Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua on aina ärsyttänyt se, että en ole kaunis kasvoiltani tai edes vähän paremman näköinen kuin mitä olen

Vierailija
13.06.2025 |

Omasta mielestäni olen kasvoiltani tavallinen, mutta joissakin kuvissa näytän suorastaan rumalta. En enää edes jaksa välittää miltä näytän esim. ryhmäkuvissa koska ei kuitenkaan näytä hyvältä. Sitten ne oikeasti kauniit ja aina kuvissa onnistuvat haluavat aina tarkistaa kuvat, että voiko niitä julkaista esim. Facessa. Hoh hoijaa.

Kaveriporukassa mä olen ollut aina se seinäruusu ja miehet ovat kuolanneet porukan kaunottarien perään. Olen mäkin parisuhteissa ollut, mutta eipä tarjokkaita kovin paljoa ole ollut. 

Olisi kiva kun voisi katsoa peiliin ja olla tyytyväinen ulkonäköönsä. Elämässä osunut aika paljon paskaa mun kohdalle enkä voi edes kaunis olla. 

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen vielä ylipainoinen, mutta painoa olen jo tiputtanut 13kg ja suunta edelleen alaspäin. Ei kuitenkaan auta mun kasvoihin vaikka olisi normaalipainoinen. En silti ole kaunis.

Ja ei, en ole enää nuori, jos joku sitä epäilee. Huonosta itsetunnosta olen kärsinyt koko ikäni.

Ap

Vierailija
2/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jorma, kyllä aurinko vielä risukasaan paistaa tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fiksaatio naisilla on näihin naamajuttuihin?

Vierailija
4/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Jorma, kyllä aurinko vielä risukasaan paistaa tsemppiä!

Älä viitsi olla typerä ja lapsellinen. Mä olen keski-ikäinen nainen enkä mikään Jorma. Suoraan sanottuna vituttaa, kun ei tänne voi nykyään mitään kirjoittaa ilman, että syytetään mieheksi. Todella ärsyttävää.

Ap

Vierailija
5/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä pari tonnia ja käy plastiikkakirurgin arviossa mitä voisi tehdä. Ehkä se auttaa?

Vierailija
6/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet kun oot niin äksy?

Vierailija
7/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat vääristää aina. Suurin osa muokkaa ties millä eikä siinäkään mitään väärää.

Vierailija
8/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka kroppa auttaa todella paljon.

Miten sait kerrytettyä niin paljon ylipainoa?

Vierailija
9/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan se nyt kamalaa jos toivoo, että näyttäisi vähän paremmalta. Vain ihminen joka näyttää hyvältä voi tulla viisastelemaan tuollaisia. Ei ymmärretä sitä miltä tuntuu olla se vähemmän kaunis ja saada kohtelua sen mukaan.

Ap

Vierailija
10/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä pari tonnia ja käy plastiikkakirurgin arviossa mitä voisi tehdä. Ehkä se auttaa?

No en todellakaan mene mihinkään leikkaukseen missä voi pilata kasvonsa lopullisesti.

Ap

Vierailija
11/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet kun oot niin äksy?

Mulle vittuillaan niin mä vittuilen takaisin.

Ap

Vierailija
12/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Lisäksi harmittaa etten ole rikas, viisas ja suosittu.

Mutta noin muuten menee ihan ok.

Vierailija
13/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvat vääristää aina. Suurin osa muokkaa ties millä eikä siinäkään mitään väärää.

Niin mä en nyt tarkoita vain jotakin kuvia vaan ihmisiä jotka näen ihan livenä. Jotkut on niin kauniita ilman meikkiäkin.

Ap

Vierailija
14/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka kroppa auttaa todella paljon.

Miten sait kerrytettyä niin paljon ylipainoa?

Ei se mitään auta. Mä en edes kertonut paljonko on ylipainoa ja sä jo räävit päätäsi.

Ap

Vierailija
15/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Minä olen ollut aina sysiruma arpinaama (syviä arpia pitkin naamaa), pitkäleukainen ja rumahampainen. Luonteeltani olen kuitenkin iloinen ja hymyileväinen, pervolla tvistillä  huumorintajuinen sekä auttavainen ja siitä miehet pitäneet. Eivät fiksut miehet välitä ulkonäöstä. Oman mieheni olen pitänyt jo 22 vuotta. Silti vientiä on yhä. 

Normaalipainoisuus auttaa kyllä asioita eteenpäin. Tsemppiä sulle. Muuta asenne aurinkoisemmaksi niin miehet ei voi vastustaa. Se asenne ja olemus ratkaisee. Tiedän sen, koska mulla ei oo ollut mitään muuta.

Jos luet treffi-ilmoituksiakin, niin ei niissä koskaan kukaan hae mitään bimboa räpsyripsillä. Miehet haluaa tasapainoisen ja mukavan naisen. 

Vierailija
16/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Minä olen ollut aina sysiruma arpinaama (syviä arpia pitkin naamaa), pitkäleukainen ja rumahampainen. Luonteeltani olen kuitenkin iloinen ja hymyileväinen, pervolla tvistillä  huumorintajuinen sekä auttavainen ja siitä miehet pitäneet. Eivät fiksut miehet välitä ulkonäöstä. Oman mieheni olen pitänyt jo 22 vuotta. Silti vientiä on yhä. 

Normaalipainoisuus auttaa kyllä asioita eteenpäin. Tsemppiä sulle. Muuta asenne aurinkoisemmaksi niin miehet ei voi vastustaa. Se asenne ja olemus ratkaisee. Tiedän sen, koska mulla ei oo ollut mitään muuta.

Jos luet treffi-ilmoituksiakin, niin ei niissä koskaan kukaan hae mitään bimboa räpsyripsillä. Miehet haluaa tasapainoisen ja mukavan naisen. 

On ollut niin paljon vastoinkäymisiä elämässä, että alkaa voimat ja ilo loppua. Avioero hajotti todella pahasti enkä usko enää, että kukaan voi mua rakastaa. Varmaan olisi tullut masennusdiagnoosi, jos asiaa oltaisiin lähdetty tutkimaan, mutta olen vain koittanut selvitä.

Ap

Vierailija
17/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan se nyt kamalaa jos toivoo, että näyttäisi vähän paremmalta. Vain ihminen joka näyttää hyvältä voi tulla viisastelemaan tuollaisia. Ei ymmärretä sitä miltä tuntuu olla se vähemmän kaunis ja saada kohtelua sen mukaan.

Ap

Jos haluat näyttää paremmalta, käy salilla. 

Vierailija
18/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri Jung on kirjoittanut että olisi pyrittävä autonomiaan. Sellaiseen itsenäisyyteen ettei anna muiden määrittää. Nyt kuulostaa siltä että arvotat itsesi muiden huomiosta. Unohda se. Määrität itse arvosi, sinulla on sama oikeus kuin muillakin elää täällä. 

Nuorena kaikki on nättejä. Vanhemmiten vanhetaan. Koitetaan vaan sietää, niinkauan kuin elämän päiviä riittää.

Vierailija
19/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos haluat näyttää paremmalta, käy salilla. 

Niin miten kuntosali vaikuttaa kasvoihin? Ei mitenkään. Käyn kyllä salilla, mutta vaikutus on vartaloon ei kasvoihin. Ei mun kasvot kauniiksi muutu.

Ap

Vierailija
20/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri Jung on kirjoittanut että olisi pyrittävä autonomiaan. Sellaiseen itsenäisyyteen ettei anna muiden määrittää. Nyt kuulostaa siltä että arvotat itsesi muiden huomiosta. Unohda se. Määrität itse arvosi, sinulla on sama oikeus kuin muillakin elää täällä. 

Nuorena kaikki on nättejä. Vanhemmiten vanhetaan. Koitetaan vaan sietää, niinkauan kuin elämän päiviä riittää.

En mä ole nuorenakaan ollut nätti. 

Ap