Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pahaa "pettämistä" tämä on

Vierailija
10.01.2025 |

Puolisosi viestejä lukiessa huomaat, että hän on keskustellut jonkun baarissa uutenavuotena tapaamansa tyypin kanssa yhtenä päivänä kohtaamisen jälkeen. Mitään ei ilmeisesti ole (vielä) tapahtunut, mutta alun höpinän jälkeen tyyppi on heittänyt aika härskiä seksiflirttiä puolisollesi, kysynyt suoraan tapaisiko puolisosi hänet joskus, vaikka tietää että puolisosi on varattu.

Puolisosi on flirttaillut myös, ei niin härskisti mutta kuitenkin lähtenyt leikkiin mukaan, kehunut tyypin ulkonäköä ja sanonut että tapaisi tyypin ehdottomasti kyllä, jos olisi vapaa, mutta "mietin hetken mutta luulen etten nyt varattuna ehkä tapaamiseen kuitenkaan harmi vaan lähde vaikka mieli kovasti tekiskin" ja jättää oven auki "ehkä joskus tulevaisuudessa jos en ole enää naimisissa"

Sen jälkeenkin vielä flirtti jatkuu ja silmäniskut ja sydämiä...

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on petturuutta sekin, että eroa on pyöritelty mielessä ja näitä ajatuksia on jaettu jopa tuntemattomille ensin. Jos eron mahdollisuus on ilmassa, se pitää ottaa käsittelyyn oman kumppanin kanssa ja vasta kun asiat on halki niin lähteä katselemaan muita vaihtoehtoja. Varsinkaan siinä tilanteessa kun suhde on heikossa kohdassa, ei ole hyvä ajatus alkaa katselemaan muualle, vaan pitää keskittyä entistä enemmän korjaamaan asiat kotona. Vain hyvin vahvalla pohjalla oleva suhde saattaa kestää sellaista, että siihen saadaan inspiraatiota muista ihmisistä, silloinkin luvalla ja kunnioittaen kumppania. Se ei siis mielestäni ole lieventävä asianhaara jos suhteessa menee huonosti, vaan se kertoo sitoutumisen hataruudesta mikä on iso varoitusmerkki.

Vierailija
42/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan hyväksynyt sitä selitystä että en voi koska olen varattu. Se riittää ehdottelijalle vastaukseksi että ei en halua olla sinun kanssasi. Ei ole mitään syytä minkä takia ehdottelijaa ja flirttailijaa pitäisi pokkuroida ja käsitellä silkkihansikkain sanomalla että olet kyllä ihana ja hyvännäköinen mutta en voi tehdä kanssasi mitään koska olen varattu. On ihan riittävästi että sanoo että kiitos mutta en halua olla kanssasi tekemisissä ei tarvitse sanoa että on varattu ja että siksi ei pysty.

Mun ex sanoi vastaavansa iskuyrityksiin, että hänellä on äkäinen nainen kotona niin ei uskalla. Hänestä juttu oli hauska, minusta ei. 

Mua ei haittais. Paljon parempi sanoa noin kuin olla ku**in vietävissä.

Hän muuten on ex, koska oli ku**insa vietävissä lopulta kumminkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan on petturuutta sekin, että eroa on pyöritelty mielessä ja näitä ajatuksia on jaettu jopa tuntemattomille ensin. Jos eron mahdollisuus on ilmassa, se pitää ottaa käsittelyyn oman kumppanin kanssa ja vasta kun asiat on halki niin lähteä katselemaan muita vaihtoehtoja. Varsinkaan siinä tilanteessa kun suhde on heikossa kohdassa, ei ole hyvä ajatus alkaa katselemaan muualle, vaan pitää keskittyä entistä enemmän korjaamaan asiat kotona. Vain hyvin vahvalla pohjalla oleva suhde saattaa kestää sellaista, että siihen saadaan inspiraatiota muista ihmisistä, silloinkin luvalla ja kunnioittaen kumppania. Se ei siis mielestäni ole lieventävä asianhaara jos suhteessa menee huonosti, vaan se kertoo sitoutumisen hataruudesta mikä on iso varoitusmerkki.

Ei siinä niin sanottu. Tuo on omaa tulkintaasi.

