Ostatko vielä fazerin suklaalevyjä ?
Viisi euroa levy , mikä maksaa ? Saavat jäädä hyllyyn .
Kommentit (83)
Miksi ostaisin kun en voi syödä, laktoosi-intoleranssi nääs.
Mulla rupiaa suklaa pierettämähän!
T. Virpi
En edes muista milloin viimeksi olen ostanut suklaata. Ja nyt järjettömien hintojen nousun myötä en osta enää tätäkään vähää. Silloin tällöin olen ostanut Coop keksejä, mutta taidan lopettaa niidenkin ostamisen.
Olen aina ollut suht taloudellinen, mutta tästä 2025 vuodesta alkaen aion nuukaksi. Aloitan tällaisen yhden naisen nuukailukerhon. Ja siihen ei mahdu enää Fazerin herkut. Kun yksi suklaapatukka kustantaa sen 1,5€ ja enemmänkin, niin samalla summalla saan ihan oikeata ruokaa.
Ei pysty syömään suklaata kun alkaa vihloon paria hammasta.
En ole ostanut niitä ennenkään oikeastaan koskaan. AInoa kerta nyt viime vuosilta minkä muistan niin ostin lapselleni levyn toissa jouluna joululahjkasi kun hän ei pidä konvehdeista.
Olen vähän huono ostamaan levyjä ylipäänsä, näin yksineläjänä tulee sitten vedettyä se kerralla mikä ei tietenkään ole hyvä asia. Onhan Fazerilla monenlaista hyvää levyä eikä hinta sinänsä olii este edelleenkään. Maistoin kyllä sen minttukrokantin silloin kun se tuli, ei siitä hirveän kauan taida olla. Se oli ihan hyvä, Maraboun suklaa on vähän liian ällömakea siihen verrattuna.
1,99 € näyttää olevan tuossa lähimarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Marabou-levyjä myytiin tässä hiljan 6 kpl 10 eurolla.
Ja suomalaiset vaan lihoo lihoamistaan, kun tuollaiset tarjoukset käytetään hyödyksi. Tuolla kympillä saisi jo melkein kilon verran kanaa.
En nyt ainakaa. Taisi yksi viime vuonna mennä. Pärjään kyllä ilman suklaata.
Ostan. Olen keskituloinen eikä suklaansyöntini ole maanisella levy-päivässä -tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marabou-levyjä myytiin tässä hiljan 6 kpl 10 eurolla.
Ja suomalaiset vaan lihoo lihoamistaan, kun tuollaiset tarjoukset käytetään hyödyksi. Tuolla kympillä saisi jo melkein kilon verran kanaa.
Eikö marabou boikotissa venäjän takia?
Maraboun omistaja tukee Venäjän hyökkäyssotaa.
Marabouta tulee pääasiassa mussuteltua
Tiistaina ostin S-marketista ja 3,99 oli levy.
Fazerin sinistä ostan. Kolme levyä menee viikossa.
Ostin turkinpippurisuklaan ja siinä ei ollut ollenkaan turkinpippureiden makua. Oli hirmu kallis ja meni alas 15 minuuttiin. Pettynyt maku jäi suuhun
Marabou myyntikiellossa ruotsissa monissa paikoissa. Myös kuningashuoneen osalta nou nou
Vierailija kirjoitti:
Fazerilla ovat laskeneet että kovalla katteella ei ole väliä jos myynti vähän laskee. Saavat saman vaikka vähemmän myyvät kun Fazeria hyvätuloiset ostaa aina. Ei tarvitse rakentaa uusia tehtaitakaan ja palkata uutta työvoimaa.
Fazerihan ei ole ollut päättämässä makeisveron nostoa, vaan vastusti sitä kärkkäästi.
Veikkaan suklaahimoisten jatkavan herkkujen ostamista samalla runsaudella kuin ennenkin. Ehkä nyt vielä hetken aikaa nuristaan, mutta kun hintojen nousuun on totuttu, niin kyllä se käsi hamuaa sinne makeishyllylle samalla tavalla kuin ennenkin. Ja Fazerin johtajasedätkin on taas tyytyväisiä, kun myyntitulosta tulee ja osingot paukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaisin kun en voi syödä, laktoosi-intoleranssi nääs.
On sitä maidotontakin suklaata, taloussuklaa on tummaa suklaata
Silti suklaa on halvempaa kuin Ruotsissa.