Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Friendzoneko harhaa

Vierailija
10.01.2025 |

Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.

Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.

Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri. 

Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi nainen ei vastannut miehelle mitään? 

Vierailija
22/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi nainen ei vastannut miehelle mitään? 

Selvästi ei uskaltanut sanoa sitä 99% varmuudella että hänellä ei ole tunteita miestä kohtaan. 1% että hän ajatteli sanoin mutta ei saanut sanottua sitä ajasta huolimatta.

Teki tietoisen tai tiedottaman päätöksen että jättää miehen roikkumaan 😐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset vaan avoimesti puhuisivat toisilleen niin mitään ongelmaa ei olisi. Siihen ei vaan haluja ole menettämisen pelossa , joka kumminkin käy jos toisella on pelkästään romanttisia tunteita toista kohtaan.

Onko täällä ketään joka olisi ollut sellaisessa tilanteessa että ystävä - ihastuminen - ja pystynyt jatkamaan ystävänä, kun toinen ei halunnut enemmän ?

M30

Joo, mut välissä meni muutama vuosi ettei nähty muuta kuin osana isompaa porukkaa. nyt ollaan taas nähty kahdestaankin.

Vierailija
24/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surtkimpi mies olis iskenyt tuon naisen eikä pakittanut. 

Vierailija
25/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttisessa. Meillä oli sutinaa, mutta ei vielä seksiä. Sanoisin että johdatettu harhaan, eikä nainen uskaltanut sanoa sitä, eikä sano vieläkään. Pyytele kylään vaikka seurustelee. Aikamoista 

Mikä se romanttinen käytännössä oli? Halasitte? Istuitte lähekkäin sohvalla, kiinni toisissannne? Pussailitte? 

Vierailija
26/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Et siis halunnnut olla naisen ystävä, vaan olisit halunnut enemmän, ymmärsinkö oikein? Olitko kertonut tämän naiselle?

Minulla oli nuorena paljon kavereita, myös miespuolisia. Jotkut heistä hävisivät elämästäni ja vasta myöhemmin kuulin, että heillä olisi ollut jotain romanttista kiinnostusta. Asia tuli aivan puun takaa. 

Voiko olla, että tässä on käynyt samoin? Naiselle olit vain kaveri, mutta itse toivoit muuta. 

Tuli sanottua naiselle että olen ihastunut häneen. Hän kierteli asiaa ja sanoi että hänen pitää miettiä. Ikinä en ole vastausta saanut. 

Se tuli yllätyksenä että hänellä oli mies taustalla, mistä ei minulle puhunut ikinä mitään ? Tämä asia kun selvisi kysyin häneltä asiasta ja vastaus oli että on mulla aikaa sullekin 😁

Pelimies olisi pelannut naisen itselleen ystäväkortin kautta. 

Vierailija
27/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Et siis halunnnut olla naisen ystävä, vaan olisit halunnut enemmän, ymmärsinkö oikein? Olitko kertonut tämän naiselle?

Minulla oli nuorena paljon kavereita, myös miespuolisia. Jotkut heistä hävisivät elämästäni ja vasta myöhemmin kuulin, että heillä olisi ollut jotain romanttista kiinnostusta. Asia tuli aivan puun takaa. 

Voiko olla, että tässä on käynyt samoin? Naiselle olit vain kaveri, mutta itse toivoit muuta. 

Miehet haukkuvat naisia, vaikka itse ovat haluamassa kaverin vällyihin. Kaverin kanssa ei mennä vuoteeseen. Se ei ole naisen vika, jos mies ei osaa olla kaveri.

Vierailija
28/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla olis ollut mahkuja, jos et olis itse väistänyt.

Nainen ehdottaa tapaamista, olisit voinut ihan suoraan sanoa, että jos oot mun kans, niin oot vaan mun kans, ystävyys ei riitä, seurustelu käy, mut silloin ei muita miehiä. Nainen olis voinut siitä valita. Ehkä sut, ehkä sen toisen.

Tai olisit jatkanut ystävänä, houkutellut naisen pettämään sitä toista miestä ja sitten siirtymään sun tyttikseksi.

Mutta ei taida olla sun juttuja tuollaiset kuviot. 

Vierailija
29/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Miehet haukkuvat naisia, vaikka itse ovat haluamassa kaverin vällyihin. Kaverin kanssa ei mennä vuoteeseen. Se ei ole naisen vika, jos mies ei osaa olla kaveri.

Monet parisuhteet alkaa ystävyydestä. 

Vierailija
30/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naisystävälläni ei ole muita miehiä. Mutta on

- lapset

- työ

- oma aika

- omat kaverit

- kotityöt

- liikunta

- äänikirjat

- päivittäiset asiat kuten kauppareissut

- lemmikit

Ja vihdoin jossain kymmenennen sijan paikkeilla saatan olla minä. Mikähän "zone" tämä on nimeltään? Parisuhde on ihan yliarvostettu juttu, ei sitä tarvitse hoitaa eikä vaalia. Niinkö se oli, että miehille riittää kun saavat seksiä ja muuten haluavat vaan puuhailla omiaan.

M50

Kyllähän se yleensä on juuri noin ja sinulla on onnea, kun sinulla on naisystävä joka antaa sinulle omaa tilaa ja aikaa.

Useimmat miehet haluaisivat tuollaisen suhteen, mutta joutuvat taipumaan yhteiseen arkeen, kun nainen sitä vaatii.

@K

Eli sinäkin olet joka toinen viikko lastesi kanssa heitä priorisoimassa etkä saatavilla kumppanille. Pata kattilaa soimaa? Miksi toisen pitäisi olla aina saatavilla sinulle, kun sinäkään et ole? 

Vierailija
31/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Miehelle keskustelu on vain investointia seksiin,  jonka hän olettaa kohta tapahtuvan kyseisen naisen kanssa.

Vierailija
32/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

@30

Ei minulla ole lapsia. Tai on, mutta ei kotona asuvia. Minun lapseni ovat jo 21 ja 24.

M50

Vierailija
33/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset vaan avoimesti puhuisivat toisilleen niin mitään ongelmaa ei olisi. Siihen ei vaan haluja ole menettämisen pelossa , joka kumminkin käy jos toisella on pelkästään romanttisia tunteita toista kohtaan.

Onko täällä ketään joka olisi ollut sellaisessa tilanteessa että ystävä - ihastuminen - ja pystynyt jatkamaan ystävänä, kun toinen ei halunnut enemmän ?

M30

Kyllä minä olen onnistunut ja pystynyt olemaan ja elämään kaverina, jopa läheisenä ystävänä joidenkin 'entisten ihastuksieni" kanssa 

Ei se aina helppoa ole ollut ja varmasti, joskus olisi ollut helpointa, jos olisi voinut toisen vain unohtamaan. Mutta olennaista minusta on, että tuolloin molemmilla on selvää, missä mennään.

Kaveruus ja ystävyys vaativat minusta vastavuoroisuutta mutta myös kykyä arvostaa tai ainakin elää sen tosiasian kanssa, että 2 saattaa haluta tehdä valintoja ja päätöksiä, jotka eivät aina omasta mielestä mukavia ja järkeviä. Kaikkea ei tietenkään pidä hyväksyä. Ja varmasti sattumallakin ja eri elämänvaiheilla ( jatkuvatko ne samantapaisina vai tuleeko pian hyvin jyrkkiä eroja, onko kummallakin enimmäkseen "hyvä olo" ) on osansa siinä miten kaveuus ja tai ystävyys säilyy.  

Mutta parhaimmillaan ystävyys voi olla jopa parempi kuin se, että eläisi ja olisi edennyt niin, että eläisi ja olisi tänään hänen kanssaan parisuhteessa. 

Sinkkumies

34/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Tuli sanottua naiselle että olen ihastunut häneen. Hän kierteli asiaa ja sanoi että hänen pitää miettiä. Ikinä en ole vastausta saanut. 

Se tuli yllätyksenä että hänellä oli mies taustalla, mistä ei minulle puhunut ikinä mitään ? Tämä asia kun selvisi kysyin häneltä asiasta ja vastaus oli että on mulla aikaa sullekin 😁

Olisi ehkä ollut reilumpaa tuolta naiselta sanoa, että en halua olla muuta kuin ystävä. Se, ketä hän tapaili tai tapailee, ei kuulu sinulle. 

🇺🇦🇮🇱

35/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt, että mies lähestyy naista ainoastaan silloin kun mies on ihastunut naiseen? 

Minua on kyllä miehet lähestyneet ihan muistakin syistä, esim seksin vuoksi. Tai ystävyyden. 

🇺🇦🇮🇱

36/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Monet parisuhteet alkaa ystävyydestä. 

No just tämä. En ikinä lähtisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei edes halua olla ystäväni! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
37/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt, että mies lähestyy naista ainoastaan silloin kun mies on ihastunut naiseen? 

Minua on kyllä miehet lähestyneet ihan muistakin syistä, esim seksin vuoksi. Tai ystävyyden. 

No joo, ykkösvaihto miehelle tuollaisessa tapauksessa on seurustelu kauniin kanssa, mutta pelkkä seksisuhdekin kelpaa kakkosvaihtona. Muita vaihtoehtoja ei ole.

Vierailija
38/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttisessa. Meillä oli sutinaa, mutta ei vielä seksiä. Sanoisin että johdatettu harhaan, eikä nainen uskaltanut sanoa sitä, eikä sano vieläkään. Pyytele kylään vaikka seurustelee. Aikamoista 

Mikä se romanttinen käytännössä oli? Halasitte? Istuitte lähekkäin sohvalla, kiinni toisissannne? Pussailitte? 

Halasimme, nukuimme yhdessä, sanoimme, hieroimme toisiamme. Muutaman kerran joimme paukkuja ja tanssimme hitaita niin lähekkäin kun ihmiset vaan voi olla 

Vierailija
39/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Joo, mut välissä meni muutama vuosi ettei nähty muuta kuin osana isompaa porukkaa. nyt ollaan taas nähty kahdestaankin.

Oletteko ystäviä vai ?

Vierailija
40/255 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Miehelle keskustelu on vain investointia seksiin,  jonka hän olettaa kohta tapahtuvan kyseisen naisen kanssa.

Normaalit ihmiset eivät toimi noin. Jos mies on pelkkä munanjatke ilman aivotoimintaa, näin voi olla. Yleensä mies voi keskustella naisen kanssa ja ystävystyäkin ajattelematta  mahdollisuutta päästä naisen vuoteeseen.