Vierailija
44/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan hyväksynyt sitä selitystä että en voi koska olen varattu. Se riittää ehdottelijalle vastaukseksi että ei en halua olla sinun kanssasi. Ei ole mitään syytä minkä takia ehdottelijaa ja flirttailijaa pitäisi pokkuroida ja käsitellä silkkihansikkain sanomalla että olet kyllä ihana ja hyvännäköinen mutta en voi tehdä kanssasi mitään koska olen varattu. On ihan riittävästi että sanoo että kiitos mutta en halua olla kanssasi tekemisissä ei tarvitse sanoa että on varattu ja että siksi ei pysty.

Takertuvasta miespuolisesta lähentelijästä pääsee kyllä paljon tehokkaammin eroon kun sanoo olevansa varattu kuin jos sanoo vain ettei ole kiinnostunut. 

Tässä nyt vain ei ollut tuosta kysymys, vaan viestien lähettelystä🤷

Vierailija
45/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanosin että jos minun vaimo tekisi noin että lähtee jonkun flirttailuun mukaan niin ero tulisi heti.

Vierailija
46/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan aio puuttua siihen faktaan, että on ihan absoluuttisen sairasta lueskella toisen viestejä?

"Eikö kukaan aio puuttua siihen faktaan, että on ihan absoluuttisen sairasta lueskella toisen viestejä?

Niin siis, ei toi puolisosi touhu ole ollenkaan ok, mutta jos mä olisin hän ja saisin tietää, että luet mun viestejä niin se olis kyllä siinä ihan samantien. Mitään salattavaa mulla ei ole, mutta silti en mun viestien lukemista sulattaisi."

Aivan, puolison viestien lukeminen on suurempi rikos kuin flirttailu muiden kanssa ja mahdollisen pettämisen suunnittelu. Hyi hyi viestien lukijaa, mikä rikollinen:D Ja tämä naurettava viesti on saanut vielä eniten yläpeukkuja. Kaikki tekstailevat piilopetturit tsemppaavat toisiaan. 

Silloin kun ollaan aikuisessa oikeassa suhteessa sillä ei ole mitään hellvetin väliä lukisiko puoliso viestejä vai ei koska siellä ei ole mitään salattavaa. Puoliso voi myös ihan vapaasti käyttää toisen puolison konetta jne. Ihan pimeä tämä salailukulttuuri nykyään, oikea pettäjien unelma-aika. Vai olisi heti eron paikka jos puoliso lukisi muutamat viestit mutta selän takana muille flirttailu ei ole eron paikka, se on vain "paha asia"?? 

Vierailija
47/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä, että oon Facessakin profiilin mukaan parisuhteessa, mulla on taustakuvana oma lapsi ja SILTI koko ajan tulee joku tyyppi messengeriin lähentelemään. Eikö ne katso yhtään sitä profiilia? Roiskiiko ne kaikille sitä samaa yritystä? En jaksa edes vastata näille mitään.

Vierailija
48/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle mahdollisuus toteuttaa haaveensa ja eroa!

Vierailija
49/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä niin sanottu. Tuo on omaa tulkintaasi.

Höpö höpö. Petturit seurustelkoot keskenään, menkää vaikka temptation islandille sekoilemaan

Vierailija
50/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaisto toimii useimmilla ja ainoastaan ne viestien lukemiset paljastavat petturin. Miten lapsellista kitistä siitä että joku joutuu lukemaan viestejä silloin kun toinen on epäluotettava ja käyttäytyy oudosti. Pettureiden ruikutusta. Ja jos se luuri on noin tärkeässä osassa elämää ettei siihen saa edes omat perheenjäsenet koskea vaan se on heti eron paikka niin ei ehkä kannata olla parisuhteessa ollenkaan. 

Vierailija
51/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka parisuhteessa on tietenkin sääntönsä, mutta mun näkemyksen mukaan tuo on aivan ilmiselvää pettämistä. Jos puolisosi olisi uskollinen, hän olisi laittanut seksiviestien perään että lopeta ja älä ole enää yhteydessä. Nyt hän on toiminut aivan toisin. Ei tuosta nyt ehkä vielä eroa tulisi, muttei kaukana olisi.

Vierailija
52/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolison viestejä ei ole lain mukaan lupaa lukea. 

Valitan. 

Pettäjän puolustus.

No kyllä täytyy olla sairaalloinen mustasukkaisuus, että lukee toisen viestit. Milläs puolustelet sellaista sairaalloisuutta? Se on oikeasti vinoa käytöstä. Ap:n mies ei edes pettänyt.

