Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pahaa "pettämistä" tämä on

Vierailija
10.01.2025 |

Puolisosi viestejä lukiessa huomaat, että hän on keskustellut jonkun baarissa uutenavuotena tapaamansa tyypin kanssa yhtenä päivänä kohtaamisen jälkeen. Mitään ei ilmeisesti ole (vielä) tapahtunut, mutta alun höpinän jälkeen tyyppi on heittänyt aika härskiä seksiflirttiä puolisollesi, kysynyt suoraan tapaisiko puolisosi hänet joskus, vaikka tietää että puolisosi on varattu.

Puolisosi on flirttaillut myös, ei niin härskisti mutta kuitenkin lähtenyt leikkiin mukaan, kehunut tyypin ulkonäköä ja sanonut että tapaisi tyypin ehdottomasti kyllä, jos olisi vapaa, mutta "mietin hetken mutta luulen etten nyt varattuna ehkä tapaamiseen kuitenkaan harmi vaan lähde vaikka mieli kovasti tekiskin" ja jättää oven auki "ehkä joskus tulevaisuudessa jos en ole enää naimisissa"

Sen jälkeenkin vielä flirtti jatkuu ja silmäniskut ja sydämiä...

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan hyväksynyt sitä selitystä että en voi koska olen varattu. Se riittää ehdottelijalle vastaukseksi että ei en halua olla sinun kanssasi. Ei ole mitään syytä minkä takia ehdottelijaa ja flirttailijaa pitäisi pokkuroida ja käsitellä silkkihansikkain sanomalla että olet kyllä ihana ja hyvännäköinen mutta en voi tehdä kanssasi mitään koska olen varattu. On ihan riittävästi että sanoo että kiitos mutta en halua olla kanssasi tekemisissä ei tarvitse sanoa että on varattu ja että siksi ei pysty.

Takertuvasta miespuolisesta lähentelijästä pääsee kyllä paljon tehokkaammin eroon kun sanoo olevansa varattu kuin jos sanoo vain ettei ole kiinnostunut. 

Juuri näin. Samalla myös välttyy siltä, että lähentelijä muuttuu aggressiiviseksi, "kun ei nirppanokalle hyvä mies kelpaa". Tämmöisiäkin on. 

Vierailija
22/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettämistä kun kieltäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä liitossa voi tulla houkutuksia ja ihastumisiakin. Jotkut kaipaa flirttiä ja ihailua kun oma parisuhde menee välillä liian arkiseksi. Ei silti aio koskaan mennä pitemmälle, pelkkä flirtti riittää. Ja tuo flirtti saattaa piristää kotona tapahtuvaa seksiä. Älä ap ole mustasukkainen äläkä ainakaan kyttää toisen viestejä.

Vierailija
24/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole pettämistä nähnytkään.

Tuo on naisille ihan normaalia käytöstä.

Naisilla se pettämisen raja on vähän eri kuin miehillä muutenkin.

Esimerkiksi naisten mielestä ei ole pettämistä jos nainen humalapäissään ottaa joltakin mieheltä suihin. Se menee ihan kännin piikkiin. Ja jos nainen on selvinpäin niin hänen mielestään suikkarit eivät täytä pettämis rajaa jos ei katsota silmiin eikä kassit kosketa leukaa.

Eli kaikki kunnossa 👍

Vierailija
25/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä liitossa voi tulla houkutuksia ja ihastumisiakin. Jotkut kaipaa flirttiä ja ihailua kun oma parisuhde menee välillä liian arkiseksi. Ei silti aio koskaan mennä pitemmälle, pelkkä flirtti riittää. Ja tuo flirtti saattaa piristää kotona tapahtuvaa seksiä. Älä ap ole mustasukkainen äläkä ainakaan kyttää toisen viestejä.

Terveisin pettäjä.

Vierailija
26/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi naisten mielestä ei ole pettämistä jos nainen humalapäissään ottaa joltakin mieheltä suihin. Se menee ihan kännin piikkiin. Ja jos nainen on selvinpäin niin hänen mielestään suikkarit eivät täytä pettämis rajaa jos ei katsota silmiin eikä kassit kosketa leukaa.

Eli kaikki kunnossa 👍

Entä jos siihen suuhun orgasmoi? Onko raja sitten siinä että nielee vai riittääkö se että  vain kurlaa ja sylkee pois?

Vierailija
27/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes pitää viestitellä kun siitä jää lopulta kiinni?

Miten viestittelystä jää kiinni?

Vierailija
28/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki kunnossa 👍

Entä jos siihen suuhun orgasmoi? Onko raja sitten siinä että nielee vai riittääkö se että  vain kurlaa ja sylkee pois?

Kyllä minusta kurlata viellä voi, mutta kyllä nieleminen on minusta jo pettämistä!

N32

Vierailija
29/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puoliso on baarissa uutena vuonna ilman toista puolisoa?

Vierailija
30/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes pitää viestitellä kun siitä jää lopulta kiinni?

Miten viestittelystä jää kiinni?

Ei nainen jääkkään sillä vain miehen puhelimen saa tarkistaa. Se taas juontuu siitä, että Mies on aina lähtökohtaisesti rehellinen,aidosti rakastava ja huolehtiva . Mitä nainen taas luonnollisesti ei ole koska naiset ajattelevat liikaa alapäällään.

Vierailija
31/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi pettämiseksi mutta kertoo sen verran paljon hänen suhtautumisestaan sinuun että suhde jäisi itsellä kyllä tuohon.

Vierailija
32/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin oli uutenavuotena niin , että avokki oli lastensa kanssa kovassa kuumeessa ja vatsataudissa. Itse olin ihan terve ja hyvässä kunnossa enkä jaksanut pilata iltaani passaamalla sairaita ihmisiä.

Vierailija
33/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on vaikkapa töissä ja toinen kavereiden kanssa viihteellä. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Eihän parisuhde tarkoita, että pitää olla kuin majakka ja perävaunu, aina yhdessä. Johan siinä tukehtuu. 

Vierailija
34/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, eihän tuossa mitään ole. Pelkkää kirjallista flrittiä, ei muuta.  Ehkä pikkasen seksuaalista vetovoimaa toisella, ja haluaa siksi olla tyrkyllä.

Miten voit lukea puolisosi viestit.   Meillä on molemmilla omat koodit puhelimiimme, ei niitä toinen saa auki.

Sitä paitsi vaikka saisikin, omassa kännyssä on kaksi sim-korttia, ja toista sim-korttia puoliso ei saa auki.

Oikeilla pelimiehillä ja -naisilla on erikseen halpa puhelin, jossa on prepaid-liittymä. Niillä hoidetaan sivusuhteet.

Vierailija
35/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin. Mentiin yhdessä ja puoliso halusi aikaisemmin mennä nukkumaan. Minä jäin baariin. Entä sitten?

Vierailija
36/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan hyväksynyt sitä selitystä että en voi koska olen varattu. Se riittää ehdottelijalle vastaukseksi että ei en halua olla sinun kanssasi. Ei ole mitään syytä minkä takia ehdottelijaa ja flirttailijaa pitäisi pokkuroida ja käsitellä silkkihansikkain sanomalla että olet kyllä ihana ja hyvännäköinen mutta en voi tehdä kanssasi mitään koska olen varattu. On ihan riittävästi että sanoo että kiitos mutta en halua olla kanssasi tekemisissä ei tarvitse sanoa että on varattu ja että siksi ei pysty.

Mun ex sanoi vastaavansa iskuyrityksiin, että hänellä on äkäinen nainen kotona niin ei uskalla. Hänestä juttu oli hauska, minusta ei. 

Vierailija
37/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun ex sanoi vastaavansa iskuyrityksiin, että hänellä on äkäinen nainen kotona niin ei uskalla. Hänestä juttu oli hauska, minusta ei. "'

:D

Vierailija
38/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex sanoi vastaavansa iskuyrityksiin, että hänellä on äkäinen nainen kotona niin ei uskalla. Hänestä juttu oli hauska, minusta ei. 

Mua ei haittais. Paljon parempi sanoa noin kuin olla ku**in vietävissä.

Vierailija
39/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sinun olisi kannattanut hillitä sitä äkäisyyttäsi hieman niin sinusta ei olisi tullut exä. Mieti miten mies on nyt onnellinen kun löysi itselleen rakastavan, lempeän ja hyväsydämisen naisen sinun kaltaisen kamalan noita akan tilalle.

Vierailija
40/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vielä olet vapaana niin minä voin sinut ottaa ja kouluttaa sinusta nöyrän ja kuuliaisen naisen. Se on katsos niin, että kaikki liha tottelee kuria!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi