Olen 39-vuotias täysin kokematon mies, saa kysyä jotain, haukkua tai nauraa
Kommentit (75)
Riipaise kännit niin kohta alkaa kokemusta kertyä. Ei kai selvin päin kukaan uskalla naisille mitään ehdotella, ja vain kännissä möhläilyt saa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä luulet olevan syynä?
Mielenterveysongelmat, sosiaalinen kömpelyys, ujous ja olen muuten vähän erilainen persoona. ap
Millätavoin erilainen persoona?
On asperger ja add diagnoosit ja ehkä jotain muuta myös mitä ei ole todettu mutta koen olevani erilainen kuin muut. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko työelämässä?
Tuskin on. En minäkään olisi.
Jos ei kykene ottamaan omaa elämäänsä haltuun, niin minkä vuoksi käydä töissäkään?
Siis mitä. Töissäkäyminenhän juuri on elämänsä haltuunottoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko työelämässä?
En ole vaan olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Jotain työtä yritän välillä tosin tehdä. ap
Vierailija kirjoitti:
Riipaise kännit niin kohta alkaa kokemusta kertyä. Ei kai selvin päin kukaan uskalla naisille mitään ehdotella, ja vain kännissä möhläilyt saa anteeksi.
Ei saa kännissä möhläilyä anteeksi.
AP, onko kukaan nainen osoittanut kiinnostusta? Nyt lasketaan nekin kerrat, kun olet epäillyt, että on? Riippuu siitä jatko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat, sosiaalinen kömpelyys, ujous ja olen muuten vähän erilainen persoona. ap
On asperger ja add diagnoosit ja ehkä jotain muuta myös mitä ei ole todettu mutta koen olevani erilainen kuin muut. ap
Tuo on vielä lievää verrattuna siihen, mitä suomalaisella keskimääräisellä naisella on diagnosoimattomana. Mm. sulla ei ole pakottavaa tarvetta tunkea kuviasi nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Suuri veikkaukseni on että ap ei ole koskaan kokeillut tupakkaakaan?
Miksi pilaisin keuhkoni tupakalla? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko jääväsi jostain paitsi?
Kyllä koen ja välillä itken tätä yksinäisyyttä ja läheisyyden puutetta. ap
Jätkä pillittää! Niinkun TYTTÖ!
Älä viitsi. Mäkin oon kova pano- ja jännämies, ja mulla ollut kymmeniä, tai no ehkä pari sataa naista, mutta silti itken välillä yksinäisyyttä ja tunnevammaisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, ei tiedä millasta on olla cool cameli huulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On asperger ja add diagnoosit ja ehkä jotain muuta myös mitä ei ole todettu mutta koenolevani erilainen kuin muut. ap
OCD?
Oletko vapaaehtoisesti kokematon? Jos niin, hieno juttu. Mutta jos olet noin vasten tahtoasi, vaikea tuota olisi ymmärtää. Elämme vuotta 2024. Naiset ovat tuskin koskaan aiemmin olleet yhtä kevytkenkäisiä kuin nyt. On miltei taitolaji olla saamatta pillua, jos sitä vain haluaa.
Minulla on asperger-kaveri (olemme naisia). Kyllähän se aspergeriys näkyy kommunikoinnissamme. Luulisin, että aspergeriä ymmärtää parhaiten toinen asperger, joten voisiko löytyä jotain asperger-vertaisryhmää tms. jossa tutustua muihin. Aina on yhdistyksiä kaikille asioille.
Vierailija kirjoitti:
AP, onko kukaan nainen osoittanut kiinnostusta? Nyt lasketaan nekin kerrat, kun olet epäillyt, että on? Riippuu siitä jatko
En kyllä muista että olisi. Nuorena olin varsin huono lukemaan ihmisiä jolloin on voinnut mennä kiinnostuksen osoitukset täysin ohi. Nykyään vähän paremmin osaan ihmisiä lukea. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kännissä möhläilyä anteeksi.
Kyllä naiset ymmärtää jos kännissä menee ehdottelemaan sopimattomia. Kukaan ei ole jälkeen päin tullut natisemaan että miksi ehdottelit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi? Joskus muinoin se on ollut koviksen merkki ja vielä varhaisempina aikuisuuden, mutta ei varmasti ole enää kumpaakaan. Luuseritouhua. (en ole ap)
Vierailija kirjoitti:
Oletko vapaaehtoisesti kokematon? Jos niin, hieno juttu. Mutta jos olet noin vasten tahtoasi, vaikea tuota olisi ymmärtää. Elämme vuotta 2024. Naiset ovat tuskin koskaan aiemmin olleet yhtä kevytkenkäisiä kuin nyt. On miltei taitolaji olla saamatta pillua, jos sitä vain haluaa.
Entä jos vaan on kranttu? Itseni on pelastanut komeus ja pituus ja naisten luontainen kiinnostus minuun. Olen saanut myös sellaisia naisia, joihin en olisi uskonut pystyväni. En puhu mistään teennäisistä tyrkyistä, vaan sellaisista oikein harvinaisen kauniista ja ystävällisistä naisista, jotka ovat etsineet kevyttä lomaromanssia, mutta rakastuneet minuun ikuisesti, ja minä heihin. Tosin nuo ovat vain fantasioita, koska ovat kaikessa täydellisyydessään olleet vain hetken hupia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko työelämässä?
Jos ei kykene ottamaan omaa elämäänsä haltuun, niin minkä vuoksi käydä töissäkään?
Siis mitä. Töissäkäyminenhän juuri on elämänsä haltuunottoa.
Joo, jos näkee motivaation ja on suunnitelmia elämänsä varalle tai joku päämäärä rahoille.
Jos käy vain töissä työn takia ja ei osaa edes nähdä järkeä käydä parturissa tai ostamassa vaatteita, että lähtisi yöelämään hakemaan seksiseuraa, niin miksi käydä duunissa?
Jos ei yksinkertaisesti mikään nappaa ja itsetunto ole sellainen että kykenisi esimerkiksi varaamaan lomamatkan tai panoloman jonnekin.
Jos itsetunto ja minuus ei ole kehittynyt sille tasolle että kykenee seksiin, niin miksi nähdä vaivaa?
Nykyajan palkoilla ei edes säästetä ajokorttiin tai autoonkaan. Ei tässä yhteiskunnassa mies itsenäisty koskaan, kun ostovoima on vedetty niin matalaksi.