Ostatko vielä fazerin suklaalevyjä ?
Viisi euroa levy , mikä maksaa ? Saavat jäädä hyllyyn .
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mulla rupiaa suklaa pierettämähän!
T. Virpi
Rupista en tiedä, mutta maidotonta suklaata on, ei pieretä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni hallitus nosti makeisveroa. Eli kai kaikki suklaa on kallistunut.
Makeisvero ei ole vielä edes noussut
Vasemmiston kestovalhe,taas.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sinistä ostan. Kolme levyä menee viikossa.
Jotain 60 000 kaloria vuodessa ( turhaan)
Ostan joskus niitä dark levyjä joissa 70% kaakaota. Muut on kuraa.
Vierailija kirjoitti:
En edes muista milloin viimeksi olen ostanut suklaata. Ja nyt järjettömien hintojen nousun myötä en osta enää tätäkään vähää. Silloin tällöin olen ostanut Coop keksejä, mutta taidan lopettaa niidenkin ostamisen.
Olen aina ollut suht taloudellinen, mutta tästä 2025 vuodesta alkaen aion nuukaksi. Aloitan tällaisen yhden naisen nuukailukerhon. Ja siihen ei mahdu enää Fazerin herkut. Kun yksi suklaapatukka kustantaa sen 1,5€ ja enemmänkin, niin samalla summalla saan ihan oikeata ruokaa.
Ei patukoita kannata ostaa, levyssä enemmän suklaata ja parilla eurolla saa moninkertaisen määrän 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marabou-levyjä myytiin tässä hiljan 6 kpl 10 eurolla.
Ja suomalaiset vaan lihoo lihoamistaan, kun tuollaiset tarjoukset käytetään hyödyksi. Tuolla kympillä saisi jo melkein kilon verran kanaa.
Tai kunnon tummaa suklaata, eikä sokerimättöä!
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty syömään suklaata kun alkaa vihloon paria hammasta.
Sitten kipin kapin ostamaan Sensodyne repair & protect -hammastahnaa. Syynä vihlomiseen on ikenen vetäytyminen, jota tulee iän myötä varsinkin, jos on harjannut hieman liian kovakouraisesti. Auttaa vihlomiseen, kun käyttää säännöllisesti aamuin illoin. Itsellä oli tuota, että makea vihloi ilkeästi ja hammaslääkäri antoi tuollaiset ohjeet. Suosittelen! Itse sain avun. Tuo hammastahna on hintavaa, mutta sitä riittää herneen kokoinen pallo hammasharjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sinistä ostan. Kolme levyä menee viikossa.
Jotain 60 000 kaloria vuodessa ( turhaan)
Enempi kaloreta tulee 545 100g sisältää. Vuodessa monta kiloa painoa. Jos pudottaa painoa pienet teot auttaa.
Katoin äsken kaupassa että fazerin suklaaboxi oli 6,95 huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Marabouta aina ostettu.
Hädin tuskin enää suklaaksi voi sanoa
Ostan jos tekee mieli, ja ainahan mun suklaata tekee mieli. Eri makuja, valmistajalla ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
En pitkiin aikoihin, itseasiassa joo 2023 jouluun se oli. Tällä palstalla vaikuttaisi olevan moinen kulttuuri että suklaa on veden arvoinen tarve. Ei ihme että kolmanneksella kansastamme on rasvamaksa.
Suklaata ja muuta mässyä palvotaan täällä kuin jumalallisia olentoja. Samaan aikaan ihmetellään molempia rahan puutetta ja lihomista. Se olisi hauskaa jos ei olisi niin kamalaa.
Kyllähän Fazerin ostoa voisi vähentää, mutta ei hinnan takia. Ihan laihdutuskuurin vuoksi. Rahat säästöön ja salijäsenyyteen.
Parempaa suklaata on olemassa ja sitä ei monta palaa tarvitse syödä. 3-4riittää, eikä taatusti lihota. Tumma suklaa on terveellistä
t. BMI 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes muista milloin viimeksi olen ostanut suklaata. Ja nyt järjettömien hintojen nousun myötä en osta enää tätäkään vähää. Silloin tällöin olen ostanut Coop keksejä, mutta taidan lopettaa niidenkin ostamisen.
Olen aina ollut suht taloudellinen, mutta tästä 2025 vuodesta alkaen aion nuukaksi. Aloitan tällaisen yhden naisen nuukailukerhon. Ja siihen ei mahdu enää Fazerin herkut. Kun yksi suklaapatukka kustantaa sen 1,5€ ja enemmänkin, niin samalla summalla saan ihan oikeata ruokaa.
Ei patukoita kannata ostaa, levyssä enemmän suklaata ja parilla eurolla saa moninkertaisen määrän 😅
Mutta, jos pitää linjoistaan huolta, niin silloin ei halua ostaa isoa määrää herkkuja, eli sitä kokonaista suklaalevyä. Kun on perso makealle, niin himon iskiessä saa se yksi patukka riittää. Ei viitsi alkaa hulluttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marabou-levyjä myytiin tässä hiljan 6 kpl 10 eurolla.
Ja suomalaiset vaan lihoo lihoamistaan, kun tuollaiset tarjoukset käytetään hyödyksi. Tuolla kympillä saisi jo melkein kilon verran kanaa.
Saahan sillä kolmekin kiloa, koivet on 2,99 € kg.
En yleensä osta suklaata levyinä, joku pieni patukka riittää hyvin.
En osta, en osta makeisia enkä muutakaan koska kasvatan ja valmistan itse kaiken mitä tarvitsen. Suklaasta vaatteisiin, lemmikkieläimistä huonekaluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pitkiin aikoihin, itseasiassa joo 2023 jouluun se oli. Tällä palstalla vaikuttaisi olevan moinen kulttuuri että suklaa on veden arvoinen tarve. Ei ihme että kolmanneksella kansastamme on rasvamaksa.
Suklaata ja muuta mässyä palvotaan täällä kuin jumalallisia olentoja. Samaan aikaan ihmetellään molempia rahan puutetta ja lihomista. Se olisi hauskaa jos ei olisi niin kamalaa.
Kyllähän Fazerin ostoa voisi vähentää, mutta ei hinnan takia. Ihan laihdutuskuurin vuoksi. Rahat säästöön ja salijäsenyyteen.
Parempaa suklaata on olemassa ja sitä ei monta palaa tarvitse syödä. 3-4riittää, eikä taatusti lihota. Tumma suklaa on terveellistä
t. BMI 23
Hyvä päteä tuolla tyylillä, kun BMI on ylipainon puolella 😂
En ole ostanut muuten kuin tarjouksista sen jälkeen, kun hinta nousi yli 3 euron/levy. Fazerin suklaa ei ole niin hyvää, että siitä kiinnostaisi maksaa laatusuklaan hintaa.
Ja sille, olletinkin Fazerin trollille, joka inisee kaakaon maailmanmarkkinahinnasta: jännästi Lidlissä 200 g:n suklaalevy maksaa edelleen alle 3 euroa, vaikka sekä maito- että tummassa suklaassa on enemmän kaakaota kuin Fazerin vastaavissa.
Viimeiset kolme sain K-kaupoista ilmaiseksi.
Joo ja ostan joskus, kun on tarjouksessa useampi levy tiettyyn hintaan.