Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa ihmisen pois mielestä?

Vierailija
09.01.2025 |

Kertokaa hyviä vinkkejä. 

Järki sanoo ettei mitään järkeä roikottaa tyyppiä mielessä vuositolkulla. Silti haaveilen ja fantasioin. Haluaisin olla järkevä ja fiksu nainen, joka ymmärtää jättää asian sikseen ja mennä eteenpäin. Kertokaa miten onnistun lopettamaan vatvomisen.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo tyyppi Porvoosta?

Tommi vm 70 jotain? 

Vierailija
42/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa erästä naista pois mielestä. Lopetin yrittämisen, ja annan hänen olla mielessä. Ehkä hän poistuu, jos joskus rakastun toiseen. Jos ei, niin sitten ei. m

No mikä siinä naisessa oli ihmeellistä? 

Nämä ihastumiset ovat yleensä sellaisia, joissa ihastujalla on jokin fantasia toisesta. Sitten jos ja kun tutustutaan, niin ihastus katoaa aika nopeasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile NLP tekniikkaa. Mielessähän tuo henkilö on joten työstä sitä mielikuvaa.

Vierailija
44/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua enää vatvoa niin kerro hänelle tunteistasi. Menee syteen tai saveen mutta kummassakin tapauksessa saat vastauksen.

Tätä voi suositella VAIN, jos hän on vapaa. Muuten ehdoton ei, ellei halua ongelmia elämäänsä. Siinäkin tapauksessa, että mies torjuu parin elämään ja ykistyiselle alueelle tunkeilevan naisen napakasti ja menettää tätä kohtaan arvostuksen, on se miehen puolisollekin sen tason rajaloukkaus ja todella törkeä teko, ettei kukaan viisas sellaiseen tilanteeseen hakeudu. Kannattaa käyttää aivojaan, jos sellaiset löytyy. Pakkomielle on yleensä tuossa se perimmäinen ongelma, ja siihen on lääkkeitä.

Vierailija
45/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa erästä naista pois mielestä. Lopetin yrittämisen, ja annan hänen olla mielessä. Ehkä hän poistuu, jos joskus rakastun toiseen. Jos ei, niin sitten ei. m

Nämä ihastumiset ovat yleensä sellaisia, joissa ihastujalla on jokin fantasia toisesta. Sitten jos ja kun tutustutaan, niin ihastus katoaa aika nopeasti. 

Ehkä poistuu mielestä, jos rakastun toiseen eli oli rakastunut ilmeisesti tuohon naiseen, ei olllut ehkä pelkkä ihastus??

Vierailija
46/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain sanottavaa niin kannattaa vaan sanoa se suoraan, se on mun vinkki. Eihän sitä keskustelua ole pakko viedä eteenpäin, siinä voi vaikka sanoa että ei ole pakko vastata mitään. Se pointti on se että sä saat itse sanottua sanottavas. Muuten se on aina sitä että ne asiat tulee kokoajan pintaan uudestaan ja niitä alkaa pyörittelemään ja pyörittelemään ja tavallaan itse keksimään ja punomaan niistä asioista entistä vaikeampia, niihin ei koskaan löydy ratkaisua tai ulospääsyä vaan se on aina sitä samaa solmua.

<3

Ei auttanut itselle ainakaan. Kerroin toiselle hänen olevan jopa pakkomielle. Juteltiin asia halki ja silti pyöri ja pyöri.

En ole ollut yhteyksissä 8 vuoteen ja silti toisinaan tulee hän mieleen. Ei nykyään onneksi kovin usein. Joskus uniin ja toisinaan näen kaduilla, vaikkei ole siellä.

Koko nuoruuden ollut mielessä ja suoraan sanoen pilannut nuoruuteni. Nyt vuosia on jo 15 kun ensimmäisen kerran juttelin tuolle henkilölle.

M33

Vierailija
47/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taps itsesi

Sä oot hauska! Repesin nauruun tätä sun juttua 😂

Tapsuttelu on hauskaa.

Vierailija
48/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pyörii Mielessä, kannattaa heti keskeyttää pesuohjelma ja päästää poloinen pois pesukoneesta.

Vierailija
49/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Rakastuin. Ollaan kyllä tutustuttu.

Vierailija
50/54 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä poistuu mielestä, jos rakastun toiseen eli oli rakastunut ilmeisesti tuohon naiseen, ei olllut ehkä pelkkä ihastus??

Just näin. -sama

Vierailija
51/54 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset sitten rakastuvat, pariutuvat, menevät naimisiin ja perustavat perheitä, jos ihastus katoaa tutustumalla?

Jos katoaisi, ei kukaan pariutuisi. Jokin väitteessäsi ei nyt täsmää. Olisiko kuitenkin niin, että tutustumalla ihastus syvenee hiljalleen rakkaudeksi?

Vierailija
52/54 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua enää vatvoa niin kerro hänelle tunteistasi. Menee syteen tai saveen mutta kummassakin tapauksessa saat vastauksen.

Tätä voi suositella VAIN, jos hän on vapaa. Muuten ehdoton ei, ellei halua ongelmia elämäänsä. Siinäkin tapauksessa, että mies torjuu parin elämään ja ykistyiselle alueelle tunkeilevan naisen napakasti ja menettää tätä kohtaan arvostuksen, on se miehen puolisollekin sen tason rajaloukkaus ja todella törkeä teko, ettei kukaan viisas sellaiseen tilanteeseen hakeudu. Kannattaa käyttää aivojaan, jos sellaiset löytyy. Pakkomielle on yleensä tuossa se perimmäinen ongelma, ja siihen on lääkkeitä.

No nythän pärähti hysteeristä hyperbolaa. Ei tunteista puhuminen ketään tai mitään rajoja loukkaa. On ihan normaalia että ihmiset puhuvat. Tuollaisestakin tilanteessa se vain selventää tilanteen kaikille osapuolille. On fakta että jollakin on tunteita varattuun. Mielestäni on lähinnä oikeudenmukaista että sen tietävät kaikki joita asia koskee ja kiinnostaa. Jokainen näistä voi sitten reagoida haluamallaan tavalla, vaikka kuten kuvailit.

Vierailija
53/54 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän valoja päälle, huh huh. Siinä ei tunkeilija ja rajaton varatun ihmisen ahdistelija ole minkäänlainen osapuoli, jos asetelma on se, että sinulla on täysin yksipuolisesti kiellettyjä tunteita jonkun pariskunnan toista osapuolta kohtaan. Sinä et ole sellaisessa millään tasolla mikään hiton osapuoli, ellei varattu ole sinua itse suoraan lähestynyt, niin että mahdollisuutta erehtymiseen ei ole. Mene hoitoon! 

Se mitä sellaisessa kuviossa olisit, on pelkkä loukkaava tunkeilija, epätoivottu ja siten häirikkö, noin alkajaisiksi. Kannattaa varoa. Tulee käymään huonosti, koska suurin osa naisista on todellakin sen verran reviiritietoisia ja syystäkin, koska teitä moraalittomiakin on valitettavasti olemassa.

Vierailija
54/54 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vähän tätä viestiäni. Jotenkin tullut ajatus, että vaikka rakastan tätä naista, ei se tarkoita sitä, että mun pitää saada hänet nyt omakseni. Eikä se, jos en saa häntä omakseni, tarkoita sitä, että hänet pitää saada pois mielestä. Kyllä mun mieleeni yksi nainen mahtuu, ja miksei vaikka useampi. Niitä kokemuksia, jotka meillä oli, ei kukaan ota pois, ja ne on aina osa mua, lämpiminä muistoina. Jokainen, jota rakastaa, tulee osittain osaksi itseä. Miksi siis haluaisin poistaa osia itsestäni? m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan