Onko teistä 40euron sähkölasku 3kk paljon?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Meillä n. 20€/kk kulutus- ja siirtolaskut yhteensä.
hitto miten hienoo.mites alkoholi ja bensa lasku?
Ei oo paljoo. Meillä luhtitaloneliö ja sähkölasku noin 60€/3kk. Caruna laskuttaakin sit reilusti enemmän.
jos mulle tulee euronki sähkölasku henki lähtee mut viime la kävin lätkä pelissä siitä baariin ryyppäämää meni 250e ja ei meinaa mitää ja röökii palaa kokoaja siihen menee 200e kuukaudessa mut sähkö on perkeleen paha jos eurokin menis.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljon. Se lienee saa olla 60 euroa kuukaudessa tttuen normien mukaan muuten tulee valitusta.
Älä käytä lienee sanaa, mikäli et osaa käyttää sitä.
Lienee on olla sanan korvaaja, joka sisältää epäröinnin eli lienee tarkoittaa "ehkä on".
Lienee sanaa et voi yhdistää tuolla tavoin toiseen verbiin.
Sun epäröinti pitäisi kohdistua tuohon saada verbiin.
Silloin lauseesi menisi näin: "Se saanee olla 60 euroa kuukaudessa."
Yritätkö nyt kaukolämpö-asukkaana selittää että kiinteä sähkösopimus on halvempi kuin pörssisähkö? Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sähkölasku talvella 100-300e/kk ja tähän kallis Kajaven siirto päälle.
Mikä Majavan siirto? Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Meillä n. 20€/kk kulutus- ja siirtolaskut yhteensä.
Kaukolämpöasiakkaille sähkön hintakeskustelut ei kuulu mitenkään mutta pitäähän sitä puuttua asiaan joka ei koske itseä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljon. Se lienee saa olla 60 euroa kuukaudessa tttuen normien mukaan muuten tulee valitusta.
Älä käytä lienee sanaa, mikäli et osaa käyttää sitä.
Lienee on olla sanan korvaaja, joka sisältää epäröinnin eli lienee tarkoittaa "ehkä on".
Lienee sanaa et voi yhdistää tuolla tavoin toiseen verbiin.
Sun epäröinti pitäisi kohdistua tuohon saada verbiin.
Silloin lauseesi menisi näin: "Se saanee olla 60 euroa kuukaudessa."
Tarkalleen: lienee=minun mielestäni (mahdollisesti) on
Minulla on 30 euroa kuukausi ja asun yksiössä.
Jos on omakotitalossa ja kuluttajana yli 4 ihmistä, niin ei ole paljon. Jos on kerrostalosta tai rivitalosta niin on tosi paljon.
Jos siis puhut vain kulutussähköstä etkä sähkön siirtomaksusta. Jos tuossa on siirtomaksukin mukana, niin on tosi halpa.
Tuossa on varmaan niin, että taloyhtiön kautta laskutus kulutuksen mukaan, ja taloyhtiöllä on jokin pitkäaikainen kiinteähintainen sopimus sikäläisen energilaitoksen kanssa. Täällä meillä on tuo systeemi, ja tässä vaan koko ajan funtsin, missä vaiheessa siihen kWh-hintaan tulee korotus...
minulla okt ja 3 kk lasku näin talvella noin 500-600e.maalämpö.ennen maalämpöä n 170e 3kk.
No ei tosiaan. Meillä on kahden kuukauden sähkölasku 170 euroa, eikä ole edes sähkölämmitystä
Minulla 30 e/kk 25 neliön yksiö ja todella pihi sähkön käyttäjä olen. Harmittaa kun noin kallis :( muistan kun oli aikanaan alle 20 e/kk ja yhtä pihi sähkön kanssa olin.
Vierailija kirjoitti:
..siis Kajauan
Kajave on Kainuussa toimiva sähköfirma, jolle joutuu maksamaan siirtomaksua 40 euroa kuukaudessa, vaikka ostaisi sähkön joltain muulta firmalta.
Meillä siirto esim. joulukuussa 120€. Sähkölasku oli 60€.
Sama. Ei ihan ollut kartalla kun asui stadissa kerrostalossa millaisia hintoja okt-asukas makselee.