Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samat ajatukset

Vierailija
10.01.2025 |

Minä mies parhaassa  iässä mielestäni, menimme vaimoni sisko ja hänen miehensä, heidän pikkupoikansa kanssa uimaretkelle.

Uimapaikka oli maseudulla ns. Epävirallinen  uimaranta, jossa oli matalaa  hiekkapohjaista  rantaa pitkälle.

Ensin koko sakki otettin aurinkoa, kunnes , perheen isä ja pikkupoika lähti kahlaamaan rantaveteen..

Minä jäin sipsakan rouvan kanssa  rannalle peitteen  päälle.  Kun kahlaajat olivat  etäällä.

Sanoin rouvalle: Minä ajattelen justiin samoin kuin sinäkin.:.......mistä tiedät mitä minä ajattele......se näkyy silmistä.

Uimarit  olivat edenneet etuvasemmalle juuri pensaan varjoon. Käännyin rouvaan päin ja  nostin uikkyläosan ylös ja mitkä ihanat tisut siinä aivan minun  huulieni edessä. Sen enempää tissejä imemättä   nopeasti  pikibien alaosa pois ja  minä uikkarit pois..

Nopeasti  rippikoulukaveri  rouvan  aina kosteaan  pimppiin.  Nopea pano paljaalla ja koko lasti  sisälle talteen. Hyvin ehdittiin homma tehtyä. Rouva lähti sitten  kahlaamaan miehensä ja poikansa luo. Jätvessä oli sitten hyvä  valutella ylimäätäiset jotka eivät mahdu sisällä olemaan pois. Ikimuistoinen uintireissu muistella näin vuosien jälkeen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Ja sitten heräsit ja lähdit amikseen?

Vierailija
2/2 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muualle loruilemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän