Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liian halpa ja tylsä lahja 4v, jos virkkaan itse Ti-Ti-nallen? Oon ihan pa ja olisi valkoista villalankaa.

Vierailija
28.02.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa mukavalta lahjalta:)

Vierailija
2/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti, ainakin minä äitinä arvostaisin enemmän tuollaista sydämmellä tehtyä lahjaa kuin jotain muovista krääsää. Ja juuri tuollaiset lelut on niitä, jotka säästetään, ei ne muovikapineet (jotka kuitenkin hajoo...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voi olla, että 4-vuotias itse arvostaisi pikkuautoa tai jotain prinsessameininkiä enemmän...

Vierailija
4/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä sininen nuttu mukaan...?;)

Vierailija
5/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks aina tartteis olla jotian toimintaa ja äksöniä eikäö olis ihanaa kun lapsi sais ite käyttää mielikuvitustaan

eli eikun vaan virkkaan

Vierailija
6/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin halpa krääsä, joka hajoaa heti. Tee nallelle vielä joku nuttu, mitä voi pukea ja riisua.

Riippuu ihan lapsesta, mitä tykkää. Voi olla että tekemäsi onkin juuri se unelmien lapsuuden nalle, jota säilytetään vielä aikuisenakin. (Tai voi tietysti olla, että ei kiinnosta sen enempää kuin pehmolelu yleensä.)

Tuota tykkäämistä ei oikein voi ennustaa, tiedän niitäkin tapauksia, kun se kallis ja hieno mainoksista tuttu lahja onkin unohtunut tylsänä parin leikkikerran jälkeen.

Vierailija
7/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kun ei sellaiseen aika riitä.

Vierailija
8/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi kade niille kavereille joiden äidit esim teki heille itse vaatteita tms. Mulle kun ostettiin kaikki kaupasta (mummi kutoi lapasia ja sukkia toki). Tosin tietty juuri ne kaverit taas kadehtivat mun kaupan vaatteita. =)

Mutta ehkä siksikin siis vieläkin arvosta yli kaiken kaikkea itse tehtyä. Ihanalta lahjalta kuulostaa! Ja jos lapselle vielä esittää asian positiivisesti että on nähnyt vaivaa ihan häntä varten, niin varmasti on mieluinen, tytölle ainakin!

Vierailija
9/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6 ja 4 vuotias vinkuu bonchoa.... joten sekin voisi olla todella mukava!

Vierailija
10/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvokas, kun on itse tehty.

Vierailija
11/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä 6 ja 4 vuotias vinkuu bonchoa.... joten sekin voisi olla todella mukava!

Vierailija
12/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun joku tekis meidänkin lapselle tommosen lahjan! Ja jos siinä olis vielä pikku nuttu, jota vio riisua, niin ku tossa jo mainittiin.

Vierailija
13/13 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotias tykkää kyllä Titi nallesta.