Me ollaan oltu puolison kanssa pian 25 vuotta yhdessä ja tuollainen viestittely olisi kyllä ok. Vähän kuten "ai jaa" tasolla. Tuollaisia muiden kiinnostumisia kun näihin vuosiin mahtuu. Jos aikoo olla pitkään suhteessa, täytyy oikeasti nyt vaan laskea sen verran irti. Toiseen on pakko luottaa sen verran ettei kyttää joka liikettä, viestiä, kontaktia muihin ihmisiin. 

N50

Vierailija
53/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aivan hyväksyttävää jo vuonna 2025.

Fossiilit eivät vain tajua tätä.

Vierailija
54/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nainen parisuhteessa juttelee toisen miehen kanssa ja kehuu jotain toista miestä niin nainen on pettäjä?

Vierailija
55/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitan. 

Pettäjän puolustus.

No kyllä täytyy olla sairaalloinen mustasukkaisuus, että lukee toisen viestit. Milläs puolustelet sellaista sairaalloisuutta? Se on oikeasti vinoa käytöstä. Ap:n mies ei edes pettänyt.

Me ollaan oltu puolison kanssa pian 25 vuotta yhdessä ja tuollainen viestittely olisi kyllä ok. Vähän kuten "ai jaa" tasolla. Tuollaisia muiden kiinnostumisia kun näihin vuosiin mahtuu. Jos aikoo olla pitkään suhteessa, täytyy oikeasti nyt vaan laskea sen verran irti. Toiseen on pakko luottaa sen verran ettei kyttää joka liikettä, viestiä, kontaktia muihin ihmisiin. 

N50

"No kyllä täytyy olla sairaalloinen mustasukkaisuus, että lukee toisen viestit. Milläs puolustelet sellaista sairaalloisuutta? Se on oikeasti vinoa käytöstä. Ap:n mies ei edes pettänyt.

N50"

Siellä taas petturiukko esittää keski-ikäistä naista joka muka puolustaa petturiukkojen toimintaa ja luurin piilottelua :D 

APen mies ei edes pettänyt? Heh, kummallinen käsitys uskollisuudesta. 

Vierailija
56/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni toisen viestien lukeminen on iso luottamuksen menetys ja sillä tavalla "pettämistä". Ei nuo viestit ole ok tietenkään mutta enemmän ongelma on tuo viestien lukeminen ilman lupaa. Itsekin tein tätä edellisessä suhteessa ja se oli typerää. No, pari viikkoa sen jälkeen sitten erottiinkin että veteli aika viimeisiään se suhde. 

Vierailija
57/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan aio puuttua siihen faktaan, että on ihan absoluuttisen sairasta lueskella toisen viestejä?

"Eikö kukaan aio puuttua siihen faktaan, että on ihan absoluuttisen sairasta lueskella toisen viestejä?

Niin siis, ei toi puolisosi touhu ole ollenkaan ok, mutta jos mä olisin hän ja saisin tietää, että luet mun viestejä niin se olis kyllä siinä ihan samantien. Mitään salattavaa mulla ei ole, mutta silti en mun viestien lukemista sulattaisi."

Aivan, puolison viestien lukeminen on suurempi rikos kuin flirttailu muiden kanssa ja mahdollisen pettämisen suunnittelu. Hyi hyi viestien lukijaa, mikä rikollinen:D Ja tämä naurettava viesti on saanut vielä eniten yläpeukkuja. Kaikki tekstailevat piilopetturit tsemppaavat toisiaan. 

Silloin kun ollaan aikuisessa oikeassa suhtees

"Silloin kun ollaan aikuisessa oikeassa suhteessa " NIINPÄ. Vuosikymmenien mittaisiin suhteisiin mahtuu ihastumisia, sitä ei yksinkertaisesti voi välttää. Kukaan ei ole vuosikymmenien suhteessa tuolla mentaliteetilla, että flirtti ja ero. Ei vaan onnistu. Ihminen ei ole oikeasti yksiavioinen kuin jotkut joutsenet. Ihastuminen ei ole pettäminen. 

Vierailija
58/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitan. 

Pettäjän puolustus.

N50

"No kyllä täytyy olla

Siellä taas petturiukko esittää keski-ikäistä naista joka muka puolustaa petturiukkojen toimintaa ja luurin piilottelua :D 

APen mies ei edes pettänyt? Heh, kummallinen käsitys uskollisuudesta. 

On näköjään oikeasti vaikea uskoa, että kaikkien mielestä tuollainen ei ole pettämistä?

Ei vaan ihan olen kuule täti-ikäinen nainen. Kasva sinäkin aikuiseksi, ja huomaat ettei tuollaisesta voi eikä kannata välittää. Minkä ikäinen olet? Kyllä minäkin tosi nuorena olin varsin mustavalkoinen, ja mustasukkainen. Jossain kohtaa tajuaa, että ei toista voi omistaa, eikä yrittää kontrolloida. - jos mies kontrolloisi naista noin kuten ap, kaikki olisi sitä mieltä että mies on vaarallisen mustasukkainen. 

N50

Vierailija
59/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni jä pettämisestä kiinni just viestiensä takia.

Sano että hänen viestit eivät olleet tarkotettu minun silmilleni.

Pari vuotta sitten mieheni käytös minua kohtaan alko muuttumaan. Pisti hälytyskellot soimaan. Suoraan sanottua muuttu vittumaiseksi.

Mieheni oli näitä jotka tekevät paljon töitä ulkomailla. Kotona käyvät harvemmin. Näin mentiin monta vuotta.

Sattu jäämään puhelin auki just ennen taas tällästä komennusta. Silmiini pisti sydämet viestissä, oli jättänyt puhelimen keittiön pöydälle mitä aloin sitten pyyhkimään.

Siinä oli rakkausviestejä lähetelty. Vilkasin uteliaisuuttani läpi koko viestittelyn kyseisen ihmisen kanssa.

Kuumempaa touhua kun aapeen miehen/naisen viesteissä. Olivat jo selvästi edenneet pitkälle.

Nostin kissan heti pöydälle. Sanoin että saat uuden mahdollisuuden jos lopetat tämän tähän, elikkä viestittelyn että tapaamiset.

Lupasi näin tekevänsä ja lähti taas uudelle komennukselle, maahan missä tämän nainen asuu.

Tosta meni pari kuukautta, käytiin mm ulkomailla.

Ukon veemäinen käytös jatku mua kohtaan. Itse luulin kuitenkin että oli lopettanut yhteyden.

Taas jäi puhelin auki ja just tän kohdalta. Olivat vieläkin yhteyksissä. Jos mahdollista niin oli vielä kiihkeämpää. 

Tosta päivästä kun luin noi viestit niin miehestäni tuli exä. Sanoin heti että tämä on tässä.

Jäitä hatussa niin luin noi muutki whats up viestit.

Kirjotteli toisellekin naiselle, jolle paljasti olevansa tinderillä kolme neljä kertaa viikossa.

Pettämiset ja tavallaan kaksoiselämän mahdollisti työkomennukset ulkomaille. Exäni esiinty naisille sinkkumiehenä.

Hällä oli myös asunto ulkomailla.

Olen todella kiitollinen että pääsin lukemaan viestittelyt. Exäni ei olisi ikinä myöntänyt mitään pettämistä ilman todisteita.

Seksiäkin meillä oli ihan viimiseen kärähtämiseen asti. Jos joku tätä miettii.

Pettämisen syy oli että exäni halusi ja etsi jännitystä, hänen omat sanansa. 

Nyt ollaan molemmat sinkkuja, parempi näin ja rehellisempää elämää.

Paha elää ja olla ihmisen kanssa jonka moraalinen kompassi on täysin hukassa.

Vierailija
60/78 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni jä pettämisestä kiinni just viestiensä takia.

Sano että hänen viestit eivät olleet tarkotettu minun silmilleni.

Pari vuotta sitten mieheni käytös minua kohtaan alko muuttumaan. Pisti hälytyskellot soimaan. Suoraan sanottua muuttu vittumaiseksi.

Mieheni oli näitä jotka tekevät paljon töitä ulkomailla. Kotona käyvät harvemmin. Näin mentiin monta vuotta.

Sattu jäämään puhelin auki just ennen taas tällästä komennusta. Silmiini pisti sydämet viestissä, oli jättänyt puhelimen keittiön pöydälle mitä aloin sitten pyyhkimään.

Siinä oli rakkausviestejä lähetelty. Vilkasin uteliaisuuttani läpi koko viestittelyn kyseisen ihmisen kanssa.

Kuumempaa touhua kun aapeen miehen/naisen viesteissä. Olivat jo selvästi edenneet pitkälle.

Nostin kissan heti pöydälle. Sanoin että saat uuden mahdollisuuden jos lopetat tämän tähän, elikkä viestittelyn että tapaamiset.

Lupas

Yhdessä +30 vuotta. Sai anteeksi ton pettämisen, kunhan olisi lopettanut yhteydet.

Mutta pettäminen menikin tunnetasolle eikä loppunut yhteydenpitoa.

Tiesi vaatimukseni. Ero tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi