Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautausmaan kausityö, kokemuksia, palkka?

Vierailija
10.01.2025 |

Olen kuullut, että ainakin nuoret kesätyöntekijät ovat pitäneet ja on luotettava ensimmäinen työpaikka, mutta entäs onko kokemuksia ihan aikuisena?

Onko palkka todellakin noin surkea mitä moni seurakunta kirkkorekryssä näytti tarjoavan, alle 1800e kuussa, vai onko siinä neuvotteluvaraa, kokemuslisää (mistä ja miten se lasketaan?), onko jostain opinnosta hyötyä tms.?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin yksinkertaista hommaa, että ei tuosta kummoisia tarvitse maksaa!

Fyysisesti raskasta, siitä pitää maksaa. 

No kyllä mä viiskytkiloisena naisihmisenäkin sitä jaksoin tehdä. Eipähän tarvinnut työpäivän jälkeen lähteä salille. Porukka on kyllä ihan rapakunnossa nykyään. 

Vierailija
62/63 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa ulkotyötä ja vaihtelevaa tosi paljon erilaista työtehtävää. Huono puoli että työt alkaa klo 6.00 ja aamusta tehdään hommat kun päivällä hautajaisia jne. On myös tosi fyysistä ja raskasta välillä joten vaatii hyvää peruskuntoa ja kestävyyttä. Ei sovi sohvaperunoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin yksinkertaista hommaa, että ei tuosta kummoisia tarvitse maksaa!

Fyysisesti raskasta, siitä pitää maksaa. 

No kyllä mä viiskytkiloisena naisihmisenäkin sitä jaksoin tehdä. Eipähän tarvinnut työpäivän jälkeen lähteä salille. Porukka on kyllä ihan rapakunnossa nykyään. 

Hautuumaan hoito on vielä kevyempää entä hautojen kaivuu ja kivityöt jne. Se on raskaampaa entä rakennustyö "perus lankkuhommissa". Tuskin olet kokeillut kaivuutöitä siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän