Friendzoneko harhaa
Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.
Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.
Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri.
Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.
Kommentit (255)
Eteenpäin kyllä naisia maailmassa piisaa
Naiset luulevat että miehen pitää olla ajatuksen lukijoita. Itse en siihen pysty jos nainen näyttää että häntä kiinnostaa teen aloitteen ja lähestyn häntä suudelmin.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttisessa. Meillä oli sutinaa, mutta ei vielä seksiä. Sanoisin että johdatettu harhaan, eikä nainen uskaltanut sanoa sitä, eikä sano vieläkään. Pyytele kylään vaikka seurustelee. Aikamoista
Mikä se romanttinen käytännössä oli? Halasitte? Istuitte lähekkäin sohvalla, kiinni toisissannne? Pussailitte?
Halasimme, nukuimme yhdessä, sanoimme, hieroimme toisiamme. Muutaman kerran joimme paukkuja ja tanssimme hitaita niin lähekkäin kun ihmiset vaan voi olla
tästä olis ollut hyvä jatkaa. muksi et jatkanut peliä?
Ihan sen takia että selvisi että hänellä on muita miehiä ja koska huomaisin että hän valeh
Ei se ole suhteen alkutaival, jos tapailee muitakin, se on vain treffailua. Suhteen alkutaival on silloin, kun on sovittu, että ei tapailla muita.
Ei se ole suhteen alkutaival, jos tapailee muitakin, se on vain treffailua. Suhteen alkutaival on silloin, kun on sovittu, että ei tapailla muita.
Voin olla sen verran vanhan aikainen mut en tapaile ku yhtä naista kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttisessa. Meillä oli sutinaa, mutta ei vielä seksiä. Sanoisin että johdatettu harhaan, eikä nainen uskaltanut sanoa sitä, eikä sano vieläkään. Pyytele kylään vaikka seurustelee. Aikamoista
Mikä se romanttinen käytännössä oli? Halasitte? Istuitte lähekkäin sohvalla, kiinni toisissannne? Pussailitte?
Halasimme, nukuimme yhdessä, sanoimme, hieroimme toisiamme. Muutaman kerran joimme paukkuja ja tanssimme hitaita niin lähekkäin kun ihmiset vaan voi olla
Ihan sen takia että selvisi että hänellä
Ei meillä ole koskaan sovittu, ettei tapailla muita, vaikka ollaan oltu jo vuosi yhdessä. Sehän on sanomattakin selvää. Toki ilmotin, että Tinder-tili on laitettu parkkiin ja sain saman ilmoituksen vastauksena.
Mutta old school tyyliin täälläkin, eli vain yhtä tapailin kerrallaan.
Voihan se olla että vaikka nainen seurustelee haluaa pitää vanhaa säätöä vielä varalla tai sitten haluaa vaihtaa lennosta miestä.
Suosittelen laittamaan välit poikki kokonaan.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaan ymmärtää mutta ei anneta. Vanha kikka😄
En oikein ymmärrä mikä se kikka on tai mitä kukaan nainen hyötyisi tuollaisesta? Jos ystävyys ei kelpaa niin ei ole väkisin pakko olla ystävä.
Moni nainen jää roikkumaan mieheen kaverina sen jälkeen kun mies on pakit saatuaan tehnyt päätöksen kadota naisen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloittajan kuvaama tilanne ei minusta liity friendzoneen, se on eri asia, kuten joku ketjussa jo mainitsi.
Valitettavasti joillekin naisille on vaikeaa antaa pakkeja miehille, jotka eivät sytytä tarpeeksi. Sitten näitä miehiä roikotetaan mukana ja pidetään jonkinlaisina seuraeläiminä. Ei siis seksiä, mutta yhteistä aikaa, joka ihastuneelle osapuolelle tietenkin tuntuu seurustelulta.
Olen nainen ja minulla on ystävä, joka tekee tätä. Se on minusta tosi ikävää miehiä kohtaan, ja olen sanonutkin siitä hänelle, mutta ei hän tunnu ymmärtävän että se on väärin.
Mitä jos se nainen näkee miehen ihan vaan ystävänä?? Voisiko se olla mahdollista? Eikö naisella saa olla miehiä ystävinä?
Olen ystävystynyt useankin miehen kanssa. Niin kuin myös naisten kanssa, olen hyvin seurallinen ihminen.
Olen naimisissa.
Mitähän teen nyt väärin, jos oletan, et ystävät on ystäviä ja saavat saman kohtelun kaikki ystävät? Olenko joku huijari tai petturi vai mitä? Mitä teen väärin? Eikö vilpittömästi ystävyyteen saa uskoa ja luottaa?
Eiköhän noissa ole kyse siitä, että osapuolilla on erilaiset odotukset ja olettamukset ilman et käydään kunnon keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naisystävälläni ei ole muita miehiä. Mutta on
- lapset
- työ
- oma aika
- omat kaverit
- kotityöt
- liikunta
- äänikirjat
- päivittäiset asiat kuten kauppareissut
- lemmikit
Ja vihdoin jossain kymmenennen sijan paikkeilla saatan olla minä. Mikähän "zone" tämä on nimeltään? Parisuhde on ihan yliarvostettu juttu, ei sitä tarvitse hoitaa eikä vaalia. Niinkö se oli, että miehille riittää kun saavat seksiä ja muuten haluavat vaan puuhailla omiaan.
M50
Kyllähän se yleensä on juuri noin ja sinulla on onnea, kun sinulla on naisystävä joka antaa sinulle omaa tilaa ja aikaa.
Useimmat miehet haluaisivat tuollaisen suhteen, mutta joutuvat taipumaan yhteiseen arkeen, kun nainen sitä vaatii.
