Olen 39-vuotias täysin kokematon mies, saa kysyä jotain, haukkua tai nauraa
Kommentit (75)
Käännä asia positiiviseksi. Mieti kaikkea sitä miltä olet välttynyt:
Sivuutetuksi/ohitetuksi tuleminen, vähättely, nöyryyttäminen, typeristä asioista riiteleminen, väärinymmärretyksi tuleminen, julkinolaaminen, toistuvat eriasteiset pettymykset, petetyksi ja jätetyksi tuleminen, sydänsurut, kaipaus ja kaikesta näistä katkeroituminen.
Ehkä olet välttynyt myös ärsyttävältä anopilta, tylsiltä pakkopulla sukujuhlilta, kalliiden lahjojen ostamiselta ja jatkuvien kompromissien tekemiseltä.
Mieliala on asennekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Riipaise kännit niin kohta alkaa kokemusta kertyä. Ei kai selvin päin kukaan uskalla naisille mitään ehdotella, ja vain kännissä möhläilyt saa anteeksi.
Eipä tuossa iässä kannata mitään kännejä riipaista. Kroppa ei palaudu päiviin känneistä ja on tosi paska olo pitkään. Toimii ehkä parikymppisille. Ehkä.
Alkoholi on kova hermomyrkky.
Ei kannata välittää ikävistä viesteistä. Itse olen yli kolmikymppinen nainen ja sama tilanne. Ihmisistä ikäviä kokemuksia ja en tiedä voinko koskaan päästää ketään niin lähelle. Toki itsetuntokin on huono. Haluan vaan sanoa, että on muitakin. Ja taas kerran pyydän, ettei kukaan ilkeilisi täällä muille.
Minulla on ahdistuneisuushäiriö, aspegren ja olen sosiaalisesti kömpelö. Kiinnostaisi tutustua AP.. olen vaan sinua vanhempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri veikkaukseni on että ap ei ole koskaan kokeillut tupakkaakaan?
Miksi pilaisin keuhkoni tupakalla? ap
Ei se kokeilusta mene pilalle.
Kyseessä on indikaattori sun temperamentille.
Et ota riskejä ja olet lauhkea lammas. Siis nössö.
Siksi sulle ei tapahdu mitään. Tupakkaa nuorena kokeilleet ovat usein kokeilleet yhdyntääkin ja monia juttuja jo nuorena. He ottavat elämässään riskejä ja ovat rohkeita temperamentiltaan.
Polta pari röökiä hällä väliä ajatuksella. Mun mielestä sä oot tiukkis ja siksi tuo perusasenne on sun ongelmas.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pipari niin ihmeellistä ole
Seksi kokematta niin ei pysty tähän vastaamaan mutta ei sitä pelkkää seksiä kaipaa vaan kokonaisuutta eli parisuhdetta. Yhdessäoloa ja tekemistä, läheisyyttä ja seksiä. Sitä että on rakastunut toiseen ja toinen rakastaa takaisin. ap
Joku sanoi hyvin: ei se pipari niin ihmeellistä ole. Se on totta, ei se itsessään olekaan. Mutta henkinen yhteys ja läheisyys toiseen ihmiseen on jotain mistä ei kenenkään soisi jäävän paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko työelämässä?
Tuskin on. En minäkään olisi.
Jos ei kykene ottamaan omaa elämäänsä haltuun, niin minkä vuoksi käydä töissäkään?
Siis mitä. Töissäkäyminenhän juuri on elämänsä haltuunottoa.
Joo, jos näkee motivaation ja on suunnitelmia elämänsä varalle tai joku päämäärä rahoille.
Jos käy vain töissä työn takia ja ei osaa edes nähdä järkeä käydä parturissa tai ostamassa vaatteita, että lähtisi yöelämään hakemaan seksiseuraa, niin miksi käydä duunissa?
Jos ei yksinkertaisesti mikään nappaa ja itsetunto ole sellainen että kykenisi esimerkiksi varaamaan lomamatkan tai panoloman jonnekin.
Jos itsetunto ja minuus ei ole kehittynyt sille tasolle että kykenee seksi
ap on eläkkeellä. Hänellä ei ole oikeasti varaa mihinkään. Aika kauhea kohtalo. Hän on kuin avovankilassa täysin vapaus otettu pois.
Kuin kuohittu mies :(
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata välittää ikävistä viesteistä. Itse olen yli kolmikymppinen nainen ja sama tilanne. Ihmisistä ikäviä kokemuksia ja en tiedä voinko koskaan päästää ketään niin lähelle. Toki itsetuntokin on huono. Haluan vaan sanoa, että on muitakin. Ja taas kerran pyydän, ettei kukaan ilkeilisi täällä muille.
Mikä tähän johtanut? Olen ollut kokemattomien naisten kanssa, ja tiedän muutamia tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi hyvin: ei se pipari niin ihmeellistä ole. Se on totta, ei se itsessään olekaan. Mutta henkinen yhteys ja läheisyys toiseen ihmiseen on jotain mistä ei kenenkään soisi jäävän paitsi.
Kyllä se menee aika 50/50, koska ilman seksiä ja fyysistä intohimoa se on vain kaverisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tähän johtanut? Olen ollut kokemattomien naisten kanssa, ja tiedän muutamia tarinoita.
Kai viestini kertoi jotakin. Kiusaamista koko nuoruus. Myös seksuaalisista jutuista. Yksinäisyys tähän päälle. En luota ihmisiin na hyvin ikäviä kokemuksia. Pitäisi tuntea joku todella hyvin ja luottaa häneen. Sellaista ihmistä ei ole elämässäni ollut. Samalla, kun en oikeastaan tapaa ihmisiä niin en edes tutustu keneenkään. Samalla en tiedä harmittaako asia minua. Jotain läheisyyttä kuitenkin välillä kaipaan. Kysyit ja vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi palata takaisin keittiiöön, mielipiteesi ei kiinnosta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi palata takaisin keittiiöön, mielipiteesi ei kiinnosta täällä.
Tuolla asenteelle sinä et ainakaan itse tule koskaan pääsemään lähellekään naisia.
Pidätkö itseäsi komeana? Ainakin viestisi tässä ketjussa ovat olleet fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tarkoitit seksiä. Millainen toivot ekan seksikerran olevan? Vaatiiko se jotkin puitteet tai tietynlaisen ihmisen?
Ihmisen johon olen ihastunut. En näe että pystyisin seksiin ilman tunteita. ap
Hei tutustu tähän: demiseksuaalisuus.
"Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, jossa seksuaalinen kiinnostus edellyttää kokonaisvaltaista tunnetasoa toista ihmistä kohtaan. - - Demiseksuaali ei tunne seksuaalista halua ihmisiä kohtaan ilman osapuolten välistä vahvaa henkistä yhteyttä ja luottamusta".
Tällainen on ihan yleistä ja paljon on ihmisiä, jotka ei halua jotain randomia ottaa baarista känniseen seksiin. Julkkiksista esim. Pilvi Hämäläinen on kertonut olevansa demiseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai viestini kertoi jotakin. Kiusaamista koko nuoruus. Myös seksuaalisista jutuista. Yksinäisyys tähän päälle. En luota ihmisiin na hyvin ikäviä kokemuksia. Pitäisi tuntea joku todella hyvin ja luottaa häneen. Sellaista ihmistä ei ole elämässäni ollut. Samalla, kun en oikeastaan tapaa ihmisiä niin en edes tutustu keneenkään. Samalla en tiedä harmittaako asia minua. Jotain läheisyyttä kuitenkin väl
Ihan kuin omalta näppäimistöltä tämä teksti.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä asian suhteen olet kokematon?
Naisten suhteen. En ole koskaan seurustellut, harrastanut seksiä tai edes suudellut. ap
Miksi?
Itse introverttinä en piittaa ihmiskontakteista, aika harva ihminen on aikani väärti.
Ap ei ole menettänyt mitään, suhteet ja seksi toisen kanssa on yliarvostettua. Massojen villityksistä ei kannata välittää, ajattelijat ovat harvassa.
Tuskin koskaan enää päädyn parisuhteeseen. Oma rauha on paljon tyydyttävämpää.
Ei mikään ole. Ei kannata käydä duunissa.