Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko henkilökohtaisesti ketään jota tsunami olisi koskettanut?

Vierailija
10.01.2025 |

Katsoin tämän uuden Paluu paratiisiin -sarjan ja käin miettimään että miten ihmiset yleensä toipui tuosta? Siellä alueellahan taisi olla silloin kuitenkin ainakin 1000 suomalaista.

Kommentit (403)

Vierailija
281/403 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, pelastuivat täpärästi. Traumat jäi.

Miksi traumat?

Vierailija
282/403 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin perheen mistä kuoli vanhemmat ja lapsi joutui johonkin laitokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/403 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaveri perheineen, hänellä on kuviakin tsunamista. Oli ollut sisarusten kanssa menossa rannalle mutta eivät ehtineet, hänellä oli kamera mukana ja siellä muistikortilla lomakuvat.

Vierailija
284/403 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, meitä.

Vierailija
285/403 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkaverin perhe 

Vierailija
286/403 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan, naapurien tyttären perhe oli siellä ja perheen vanhemmat ja ainakin yksi lapsikin kuoli.

Miksi olivat niin huonoja?

Vierailija
287/403 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta puhutaanko nyt siis tapauksesta josta tuli sanonta "lähti kuin sirkesalo rantatuolista"? Tuota aikoinaan vaan muistan kummastelleeni että oliko kyseessä nyt tosijuttu mutta niin kai se sitten sinne meni tyyppi kesken menestyskautensa.

Vierailija
288/403 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokkakaveri perheineen, hänellä on kuviakin tsunamista. Oli ollut sisarusten kanssa menossa rannalle mutta eivät ehtineet, hänellä oli kamera mukana ja siellä muistikortilla lomakuvat.

Höpö höpö ei siellä kuollut sellaista perhettä, joten valehtelet

Vierailija
289/403 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ei siellä kuollut sellaista perhettä, joten valehtelet

Miten niin ei ole?

Vierailija
290/403 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne, mutta puhutaanko nyt siis tapauksesta josta tuli sanonta "lähti kuin sirkesalo rantatuolista"? Tuota aikoinaan vaan muistan kummastelleeni että oliko kyseessä nyt tosijuttu mutta niin kai se sitten sinne meni tyyppi kesken menestyskautensa.

Ei paljon naurata

Vierailija
291/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä, olivat evakuoituna johonkin koululle 

Vierailija
292/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään hyvän ystäväni läheinen ja hänen miehensä katosivat. Hän oli raskaana, mutta tämä ystäväni oli ainoa, jolle hän oli raskaudesta kertonut. Ystäväni kertoi sitten minulle, kun halusi päästä purkamaan. Minulle oli turvallista puhua, koska en tuntenut tätä pariskuntaa enkä heidän muuta lähipiiriään (he asuivat ihan eri maassakin). Muille hän ei kertonut, enkä minäkään ole puhunut asiasta eteenpäin. Sittemmin ystäväni on kuollut. Jännä ajatella, että siellä meni pieni ihmisenalku, jonka olemassaolosta ei tiedä kukaan muu kuin minä, vaikka minä en edes koskaan tavannut hänen vanhempiaan.

Vierailija
293/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään hyvän ystäväni läheinen ja hänen miehensä katosivat. Hän oli raskaana, mutta tämä ystäväni oli ainoa, jolle hän oli raskaudesta kertonut. Ystäväni kertoi sitten minulle, kun halusi päästä purkamaan. Minulle oli turvallista puhua, koska en tuntenut tätä pariskuntaa enkä heidän muuta lähipiiriään (he asuivat ihan eri maassakin). Muille hän ei kertonut, enkä minäkään ole puhunut asiasta eteenpäin. Sittemmin ystäväni on kuollut. Jännä ajatella, että siellä meni pieni ihmisenalku, jonka olemassaolosta ei tiedä kukaan muu kuin minä, vaikka minä en edes koskaan tavannut hänen vanhempiaan.

Eiköhän ollut kertonut kuitenkin omalle perheelleen raskaudesta. Ruumiinavauksessahan tuo raskaus on sitten viimeistään selvinnyt.

Vierailija
294/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ollut kertonut kuitenkin omalle perheelleen raskaudesta. Ruumiinavauksessahan tuo raskaus on sitten viimeistään selvinnyt.

Ruumiinavausta ei tehty, koska ruumista ei koskaan löytynyt. Hänellä oli ongelmallinen suhde perheeseensä ja raskaus oli vielä aika alussa, joten hän ei ollut vielä kertonut muille kuin tälle yhdelle.

Vierailija
295/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinavausta ei tehty, koska ruumista ei koskaan löytynyt. Hänellä

Suomalaisista jäi löytymättä yksi aikuinen, muita aikuisia ei jäänyt kateisiin. Ja vaikka olisivatkin asuneet ulkomailla, niin miten ihmeessä voit tietää noin tarkkaan jonkun ystäväni tuntemattoman ystävän asiat? Eiköhän siitä löytymisestäkin ole ilmoitettu niiden kadonneiden lähiomaisille, ei edes ystäville.

Vierailija
296/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini isä selvisi, mutta muut lapsensa kuin kaverini kuolivat.

Vierailija
297/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain huono vitsi jonka joku on keksinyt. Oikeasti olivat olleet vaimon ja lasten kanssa sisällä bungalowissa joka romahti heidän päälleen. 

Vierailija
298/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa koulussa ollu kadotti vanhempansa siellä.

Vierailija
299/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa koulussa ollu kadotti vanhempansa siellä.

Menikö infoon kysymään kuulutuksia?

Vierailija
300/403 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi