Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pahaa "pettämistä" tämä on

Vierailija
10.01.2025 |

Puolisosi viestejä lukiessa huomaat, että hän on keskustellut jonkun baarissa uutenavuotena tapaamansa tyypin kanssa yhtenä päivänä kohtaamisen jälkeen. Mitään ei ilmeisesti ole (vielä) tapahtunut, mutta alun höpinän jälkeen tyyppi on heittänyt aika härskiä seksiflirttiä puolisollesi, kysynyt suoraan tapaisiko puolisosi hänet joskus, vaikka tietää että puolisosi on varattu.

Puolisosi on flirttaillut myös, ei niin härskisti mutta kuitenkin lähtenyt leikkiin mukaan, kehunut tyypin ulkonäköä ja sanonut että tapaisi tyypin ehdottomasti kyllä, jos olisi vapaa, mutta "mietin hetken mutta luulen etten nyt varattuna ehkä tapaamiseen kuitenkaan harmi vaan lähde vaikka mieli kovasti tekiskin" ja jättää oven auki "ehkä joskus tulevaisuudessa jos en ole enää naimisissa"

Sen jälkeenkin vielä flirtti jatkuu ja silmäniskut ja sydämiä...

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex muijan pomo aloitteli tuota samaa ja sillä oli satakiloinen akka kotosalla joten ymmärrän kyllä miksi hoikka ja treenattu vartalo kiinnosti sitäkin. juuri kun olin päässy koulutusvaiheesta käytännön ajamiseen  eli muijalla oli hanskassa suihinotto,nieleminen eri asennot ja paikat ja anuspuolikin oli reilassa  niin hyvähän siitä oli ukkomiehen jatkaa kun sai suuhoitoa kesken työpäivän sekä persereikää toimiston pöydällä

Vierailija
62/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, ollaan valmiita pettämään ja petetään.

Jos jäädään kiinni sitten viestien perusteella niin räyhätään siintä kuinka väärin ja laitonta lukea toisten viestejä.

Kuitenkaan sitä asiaa ei mikään muuta että ollaan petetty.

Ap neuvosin teitä puhumaan ja sopia kotona missä just teidän raja pettämiselle menee?

Pettäjiä neuvoisin että riskaapelia peliä, jos jää kiinni, ihan sama miten, niin te ette päätä petetyksi tulleen reaktiota.

Siinä voi yhtä hyvin saada anteeksi ja uuden mahdollisuuden tai sitten kenkänkuvan persauksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puoliso on baarissa uutena vuonna ilman toista puolisoa?

Missä helvetin symbioosissa te elätte?! Siis ihan oikeasti, mitä ihmettä?

Vierailija
64/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
65/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni taitaa olla nuoria, vastarakastuneita, ei osata nähdäkään muuta aspekteja parisuhteessa kuin yhdessäoleminen. Jossain vaiheessa alkaa olla taas omiakin menoja ja omaa elämää. 

Tai ainakaan muuta selitystä en keksi. En tunne yhtäkään, siis ainuttakaan keski-ikäistä pariskuntaa, jotka kävisivät kaikissa riennoissa yhdessä. Ei sellaista ole. 

Vierailija
66/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme läheisriipuvainen ihminen jolla on suhde ja täytyy pitää olla entinen varalla kunnes löytyy parempi ja kumppanin seläntakana pitää salaa hakea uutta.

kukaan täysuíjärkinen ei ottaisi suhteesta toiseen pomppivaa ihmistä. Edellinen suhde pitää olla totaalisesti loppuun käsitelty ja olla yksin jonkin aikaa ennen kuin on valmis hakemaan uutta suhdetta.

Minkälainen ihminen seilaa suhteesta toiseen ja kuka uskaltaa lähteä sellaisten mukaan uuteen suhteeseen kun sellaisten harrastukset voivat osua omaan nilkkaansakin. Et voi koskaan luottaa sellaiseen ihmiseen joka voi tehdä selkäsi takana ihan mitä tahansa. Mitä on tehnyt ennen niin tekee varmasti jatkossakin.

Vierailija
67/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole halunnut loukata flirttailijan tunteita vaan siksi on lopettanut viestittelyn noin, muka jättämällä takaportin auki. On kertonut olevansa varattu eikä vienyt asiaa sen pidemmälle. En jättäisi. Miksi olet lukenut hänen viestinsä? Onko muitakin epäilyjä?

Miten on alunperin edes numerot vaihdettu?

Vierailija
68/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Hoida itse oma parisuhteesi, äläkä elä elämääsi netin huutoäänestysten perusteella.

Vierailija
69/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin jo sen takia, että joku lukisi salaa viestejäni.

Vierailija
70/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minä en enää lähde baariin ollenkaan, ei kiinnosta. Jos mieheni haluaa lähteä, saa mennä yksinään enkä estellyt jos hän halusi mennä viihteelle. 😁

Pyysi aina minua mukaan mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta enää keski-iässä. Nuorena käytiin yhdessä.

Vierailija
71/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nosto

Talletus

Vierailija
72/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex muijan pomo aloitteli tuota samaa ja sillä oli satakiloinen akka kotosalla joten ymmärrän kyllä miksi hoikka ja treenattu vartalo kiinnosti sitäkin. juuri kun olin päässy koulutusvaiheesta käytännön ajamiseen  eli muijalla oli hanskassa suihinotto,nieleminen eri asennot ja paikat ja anuspuolikin oli reilassa  niin hyvähän siitä oli ukkomiehen jatkaa kun sai suuhoitoa kesken työpäivän sekä persereikää toimiston pöydällä

Hyvä esimerkki, kuinka aikuisviihde mädättää aivot. 

Vierailija
73/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni toisen viestien lukeminen on iso luottamuksen menetys ja sillä tavalla "pettämistä". Ei nuo viestit ole ok tietenkään mutta enemmän ongelma on tuo viestien lukeminen ilman lupaa. Itsekin tein tätä edellisessä suhteessa ja se oli typerää. No, pari viikkoa sen jälkeen sitten erottiinkin että veteli aika viimeisiään se suhde. 

Edellisessä suhteessani en lukenut viestejä mutta avasin muutamankin kirjeen. Ne olivat räväyksiä eri firmoilta. Olin kysynyt samankaltaisesta postista jo useita kertoja aiemmin mutta siihen mies sanoi vain että ne ovat jotain mainoksia. Näitä mainosposteja hänellä oli sitten oman pöytänsä laatikossa vinot Pinot.

en tiedä kuinka kauan olisi kestänyt ennen kuin olisin saanut tietää että mies uhkapelaa ja jättää laskut maksamatta jos en olisi mennyt kirjeitä avaamaan. Mieshän suuttui silmittömästi tästä että rikoin hänen kirjesalaisuuttaan.

Hänen oma varastamisensa minulta sen sijaan ei ollut juttu eikä mikään. No ei tietenkään kun hän hän jäi kiinni Valehtelusta.

Kiitän edelleen itseäni siitä että menin kirjeet avaamaan koska sen jälkeen aloin etsiä uutta asuntoa ja reilun kuukauden päästä muutin pois. Tiedä kuinka monta vuotta olisin ollut tuossa paskasuhteessa jos niin en olisi tehnyt.

Tuohon vinkumiseen kirjesalaisuudesta sanoin vain että herra on hyvä ja soittaa poliisille olen valmis menemään teostani tilille ihan koska vain. Ääni muuttui kellossa ja alkoi suostuttelu siihen että jatkaisin suhdetta hänen kanssaan mutta näin ei onneksi tapahtunut.

Olen valmis milloin tahansa uudestaan samaan mikäli alkaisi näyttää siltä että nykyinen mieheni pimittäisi minulta jotain tällaista, oli se sitten pettämistä tai ihan mitä tahansa muuta valehtelua.

Vierailija
74/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin. 

Voi olla, että ei oo mitään isompaa takana, et vaan lämpimikseen juttelee ja oman egonsa iloksi, mut tosta voi alkaa suhde myös. En jäis kattelemaan. 

Vierailija
75/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole halunnut loukata flirttailijan tunteita vaan siksi on lopettanut viestittelyn noin, muka jättämällä takaportin auki. On kertonut olevansa varattu eikä vienyt asiaa sen pidemmälle. En jättäisi. Miksi olet lukenut hänen viestinsä? Onko muitakin epäilyjä?

Miten on alunperin edes numerot vaihdettu?

Mun mies aikoinaan kaivoi mun numeron itselleen ihan numeropalvelusta, ja otti yhteyttä.

Sitten on olemassa kaikenmaailman viestimet, facet, snapit, joiden kautta voi viestitellä ilman puhelinnumeroja. Ei niitä tarvitse nykyään "vaihtaa". 

Vierailija
76/78 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison viestejä ei ole lain mukaan lupaa lukea. 

Valitan. 

Puollat siis puolison pettämistä.

Vierailija
77/78 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vielä yhdessä?

Vierailija
78/78 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi eron paikka minulle jos rouva jäisi flirtistä tai oikeastaan flirttiin vastaamisesta kiinni. Eihän tuossa oltu edes lähellä tapailua ja rakkaussuhdetta, eikä edes seksiä.

Enemmän loukkaisi jos lukisi viestejäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän