuin sotilaat, eikä väistetä ketään. Kannattaa pistää oma rintakehä rottingille, suoristaa selkää ja alkaa marssia kuten nämä neitokaiset, niin viime tingassa joku niistä väistää, toki vihainen ilme kasvoilla.
Ehkä joo, tunnistan tuon nuorten naisten itsetietoisen mutta samalla mindfulness-tyyppisen itseensä vajonneen kävelyn. Tavallaan kulkevat näytellen itseään kuin catwalkilla, mutta koska ovat kuitenkin kadulla, sulkevat kaiken muun ulkopuolelleen, jotta pystyvät kuvittelemaan kävelevänsä catwalkilla. Silloin ei huomaa muita, on vain Mindfulness-Minä.
Jaa. Minä ohitan nuoret tönäisemällä yhtä reunassa kävelevää ja sanon sori. Ei paljon kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi Hesassa itiksessä, kolme n****iä tulivat vastaan hekin kolmen miehen voimin valloittaen koko käytävän, eivät väistäneet. Olen nainen.
Heidän kulttuurissaan nainen väistää !
Etkö ymmärrä monikulttuurisuutta ?
Somalit ja nämä Lähi-idän ihmeet on kaikkein pahimpia. Ne ei oikeasti väistä edes viimetingassa.
Mä oon pari kertaa sanonut tarpeeksi kovaa että ne kaikki kuulee että mihin meinasitte että minä tästä väistän, vähän aivoja nyt kehiin (saatana). Se saatana tuli kerran kun meni hermo. Nyttemmin olen luopunut toivosta ja kävelen samalla lailla päälle jos ei väistä ja sanon sitten vasta että mihin luulit että häviän tästä seinän läpi vai? Ja ne oikeasti näyttää sille että ei olleet tajunneet etten pääse mihinkään siitä. En tiedä onko ne niin tyhmiä vai esittää vaan tyhmää vai mitä hemmettiä?
Keski-ikäiset ovat pahimpia. Tuntuu että tämä on lisääntynyt viime vuosina ihan älyttömästi, kävelen niin oikeassa reunassa kuin vain voi, vastaantulevat tulevat vasemmaltani ja sitten se yksi keski-ikäinen tulee suoraan päin. Yleensä pysähdyn sillä en viitsi vastaantulevienkaan eteen mennä, mutta nämä henkilöt ovat alkaneet tehdä täysin samaa. Eilenkin sitten hetki siinä seisottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi Hesassa itiksessä, kolme n****iä tulivat vastaan hekin kolmen miehen voimin valloittaen koko käytävän, eivät väistäneet. Olen nainen.
Heidän kulttuurissaan nainen väistää !
Etkö ymmärrä monikulttuurisuutta ?
Tämä on Suomi eikä tänne sovi monikultturellisuus
Keski-ikäiset ovat nähneet parempia ja terveempiäkin aikoja Suomessa. Oli aika jolloin Suomella oli rahaa kaikkeen välttämättömään. Sitten alkoi resupekkojen tuonti Suomeen. Jotka nykyisin eivät väistä koska omistavat Suomen huumekaupoilla.
Joku päivä sitten tuli neljä rinnakkain marketin leveällä käytävällä vastaan. Vähän ihmettelivät, että kuva väistää ja mihin. Minä en mihinkään väistänät, kun koko käytävän leveydeltä tulivat. Toiseksi olivat jääneet, jos eivät olisi väistäneet, sen verran heppoisia olivat minuun verrattuna.
Sama se pätee naisiin ja lastenrattaisiin. Kävellään keskellä kävelytietä tai kaverin kanssa rinnatusten, muut saavat väistää pientareelle.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vois ajatella että kun kaksi ihmistä kävelee toisiaan päin, kumpikaan ei ole väittänyt.
Jaa mielessäsi kävelytie keskeltä kahtia. Kävelet oikeassa reunassa. Vastaan tulee kolme ihmistä rinnakkain. Reunimmainen kävelee samaa puolta kuin sinä suoraan päin. Kuka ei väistänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itiksessä tuo on säännönmukaista.
Näiden eräiden mielestä naiset on alinta kastia, työpaikallani sen huomaa monessa asiassa. Eivät suostu ottamaan edes ohjeita vastaan naiselta ja naispuolinen esimies se vasta onkin paha
Lisäksi hidastelevat joka paikassa ja jäävät tukkimaan kulkuväyliä. Bussiin noustessa jäävät kyselemään kuskilta että pysähtyykös tämä nyt siellä ja siellä (vaikka reittioppaasta olisi voinut itse tarkistaa asian). Onneksi sentään lippujen myyminen busseissa on lopetettu, niin muiden ei tarvitse odottaa että mummot ja papat saavat kolikkonsa laskettua.