Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakkaat äidit Helsingin vaalipiiristä, ketä äänestätte?

Vierailija
28.02.2007 |

Vaalikoneesta tuli 5/10 RKP:n ehdokasta, mutta haluisin äänestää suomenkielistä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis Helsingissä aion äänestää vanhaa partaradikaalia Erkki Tuomiojaa. Khä Khä: siitäs saitte.

Vierailija
2/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kenties sen takia, että varakkaalla on varaa maksaa vihreiden kaavaileman kansalaispalkan nostamat verot ja sitten autoilustaan vielä runsaat ympäristöverot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voisit hämmästyä, jos tapaisit vaikkapa minut. ;)

Vierailija:

Vai kenties sen takia, että varakkaalla on varaa maksaa vihreiden kaavaileman kansalaispalkan nostamat verot ja sitten autoilustaan vielä runsaat ympäristöverot.

Vierailija
4/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varakkaat eivät halua purkaa tukiverkkoja ja kyykyttää köyhiä. Suomella on myös Linus Torvalds vastineena Jorma Ollilalle.

Henkilökohtaisesti minulla on näkemykseni siitä, miten yhteiskunta pitää järjestää, ja siihen vastaavat paremmin vasemmistolaiset puolueet.

Ahdistaako minua, että joudun maksamaan veroja? Ei, koska koen ostavani yhteiskuntarauhaa, muillekin kuin omille lapsilleni. Mieluiten peruuttaisinkin jo toteutettuja veronalennuksia.

Ympäristöverotustakin voisi mielestäni kiristää reilustikin, varsinkin energiasyöpöiltä ja ilmakehää kuormittavilta tuotannonaloilta.

Olen siis BOBO, ja ylpeä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi