Miten saa ihmisen pois mielestä?
Kertokaa hyviä vinkkejä.
Järki sanoo ettei mitään järkeä roikottaa tyyppiä mielessä vuositolkulla. Silti haaveilen ja fantasioin. Haluaisin olla järkevä ja fiksu nainen, joka ymmärtää jättää asian sikseen ja mennä eteenpäin. Kertokaa miten onnistun lopettamaan vatvomisen.
Kommentit (54)
Ei valitettavasti ole antaa vinkkejä tähän, ainoastaan vertaistukea - et ole ainut hölmö. Itse samassa tilanteessa pitäisi unohtaa ja mennä eteenpäin, mutta on tää vaan vaikeaa eikä onnistu.
N
Kyllä siinä silloin on usein jäänyt joku teidän välinen selvittämätön juttu vaivaamaan.
Mä sain järkeiltyä silleen, että mietin mitä minä elämältäni haluan. Haluanko jäädä tähän roikkumaan? Vai haluanko edetä ja löytää sen sopivan kumppanin? Tiesin, että tämä ei ole minulle.
Hän ei halunnut sitoutua. Olisi halunnut olla ystävä., Jos minä olisin jäänyt siihen ystävyyteen, olisin vaan roikkunut siinä ja toivonut. että ehkä hän kääntyy jossain vaiheessa minuun. Niin ajattelin. Ja tajusin, että eihän hän siitä muutu.
Minä tiedän mitä minä toivon elämältä. Siksi piti koko homma jättää. Ihan oman mielenterveyteni ja elämäni vuoksi.
mitä sinä aapee haluat?
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti ole antaa vinkkejä tähän, ainoastaan vertaistukea - et ole ainut hölmö. Itse samassa tilanteessa pitäisi unohtaa ja mennä eteenpäin, mutta on tää vaan vaikeaa eikä onnistu.
N
Kyllä se onnistuu.
Riippuu tietty siitä, mitä sinä itse haluat. Toimit sen mukaan. Et sinä mikään heittopussi ole. Sinun elämäsi.
Kannattaa lopettaa tuollainen itsesääli. Ja ajopuunna oleminen. Ota suunta elämääsi, ihan itse.
Ole utelias. Uskalla.
Itse en saa erästä naista pois mielestä. Lopetin yrittämisen, ja annan hänen olla mielessä. Ehkä hän poistuu, jos joskus rakastun toiseen. Jos ei, niin sitten ei. m
Mielestä? Onko kyseessä Asko Vilenius?
Laitoin sellaiselle tyypille watsappviestin, missä avauduin vähän nolosti. Se oli lukenut viestin, muttei koskaan vastannut. Koska se ei halunnut tutustua minuun, vaikka oli mahdollisuus niin en sille mitään voinut. Oli helppo päästää irti. Ei ollut tulevaisuutta ihmissuhteelle, koska sitä ei kiinnostanut. Olisi pitänyt laittaa se viesti jo paljon aiemmin, koska mieleen vapautui paljon tilaa kun tuollainen pitkään mielessä seikkaillut asia poistui.
Odota, että vähän velttonee. Kyllä se sieltä pois lurpsahtaa.
Mulla toimii, kunhan tajuan, että en ikinä kelpaisi hänelle.
Itsensä kiusaamista.
Lopeta itsesi kiusaaminen. Suo itse itsellesi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Äh. Ethän sinä itsekään halua olla sellaisen kanssa, kuka ei sinun kanssasi
halua olla.
oli ihan turha heittää tuollaista että joku toinen olisi vallan omistaja. Kyllä sinulla on ihan oma valta. Varmaankin haluat sellaisen ihmisen elämääsi, kuka arvostaa sinua ja haluu sinun kanssasi olla, ja ketä sinä arvostat ja kenen kanssa sinä haluat olla.
Lopettaa itsesääli. Se on se ensimmäinen. Sinulla on kaikki valta sinun omassa elämässäsi. Kyllä sinä voit omia tunteitasi hallita.
ohjaa ne sellaiseen kantavaan sellaiseen mistä sinä saat hyviä rakennusaineita omaan elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Riittäisikö siihen vaikka yksi viesti, että onko hän kiinnostunut? Jos ei ole niin voisit päästää irti.
Uskotko että sinulla on ihmisiä pääkallosi sisällä? Oletko harkinnut lääkärille menoa?
Yleensä oikean tapaamisen kautta iskee realiteetit.
Haavekuvasta voit haaveilla, mutta tuskin vastaa todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
taps itsesi
Sä oot hauska! Repesin nauruun tätä sun juttua 😂
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Mene hoitoon jos ei muu auta.
Onko tuo tyyppi Porvoosta?