Spermat housuissa kotiin
Tytöt/naiset tulitteko koskaan vanhemmilla asuessanne spermat housuissa tai spermat tisseillä paidan alla kotiin, jos kyllä niin kävikö kertakaan että perheenjäsen tulikin vastaan ja haistoi sperman? Jos kyllä niin sanoiko asiasta mitään, vai jatkoi matkaansa?
Kommentit (4)
Että tåmmöinen fantasia Einarilla tällä kertaa. Keksitkö itse vai oliko tuo Raton sinisillä sivuilla 1970-luvulla?
Kerran olittin oltu oikein kunnolla suutelemassa poikaystäväni kanssa ja sen oli pakko saada purkautua. Emme olleet silloin vielä panneet. Se veti käteen ja halusi tulla mun päälle, nostin paidan ylös niin sai katsella tissejäni.
Se oli eka kerta, kun sain spermat päälleni ja minut yllätti kuinka kuumalta se tuntui. Sitä tuli paljon, kun laskin paitani alas, niin se kastui ihan täysin.
Oli aika myöhä, kun tulin kotiin ja menin sitten keittiöön laittamaan jotain välipalaa. Olin siinä mutustelemassa voileipää, kun äiti tuli siihen. Se vilkaisi minua kerran ja totesi vain, että viepä toi paita pesuun ja laita jotain puhdasta päälle.
Vasta pesuhuoneessa tajusin peilistä itseäni katsoessa kuinka paitani oli ihan spermassa, luulin että se ei näkyisi, mutta olin aika väärässä.
Teinitytär alkoi yhtäkkiä olla iltaisin "kaverin" luona todella myöhään ja samalla ihmettelin pyykkiä koneeseen lajitellessa että siltä ei ollut tullut pyykkiin lainkaan alushousuja tai rintsikoita ainakaan viikkoon. Kaikki muut vaatteet kyllä.
Sitten viikonloppuna pyykkikorin pohjalle oli piilotettu puolen tusinaa pikkaria joiden haarat olivat kuivuneet aivan valkoiseksi korpuksi ja parit pitsiliivitkin olivat koppurassa. Eipä niitä kuivuneenakaan tarvinnut kovin läheltä haistella.
Piti teeskennellä iloisen yllättynyttä kun poikaystävä sitten esiteltiin meillekin.
Kerran tulin kotiin. Olin joku 17v. Kesäilta. Poikaystävä oli just vähän aikaan vaasan puidtossa vetänyt mua karvaväliin ja laski mällit sisälle. No ne oli nopeat ja siitö kotiin, kun lähdin. Asuin lähellä, niin faijja tuli käytävällä vastaan kotona. Heräs hänkin yöllä kuselle ja kuuli kun tulin.
Hän näki jo mun ilmeestä, että nyt on tehty jotain.
Hän haistoi mällit. Riitahan siitä tuli.
Lopulta olin niin vihainen, että laskin housut ja vedin stringit sivuun ja sanoin, että jos noin paljon häiritsee niin nuolase kuivaksi!
Ja hän nuolas.
Ihan kiva muisto. Isän kanssa ollaan edelleen hyvissä väleissä.
Kaikki ok ja näin