Miehen ailahtelevat tunnetilat kuluttaa
Välillä on kylmä, ei huomioi, loukkaantuu jostain sanomisestani päiväksi. Toisinaan on lämmin. En ymmärrä mikä miestä vaivaa ja miksi muuttuu pienistä asioista niin kylmäksi! Saattaa joskus jo herätä sellaisena.. kokemuksia?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ailahteleeko hän myös esim työpaikalla pomonsa läsnäollessa? Tai miespuolisten kavereidensa kanssa?
Vallankäyttöä. Hän valitsee toimia noin.
Ei, kaikille muille supermiellyttävä
Vierailija kirjoitti:
Ailahteleeko hän myös esim työpaikalla pomonsa läsnäollessa? Tai miespuolisten kavereidensa kanssa?
Voi olla myös toinen nainen katsottuna.
Huono itsetunto ja liiallinen tunneherkkyys.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja liiallinen tunneherkkyys.
Pyh
On ne miehet kyllä niin tunteellisia, niin tunteellisia
Mun ex oli tollanen. Syklissä meni ihan panetuksen mukaan. Muuttui vaan pidemmäksi se sykli saamisesta uuteen haluun iän myötä.
Ei siihen mun puhumiset ja yritykset vaikuttaneet.
Lopulta vain huusi, olisi pitänyt osata lukea ajatuksia. Nimittely muuttui jokapäiväiseksi.
Ikää silloin 47.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli tollanen. Syklissä meni ihan panetuksen mukaan. Muuttui vaan pidemmäksi se sykli saamisesta uuteen haluun iän myötä.
Ei siihen mun puhumiset ja yritykset vaikuttaneet.
Lopulta vain huusi, olisi pitänyt osata lukea ajatuksia. Nimittely muuttui jokapäiväiseksi.
Ikää silloin 47.
Jatkan, ja minä tietysti kaikkien silmissä se epäkelpo sekopää kun noin hyvän miehen jätin.
Olen joo, kun en saanut lähdettyä ajoissa.