Mitä laitat jauhelihapizzaan?
Kommentit (46)
Ananas, jalopeno, kinkku, herkkusieni, salami, tonnikala, pepperoni, kananmuna, pekoni, oregano.
Kepsu, salam, kinkku, aurajuusto ja sipuli.
Jätän jauhelihan pois ja laitan porkkanaraastetta ja vuustoa.
Jauheliha, sipuli, valkosipuli, tomaatti. Teen bolognesekastikkeen pippuri, suola, oregana mausteilla ja haudutan. Hieman nouseva pohja ja juustoksi edam. Aivan loistavaa Suomi 80-luku pitsaa tulee!
tomaattikastiketta, juustoa, jauhelihaa, ananasta, paprikaa, valkosipulia, pizzamaustetta, oreganoa
Ai jos itse tekee? Mä luulin, että itsetehty jauhelihapizza on jäänyt 90-luvulle. Onko edes pizzerioilla enää jauhelihapizzaa valikoimissaan? Ei siis mitään vikaa ja teen varmaan pari kertaa kuussa itse pizzaa, mutta olin unohtanut koko jauhelihan. Varmaan vois olla vaikka homejuustoa jos tykkää, sieniä, sipulia, oliivi, tomaatti...
Vierailija kirjoitti:
Soijarouhetta, tomaattipyreetä ja pitsamaustetta.
Siis laitat jauhelihan lisäksi soijarouhetta? Miksi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis laitat jauhelihan lisäksi soijarouhetta? Miksi?!
Koska tykkään.
Teen sen kasaripitsan, tomaattikastike valkosipulilla, siihen päälle vähän maustettu jauheliha, sen päälle tomaattiviipaleet ja paljon juustoa ja pizzamaustetta :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysyttiin omaa pitsaa, ei sitä mitä teet pihan jäniksille.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto.
Jauhenlihaa, ensin liotan sen hyvin lipeäkylvyssä, että tulee puhdasta.
Pohjalle Muttia ja oreganoa, cheddar/mozzarella raastetta, tavallista paistettua jauhelihaa ja paistettua sipulia, ohuita tomaattiviipaleita.
Naudan jauhelihaa, punasipulia, ananasta, suolakurkkua, tomaattikastiketta pohjalle, mozzarella-juustoraastetta sekä täytteiden alle että päälle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jauheliha, punasipuli, paprika, feta ja tottakai runsaasti juustoa
Itse laitan jauhelihan seassa paistettua sipulia ja aurajuustoa!
Kalkkunan jauhelihaa, kalkkunapepperonia, tomaatteja, ananasta, chiliä, aurajuustoa
Jotain rasvasta kermajuustoa/goudaa perusjuustoksi, päälle rukolaa ja basilikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto.
Porkkanaraastevuustopitsa!😂😂Hyi! Eihän tää oo totta?😅