Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Friendzoneko harhaa

Vierailija
10.01.2025 |

Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.

Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.

Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri. 

Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.

Kommentit (255)

Vierailija
41/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla olis ollut mahkuja, jos et olis itse väistänyt.

Nainen ehdottaa tapaamista, olisit voinut ihan suoraan sanoa, että jos oot mun kans, niin oot vaan mun kans, ystävyys ei riitä, seurustelu käy, mut silloin ei muita miehiä. Nainen olis voinut siitä valita. Ehkä sut, ehkä sen toisen.

Tai olisit jatkanut ystävänä, houkutellut naisen pettämään sitä toista miestä ja sitten siirtymään sun tyttikseksi.

Mutta ei taida olla sun juttuja tuollaiset kuviot. 

Mietin pitkään lähdenkö pelaamaan ja päätin olla pelaamatta. Totesin naiselle jo että mulla on omat juttuni enkä halua tällä hetkellä tavata. Siltikin laittannut viestiä. Seuraavan kerran ku laittaa kerron niin suoraan mitä ajattelen tästä kuviosta ja toivotan hyvää loppu elämää.

Vierailija
42/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ehdottaa tapaamista, olisit voinut ihan suoraan sanoa, että jos oot mun kans, niin oot vaan mun kans, ystävyys ei riitä, seurustelu käy, mut silloin ei muita miehiä. Nainen olis voinut siitä valita. Ehkä sut, ehkä sen toisen.

Tai olisit jatkanut ystävänä, houkutellut naisen pettämään sitä toista miestä ja sitten siirtymään sun tyttikseksi.

Mietin pitkään lähdenkö pelaamaan ja päätin olla pelaamatta. Totesin naiselle jo että mulla on omat juttuni enkä halua tällä hetkellä tavata. Siltikin laittannut viestiä. Seuraavan kerran ku laittaa kerron niin suoraan mitä ajattelen tästä kuviosta ja toivotan hyvää loppu elämää.

Tähän vielä jatkoa :  itsellä on sellainen periaate että en ala kenenkään suhteita hajoittaa. Naisen pitää se itse tehdä pyytämättä jos ei tee se on selvä merkki että ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Et siis halunnnut olla naisen ystävä, vaan olisit halunnut enemmän, ymmärsinkö oikein? Olitko kertonut tämän naiselle?

Minulla oli nuorena paljon kavereita, myös miespuolisia. Jotkut heistä hävisivät elämästäni ja vasta myöhemmin kuulin, että heillä olisi ollut jotain romanttista kiinnostusta. Asia tuli aivan puun takaa. 

Voiko olla, että tässä on käynyt samoin? Naiselle olit vain kaveri, mutta itse toivoit muuta. 

Miehet haukkuvat naisia, vaikka itse ovat haluamassa kaverin vällyihin. Kaverin kanssa ei mennä vuoteeseen. Se ei ole naisen vika, jos mies ei osaa olla kaveri.

Miehelle keskustelu on vain investointia seksiin,  jonka hän olettaa kohta tapahtuvan kyseisen naisen kanssa.

Normaalit ihmiset eivät toimi noin. Jos mies on pelkkä munanjatke ilman aivotoimintaa, näin voi olla. Yleensä mies voi keskustella naisen kanssa ja ystävystyäkin ajattelematta  mahdollisuutta päästä naisen vuoteeseen.

Ruman ja lihavan naisen voi kyllä ystävystyä, mutta ei kauniin ja seksikkään naisen naisen kanssa. Siinä tapauksessa mies on ihastunut jo etukäteen kun tekee tuttavuutta naisen kanssa. Keskitason naiset ovat rajatapauksia. Joidenkin naisten kanssa ehkä voi ystästystyä, mutta joidenkin kanssa ei voi, koska miestä alkaa kyrsiä kun nainen ei vastaa miehen ihastumisen tunteeseen.

Vierailija
44/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on muutama naiskaveri, jotka seurustelevat. Homma toimii minun mielestäni hyvin. Ikinä en ole ajatellut että heiltä haluaisin seksiä. 

Tosin en nuku heidän kanssa kuten tämän yhden kanssa tein.

Vierailija
45/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Et siis halunnnut olla naisen ystävä, vaan olisit halunnut enemmän, ymmärsinkö oikein? Olitko kertonut tämän naiselle?

Minulla oli nuorena paljon kavereita, myös miespuolisia. Jotkut heistä hävisivät elämästäni ja vasta myöhemmin kuulin, että heillä olisi ollut jotain romanttista kiinnostusta. Asia tuli aivan puun takaa. 

Voiko olla, että tässä on käynyt samoin? Naiselle olit vain kaveri, mutta itse toivoit muuta. 

Miehet haukkuvat naisia, vaikka itse ovat haluamassa kaverin vällyihin. Kaverin kanssa ei mennä vuoteeseen. Se ei ole naisen vika, jos mies ei osaa olla kaveri.

Monet parisuhteet alkaa ystävyydestä. 

No just tämä. En ikinä lähtisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei edes

Mies ei voi olla ystävä sellaisen naisen kanssa, johon on ihastunut. Se on todella raadollista ja tuhoaa miehen sielua.

Vierailija
46/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen yhtä miestä mutta käyn kyllä treffeillä muidenkin kanssa. Miksi pitää tyytyä vaan yhteen. En mä oleta että mä olen ainoa nainen hälle. N26

Vierailija
47/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@30

Ei minulla ole lapsia. Tai on, mutta ei kotona asuvia. Minun lapseni ovat jo 21 ja 24.

M50

No mitä ihmettä, miksi ne aikuiset lapset sitten on sun luona joka toinen viikko?? Sanoit "Jos olen joka toinen viikko yksin, kun lapset ovat äitinsä luona, niin sen toisen viikon haluan sitten kokea olevani parisuhteessa enkä sinkku."

Ja haloo, sulla ON lapsia ikuisesti sen jälkeen kun olet lisääntynyt, sun kaltaiset äijät jotka huijaa olevansa lapsettomia kun "lapset on Hei aikuisia eikä lapsia" on ihan saastaa. 

Vierailija
48/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Miehelle keskustelu on vain investointia seksiin,  jonka hän olettaa kohta tapahtuvan kyseisen naisen k

Miehelle Ihastuminen = Panisin.

Mot. Naisille merkitys on ihan jotain muuta. 

Vierailija
49/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttisessa. Meillä oli sutinaa, mutta ei vielä seksiä. Sanoisin että johdatettu harhaan, eikä nainen uskaltanut sanoa sitä, eikä sano vieläkään. Pyytele kylään vaikka seurustelee. Aikamoista 

Mikä se romanttinen käytännössä oli? Halasitte? Istuitte lähekkäin sohvalla, kiinni toisissannne? Pussailitte? 

Halasimme, nukuimme yhdessä, sanoimme, hieroimme toisiamme. Muutaman kerran joimme paukkuja ja tanssimme hitaita niin lähekkäin kun ihmiset vaan voi olla 

tästä olis ollut hyvä jatkaa. muksi et jatkanut peliä?

Vierailija
50/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

et tiennyt mitä sillä oli sen toisen miehen kanssa, luovuit naisesta, koska ei ollutkaan riittävän helppo.

kuule: helppoon helppo monille, vaikee on vaikee useimmille.

Vierailija
51/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttisessa. Meillä oli sutinaa, mutta ei vielä seksiä. Sanoisin että johdatettu harhaan, eikä nainen uskaltanut sanoa sitä, eikä sano vieläkään. Pyytele kylään vaikka seurustelee. Aikamoista 

Mikä se romanttinen käytännössä oli? Halasitte? Istuitte lähekkäin sohvalla, kiinni toisissannne? Pussailitte? 

Halasimme, nukuimme yhdessä, sanoimme, hieroimme toisiamme. Muutaman kerran joimme paukkuja ja tanssimme hitaita niin lähekkäin kun ihmiset vaan voi olla 

naisen aloitteesta kaikki? olitko perässävedettävä?

Vierailija
52/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

@30

Ei minulla ole lapsia. Tai on, mutta ei kotona asuvia. Minun lapseni ovat jo 21 ja 24.

M50

No mitä ihmettä, miksi ne aikuiset lapset sitten on sun luona joka toinen viikko?? Sanoit "Jos olen joka toinen viikko yksin, kun lapset ovat äitinsä luona, niin sen toisen viikon haluan sitten kokea olevani parisuhteessa enkä sinkku."

Ja haloo, sulla ON lapsia ikuisesti sen jälkeen kun olet lisääntynyt, sun kaltaiset äijät jotka huijaa olevansa lapsettomia kun "lapset on Hei aikuisia eikä lapsia" on ihan saastaa. 

Mitä sekoilet? Ei mun luona oo lapset joka toinen viikko vaan sen naisen lapset ovat äitinsä luona.

M50

Vierailija
53/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Miehelle keskustelu on vain investointia seksiin,  jonka hän olettaa kohta tapahtuvan kyseisen naisen k

Jotkut meistä miehistä, kuten naisista meidän miesten kanssa pystymne ja haluamne pystyä olemaan vain ystäviä ns platonisesti ilman kyrsistymistä siihen, että 2.ei halua harrastaa seksiä kanssamne. 

Minusta kyse ei edes olisi aidosta ystävyydestä ei edes aidosta ja reilusta kaveruudesta, jos mielessään hyvin paljon elättelee kuvitelmia seksistä ja tai piilotettuja odotuksia vai olisiko oikeampaa sanoa kätkettyjä ja passiivisia vaatimuksia seksistä yhdessä, jos toinen on suoraan tai epäsuoraan tehnyt selväksi, ettei hän ole siitä kiinnostunut yhdessä.

Puhumattakaan, jos piinaa toista asiasta vihjailemalla ja tai muutoin koettelemalla. 

Vai oletko sitä mieltä, että kauniimmilla (ja komeimmilla) olisi jokin erityinen velvollisuus alistua aina seksikumpoaniksi, jos nyt vain joku sattuisi vihjaamaan, että saattaisi haluta sitä heidän kanssaan?

Elleivät sitten olisi päässeet suojaan parisuhteeseen. Muuten joutuisivat olemaan yksin ja ilman oikeutta olla ystäviä tai kavereita vastakkaista sukupuolta olevien kanssa.

Sinkkumies 

Vierailija
54/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana kuvankaunis 16 v naispuolinen kaveri olisi halunnut seuruatella kanssani. Kun sanoin, että olet ihana, mutta liian nuori minulle tyttöystäväksi, niin aiihen lopoui kaveruuskin. Nyt siitä on 30 vuotta, mutta minä en kelpaa vieläkään edes some-kaveriksi, vaikka kaikki muut sen ajan kaverit ovat.

Vierailija
55/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisilta kysytään voiko mies ja nainen olla vain ystäviä, vastaa yli 90% naisista, että voi. Miehistä näin vastaa alle viidennes.

Jatkokysymykseen, haluaisiko miespuolinen ystäväsi harrastaa seksiä kanssasi jos ehdottaisit, useimmat näistä naisista vastaa kuitenkin kyllä.

Nyt siis puhutaan normaalipainoisista ihmisistä.

Vierailija
56/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Tuli sanottua naiselle että olen ihastunut häneen. Hän kierteli asiaa ja sanoi että hänen pitää miettiä. Ikinä en ole vastausta saanut. 

Se tuli yllätyksenä että hänellä oli mies taustalla, mistä ei minulle puhunut ikinä mitään ? Tämä asia kun selvisi kysyin häneltä asiasta ja vastaus oli että on mulla aikaa sullekin 😁

Eli se nainen tykkää sinusta vilpittömästi ystävänä, eikä halunnut loukata. Ihan normaalia. Sinä se tässä olit epäreilu, kun kuvittelit ikäänkuin omistavasi naisen, kun olitte kavereita, eikä hänellä olisi saanut olla omaa yksityiselämää mielestäsi. Nyt vaan pää pystyyn ja eteenpäin elämässä. 

Vierailija
57/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän pettymyksesi. Mutta sellaista joskus käy. Hyvä puoli on, että kun olet jo päässyt noin hyviin väleihin jonkun naisen kanssa, niin tulet varmuudella löytämään vielä puolisonkin. Uusi vuosi on täynnä uusia mahdollisuuksia! Tsemppiä!

Vierailija
58/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naisilta kysytään voiko mies ja nainen olla vain ystäviä, vastaa yli 90% naisista, että voi. Miehistä näin vastaa alle viidennes.

Jatkokysymykseen, haluaisiko miespuolinen ystäväsi harrastaa seksiä kanssasi jos ehdottaisit, useimmat näistä naisista vastaa kuitenkin kyllä.

Nyt siis puhutaan normaalipainoisista ihmisistä.

Ja varmaan kauniista tai vähintään ei-rumista?

Mot jälleen kerran, "naisiksi" lasketaan vain nätit ja hoikat. Muut on jotain epäihmisiä joita ei lasketa ollenkaan naissukupuolen edustajiksi. Ja kun mies puhuu "naisista", tarkoittaa hän automaattisesti vain näitä ensin mainittuja. 

Vierailija
59/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tästä olis ollut hyvä jatkaa. muksi et jatkanut peliä?

Ihan sen takia että selvisi että hänellä on muita miehiä ja koska huomaisin että hän valehteli mulle päin näköä. Ihminen joka ei suhteen alkutaipaleella pysty olemaan rehellinen tuskin on sitä myöhemminkään.

Kumminkin kumppania hänestä halusin, enkä mitään hetken huumaa.

Vierailija
60/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisen aloitteesta kaikki? olitko perässävedettävä?

Olettamus on että toinen mies ku ilmestyy kuvioihin ja kysyn tästä. Vastaus on niin epämääräinen kun voi. Se saattoi olla se viimeinen piste sille kun nainen ei kertonut omista tunteistaan.

Ei ollut naisen aloitteesta kaikki. Minun aloitteesta istuttiin iltaa jossa aloitteestani halasimme,tanssimme ja hieroin häntä.

Nainen sanoi joskus että minun pitäisi olla omatoimisempi mut jos ei toinen puhu tunteistaan se ei sitä asiaa helpota.