@K
Veikkaan et teillä on suht tuore suhde? Katotaan sit uudestaan ku olette olleet sen 10v + yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sen takia että selvisi että hänellä on muita miehiä ja koska huomaisin että hän valeh
Jos sun kiinnostus heräsi vasta kun nainen oli jo tullut iholle, niin ei varmaan mitään suurta rakkautta. Kukapa varsinkin vähän vähemmän suosittu mies ei helposta naisesta kiinnostuisi, varsinkin jos nainen on vielä kaunis ja kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaan ymmärtää mutta ei anneta. Vanha kikka😄
En oikein ymmärrä mikä se kikka on tai mitä kukaan nainen hyötyisi tuollaisesta? Jos ystävyys ei kelpaa niin ei ole väkisin pakko olla ystävä.
Moni nainen jää roikkumaan mieheen kaverina sen jälkeen kun mies on pakit saatuaan tehnyt päätöksen kadota naisen elämästä.
Jos nainen pitäisi miehestä ystävänä, ei se ole ihme.
Kaffebulla kirjoitti:
Et siis halunnnut olla naisen ystävä, vaan olisit halunnut enemmän, ymmärsinkö oikein? Olitko kertonut tämän naiselle?
Minulla oli nuorena paljon kavereita, myös miespuolisia. Jotkut heistä hävisivät elämästäni ja vasta myöhemmin kuulin, että heillä olisi ollut jotain romanttista kiinnostusta. Asia tuli aivan puun takaa.
Voiko olla, että tässä on käynyt samoin? Naiselle olit vain kaveri, mutta itse toivoit muuta.
Sinun olisi pitänyt antaa pimppaa niille miehille. Silloin he miehet eivät olisi kadonneet elämästäsi.Ne miehet katosivat sen takia, että liikaa aikaa meni hukkaan naiseen joka pihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Voin olla sen verran vanhan aikainen mut en tapaile ku yhtä naista kerrallaan.
No, se ei ole toisen ongelma, jos sinä ajattelet eri tavalla. On ihan tyypillistä, että käydään leffassa, syömässä jne. eri ihmisten kanssa. Vasta, kun tunteita rupeaa syttymään puolin ja toisin, ryhdytään rajoittamaan ihmissuhteita ja siirrytään sinkkuelämästä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloittajan kuvaama tilanne ei minusta liity friendzoneen, se on eri asia, kuten joku ketjussa jo mainitsi.
Valitettavasti joillekin naisille on vaikeaa antaa pakkeja miehille, jotka eivät sytytä tarpeeksi. Sitten näitä miehiä roikotetaan mukana ja pidetään jonkinlaisina seuraeläiminä. Ei siis seksiä, mutta yhteistä aikaa, joka ihastuneelle osapuolelle tietenkin tuntuu seurustelulta.
Olen nainen ja minulla on ystävä, joka tekee tätä. Se on minusta tosi ikävää miehiä kohtaan, ja olen sanonutkin siitä hänelle, mutta ei hän tunnu ymmärtävän että se on väärin.
Mitä jos se nainen näkee miehen ihan vaan ystävänä?? Voisiko se olla mahdollista? Eikö naisella saa olla miehiä ystävinä?
Nainen käyttää miestä hyväksi silloin kun mies toivoisi olevan enemmän kuin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se sutina oli ainoastaan sinun korvien välissä ja nainen on koko ajan kohdellut sinua kuin ystävää, ja yrittää tehdä näin edelleen. Ilmeisesti sun mielestä sutinaan riittää se, että haluaa viettää yhtään minkäänlaista aikaa kahden, eikä pelkästään isomman kaveriporukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen käyttää miestä hyväksi silloin kun mies toivoisi olevan enemmän kuin
Lol, naisen kuuluu lukea miesten ajatukset sen suhteen, mitä he toivovat? Jos nainen miehen mielestä käyttää miestä tällä tavalla hyväksi, niin mies on kyllä täysi vajaaälyinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen käyttää miestä hyväksi silloin kun mies toivoisi olevan enemmän kuin
Miten ihmeessä nainen käyttää miestä hyväksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen käyttää miestä hyväksi silloin kun mies toivoisi olevan enemmän kuin. Lol, naisen kuuluu lukea miesten ajatukset sen suhteen, mitä he toivovat? Jos nainen miehen mielestä käyttää miestä tällä tavalla hyväksi, niin mies on kyllä täysi vajaaälyinen idiootti.
Naisella on velvollisuus tuossa tilanteessa sanoa miehelle ymmärrettävä tavalla, että ei ole mitään mahdollisuutta saada pllua. Tällöin mies tajuaa kadota naisen elämästä ja ei enää tuhlaa aikaansa sellaiseen naiseen, jolta ei saa seksiä. Sen tuhlatun ajan mies olisi voinut käyttää johonkin toiseen naiseen, jolta mies saa seksiä.
Eli se nainen tykkää sinusta vilpittömästi ystävänä, eikä halunnut loukata. Ihan normaalia. Sinä se tässä olit epäreilu, kun kuvittelit ikäänkuin omistavasi naisen, kun olitte kavereita, eikä hänellä olisi saanut olla omaa yksityiselämää mielestäsi. Nyt vaan pää pystyyn ja eteenpäin elämässä.
Ystäviä me alussa olimmekin. Asiat muuttuivat kun nainen tuli iholle ja käsittääkseni siinä oli muutakin. Harvan ystävän kanssa olen lusikassa nukkunut 😅
En kokenut että häntä olisin omistanut. Toivoin vain että olisi reilusti sanottu jos on muut miehet kiikarissa niin homma olisi ollut reilua.