Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni otti K-piikin Suomessa?

Vierailija
09.01.2025 |

Tosi moni nykyään sanoo jättäneensä väliin.Silti sanotaan että lähes kaikki piikin kävi hakemassa. Outoa!

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ko helv...tinkuuseen noiden  piikkihöpötysten kanssa.

Miten joku jaksaa jankata samasta asiasta VUOSIA?

Vierailija
2/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitraja ei tiedä että nykyään voivat vain yli 65-vuotiaat ja riskiryhmät hakea sen.

Mutta he jaksavat, päivästä päivään. Hokea samoja juttujaan.  Vaikka joku olisi lähtenyt maailmasta vapaaehtoisesti he jankuttavat sydäntä.  Vähän sääli heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tilastoihin. Kukaan ystävistäni ei ottanut.

Kaikki kaksi :D

Vierailija
4/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oujee, ja kukaan minun tutuistani ja yli 1200 työkaverista ei jättänyt ottamatta, silti kukaan ei kuollut ja saanut turbosyöpää rokotteesta.

Vierailija
5/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä varmaan ainakin 50 miljoonaa yksikköä annettu.

Vierailija
6/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

87%? Vai jättikö 1 vai 1,5 miljoonaa ottamatta? Mikä on oikea luku, netistä se näkyy ehkä.

Vierailija
7/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Tetanus tarvis uusia...

Vierailija
8/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ystävät kaikki yhtä valistuneita? Eikö usko tilastoihin, mediaan eikä tieteeseen? Otatteko kaikki hopeavettä?

Vierailija
9/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ottanut yhtään piikkiä, kaveri menetti työkykynsä ja on nyt sairaseläkkeellä ja istuu pyörätuolissa. 

Vierailija
10/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se koronarokottamattomien pandemia alkaa? 

Vierailija
11/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen enemmän s-ryhmäläinen, joten otin s-piikin

Vierailija
12/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin enempi S kaupoissa.

Vierailija
13/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se koronarokottamattomien pandemia alkaa? 

Ei se ala. Tietysti on liikkeellä flunssia talvisin ja kylmä laskee jo osalla kuntoa. Ja pitää muistaa vitamiinit, lepo, lämpö, ravintoaineet. Työpaikoilla tarttuu vai ei?

Vierailija
14/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin tyytyväinen kun koronan myötä saatiin lainsäädäntö sille tasolle, että pakkorokotukset voidaan säätää asetuksella. Mä niin nauran kun näiltä uhoajilta kääritään hiha ja tuikataan joku kitaravahvistin suoneen.

Vierailija
15/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette noin pelokkaita niin rokotuksesta kuin taudista kuin kuolemasta?  Kuitenkin olette samalla lailla sairaita kuin monet muutkin kosla osaatte motkottaa sairaloiden palveluisya, hitaudesta, ruuasta.  Ei terve ihminen kyten minä tiedä niistä mitäan.

Täytyy olla tosi lapsenomainen jos uskoo ettei ennen vuotta 2020 ollut syöpää eikä sydänkuolemia.  Eikö noita teidän propaganda lääkäreitä edes hävetä uskotella teille tuommoista soopaa?

Vierailija
16/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastuuntuntoinen otti, jo siksikin että se rokote estää taudin leviämisen. Ajatelkaa nyt vähän!

Vierailija
17/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on tälläisiä itsenäisiä alumiinihattuisia ajattelijoita, jotka ovat sanomansa ihan itse kopsanneet jostain netin viemäreistä. Mites muuten se, että rokotteisiin piti kuolla muutaman viikon kuluessa? Ai niin, Suomessa on jäljellä enää jotain miljoona asukasta, mutta YLE ja HS pitää meitä uutispimennossa ja Lappiin on salassa tehty joukkohautoja....

Vierailija
18/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mitään koronapiikkiä enää tarvi. Olen sairastanut sen ja sanon että en tarvi sitä.

Vierailija
19/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oujee, ja kukaan minun tutuistani ja yli 1200 työkaverista ei jättänyt ottamatta, silti kukaan ei kuollut ja saanut turbosyöpää rokotteesta.

Minun tutuista rokotteen ottaneista moni on nyt kuollut, osa syöpään, joku jäi auton alle, jne... Yksikään joka ei ottanut rokotetta ei ole kuollut. 

Onko tästä tehtävissä johtopäätös, että jos ei ottanut rokotetta, on kuolematon? Ei muuta kuin sitten junanvaunujen päälle kiipeilemään tai asematunnelin jengille vttuilemaan!

Vierailija
20/142 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puutetta K-vitamiinista! Ei tartte purkista eikä piikistä. Piikkimattoa kyllä käytän. Hyvä selälle.