Mitä laitat jauhelihapizzaan?
Kommentit (46)
Jauheliha, sipuli, salami, herkkusieni, tomaatti+juustoraaste.
Jauheliha, ananas, aurajuusto, valkosipuli ja sipuli. Musta oliivi myös ja capris, jos pizza tulee mulle eikä miehelle. Mies ei ymmärrä oliivia eikä caprista
Anananas ja hiukan kikulikarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihaa, ensin liotan sen hyvin lipeäkylvyssä, että tulee puhdasta.
Pesty jauhenliha kannattaa huudella hopeavedessä ja kuivattaa ulkona pyykkinarulla ennen paistamista - näin saa raikkaan maun pizzaan. Kiireisen emännän vinkkinä kannattaa laittaa jauhenliha kuivatusta varten sukkahousujen jalkateriin - näin jauhenlihan saa näppärästi naurulle kuivumaan ilman, että pitää pyykkipojittaa jokaista murenaa erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ai jos itse tekee? Mä luulin, että itsetehty jauhelihapizza on jäänyt 90-luvulle. Onko edes pizzerioilla enää jauhelihapizzaa valikoimissaan? Ei siis mitään vikaa ja teen varmaan pari kertaa kuussa itse pizzaa, mutta olin unohtanut koko jauhelihan. Varmaan vois olla vaikka homejuustoa jos tykkää, sieniä, sipulia, oliivi, tomaatti...
Ei ole todellakaan jäänyt. Pitsat jauhelihakastikkeella ovat parasta. Ostan kotipitsasta jopa tupla jauhelihakastikkeella ettei ole varmasti mitään kuivaa lättyä. Kotona kun teen peltipitsaa niin laitan ruskittettua ja oregaano, pippuri maustettua jauheliha murua juuston päälle. 😋 Lisäksi aurajuustomurua ja hienonnettua sipuli silppua.
Pizzassa EI OLE täytteitä. Pizzassa on ainoastaan päällisiä