Sukupuolia on vain kaksi
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat jankkausta, ap?
En ole aloittaja, mutta mitä tarkoitat tässä yhteydessä jankkauksella?
Oletko uusi palstalla?
En. Vastaa nyt sinä minun kysymykseeni.
Aiheesta on jankattu iät ja ajat. Jank!
Jaa. Mä en näe kovin usein täällä keskusteluja aiheesta. Jos joku joskus on, se usein poistetaan nopeasti. Mutta niin kauan, kun sukupuolisekoilu vaikuttaa esim. lainsäädäntöön, minusta siitä on aiheellista keskustella. Jos sinua ei aihepiiri kiinnosta, sinun ei ole pakko siitä keskustella. Valitse joku toinen ketju mieleisestäsi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Biologisesti on miehiä, naisia ja intersukupuolisia. Kromosomitasolla intersukupuolisuus on vielä luultua yleisempääkin. Mutta sukupuoli on paljon muutakin kuin vain biologiaa. Miten se voi olla niin vaikeaa joillekin käsittää, että kaikilla se sukupuolen kokemus ei vastaa sitä syntymässä määriteltyä sukupuolta? Se, että se sinulla itselläsi vastaa, on etuoikeus.
Intersukupuolisuus on sukupuolen kehityksen häiriö, ei oma sukupuolensa. Ei mulle ole vaikea käsittää, että toisilla ihmisillä on erilaisia pysyviä tai ohimeneviä mielenterveyden ongelmia, joihin sukupuoliristiriita kuuluu. Olenpa kärsinyt sukupuoliristiriidasta itsekin. Jos kuitenkin sinäkin tutustut asiaan pintaa syvemmältä (niin kuin minä olen tehnyt), voit huomata, että ilmiö nimeltä transsukupuolisuus ei olekaan niin yksinkertainen kuin se, että "tuntee olonsa vastakkaiseksi sukupuoleksi".
Sukupuolta ei muuten määritellä syntymässä, vaan se todetaan silloin. Toki on näitä sukupuolen kehityshäiriöitä, joiden kohdalla toteamus onkin väärä, mutta nuo tapaukset ovat erittäin harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, varmaan on 2 sukupuolta, mutta olet varmaan huomannut että on tyttöpoikia ja poikatyttöjä, joista on todella hankalaa nähdä kumpaa sukupuolta on. Joskus luonto tekee tepposet, ja on molemmat sukupuolielimet, hermafrodiitti siis. Toivon että annatte kaikille tilaa olla ja elää.
Todella marginaalinen ilmiö ja tuon takia sitten sekoitetaan lasten enemmistön päät koulussa, päiväkodissa ja mediassa ja tuo on VÄÄRIN!
Sinun pääsi tämä asia näköjään saa sekaisin, älä projisoi sitä lapsiin. Säälittävä, elämää kestämätön surkimus.
Sukupuolia on vain mies ja nainen ja muunlaiset ovat vammaiseksi syntyneitä jos ei sukupuolta voi määritellä kumpaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, varmaan on 2 sukupuolta, mutta olet varmaan huomannut että on tyttöpoikia ja poikatyttöjä, joista on todella hankalaa nähdä kumpaa sukupuolta on. Joskus luonto tekee tepposet, ja on molemmat sukupuolielimet, hermafrodiitti siis. Toivon että annatte kaikille tilaa olla ja elää.
Todella marginaalinen ilmiö ja tuon takia sitten sekoitetaan lasten enemmistön päät koulussa, päiväkodissa ja mediassa ja tuo on VÄÄRIN!
Sinun pääsi tämä asia näköjään saa sekaisin, älä projisoi sitä lapsiin. Säälittävä, elämää kestämätön surkimus.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta ehkä et siis ole tietoinen, että jopa koulussa opetetaan, ettei sukupuolia olekaan kahta. Tämä taas ei vastaa tieteellistä käsitystä ihmisen sukupuolesta. Kehotan muuten siihen, että keskusteltaisiin aiheesta asiallisesti ja jätettäisiin nimittelyt kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te homottajat projisoitte tuota sairasta ajatustanne lapsiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt Hermanni hyvä tuo huutaminen ja vainoharhaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä sotke sukupuolisekoilua homoseksuaalisuuten. Genderideologiahan ei oikeastaan tunnista homoseksuaalisuutta, koska siinä gender määrittää, ei sukupuoli.
Sukupuolia on vain kaksi, näinhän se on. Kaikki vaan ei mahdu siihen muottiin. On näitä erikoisuuksia, Markus, Henny, Tuure, Niko ja moni muu. Mutta annetaan heidän elää elämäänsä, kunhan lopettavat Pride kulkueensa ja jättävät kirkon rauhaan. Pride kulkue ei kiinnosta paskan vertaa muita ihmisiä.
Jep jep. Koiras homo ja koiras lesbo. Naaras homo ja naaras lesbo. Vieläkö muita jotka on ihan pihalla tästä wokevasemmiston sekopäisyydestä. 😒
Kaikki trans yms. sekoilut on täysin sairasta. Psykiatria tarvitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö, jota kuvaat, on nimeltään sukupuolen kehityshäiriö. Sukupuolen kehityshäiriöt eivät ole kolmansia, neljänsiä tai viidensiä sukupuolia. Sellaisia ihmisiä, joilla on molemmat sukuelimet, ei ole olemassa. Sukupuolen kehityshäiriöiden olemassaolo ei poista sitä faktaa, että sukupuolia on kaksi.
Eikö? Jos et ole nähnyt, sitä ei ole?
Biologisesti on vain miehiä ja naisia, mutta esimerkiksi nainen voi rakentaa sellaisen sukupuoli-identiteetin, mikä tuntuu hyvältä, vaikkapa ryhtyä rekkakuskiksi. On virhe ruveta sotkemaan tätä biologiaan. Siinä wokeporukka on mennyt pahasti metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö, jota kuvaat, on nimeltään sukupuolen kehityshäiriö. Sukupuolen kehityshäiriöt eivät ole kolmansia, neljänsiä tai viidensiä sukupuolia. Sellaisia ihmisiä, joilla on molemmat sukuelimet, ei ole olemassa. Sukupuolen kehityshäiriöiden olemassaolo ei poista sitä faktaa, että sukupuolia on kaksi.
Ei ole. Voit ihan itse googlata asian. Ei ole kyse minun mielipiteestäni tai elämänkokemuksesta, vaan ihan lääketieteellisestä faktasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat jankkausta, ap?
En ole aloittaja, mutta mitä tarkoitat tässä yhteydessä jankkauksella?
Oletko uusi palstalla?
En. Vastaa nyt sinä minun kysymykseeni.
Aiheesta on jankattu iät ja ajat. Jank!
Jaa. Mä en näe kovin usein täällä keskusteluja aiheesta. Jos joku joskus on, se usein poistetaan nopeasti. Mutta niin kauan, kun sukupuolisekoilu vaikuttaa esim. lainsäädäntöön, minusta siitä on aiheellista keskustella. Jos sinua ei aihepiiri kiinnosta, sinun ei ole pakko siitä keskustella. Valitse joku toinen ketju mieleisestäsi aiheesta.
Jospa sinä valitsisit mieleisesi ketjun! Täällä on samat jankkaukset, jälleen kerran. Asia ei muutu miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Voit ihan itse googlata asian. Ei ole kyse minun mielipiteestäni tai elämänkokemuksesta, vaan ihan lääket
Ei minun tarvitse googlata.
"Jospa sinä valitsisit mieleisesi ketjun! Täällä on samat jankkaukset, jälleen kerran. Asia ei muutu miksikään."
En ymmärrä, mitä tarkoitat. Käsittääkseni sinä valitit, että aihe on typerä ja loppuunkulunut. Minä taas sanoin, että keskustelen asiasta mieluusti. Voisitko sinä selittää, miksi ratkaisu ei ole se, että sinä keskustelet jostain muuta, vaan se, että minun pitäisi keskustella muista asioista?
Lasten pitää saada pelata Afrikan Tähteä!