Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katuu liittoamme, mutta ei halua erota

Vierailija
08.01.2025 |

Mies on sanonut, että avioliittomme oli luultavasti hänen elämänsä isoin virhe. 

Ollaan molemmat oltu nuorina naimisissa, ja erottu ja tahoillamme seurusteltu joitain vuosia kunnes tapasimme. Kummankin ensimmäinen liitto oli vaikea. Olin itse varma, että en enää koskaan menisi naimisiin, kunnes tapasin mieheni. Olemme nyt neljänkympin molemmin puolin. Mitään suurempia kriisejä, pettämistä tai väkivaltaa ei ole, kuten aiempien kanssa. Mies silti katuu, ja on kertonut että ex-vaimonsa oli hänen elämänsä tosirakkaus ja se ihminen, jonka kanssa hän halusi jakaa loppuelämänsä. Hänelle tekee kipeää, kun lapsen asioissa joutuu olemaan tekemisissä ja kun on kuullut, että exällänsä on uusi liitto. 

Häpeä estää minua lähtemästä tästä suhteesta. Olisin varmasti useamman kerran eronnut, jos emme olisi naimisissa. Rakastin tätä miestä koko sydämestäni, ja nyt sydän on revitty riekaleiksi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset arvostakaan rehellistä miestä?

Tietäisitpä vaan miten moni suomalainen mies joutuu tyytymään liittoonsa sen kanssa, jonka on onnistunut saamaan. Suuret tunteet on harvinaisia. Harva vain sanoo sitä ääneen.

Arvostan rehellistä miestä, todella paljon. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että haluaisin olla avioliitossa kaikkien rehellisten miesten kanssa. Etenkään sellaisen, joka ei rakasta minua. 

Miehet haluavat saada naisen, koska nainen on heille hyödyke. Nainen haluaa vain miehen, jolle ei ole hyödyke tai jolta saa ainakin sen lisäksi aitoa vastarakkautta. 

Vierailija
42/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö joka miekkosen kanssa avioitua jos vaan panis  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se 🤔

Vierailija
44/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
45/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuoko ei ole henkistä väkivaltaa? On se, olet vaan niin tottunut väkivaltaan, että luulet tuota valkoiseksi vaikka on harmaan ja mustan välimaastossa. Voi olla että kun tää oikein katuu liittoanne niin vielä tirvaiseekin. Kun lähdet tuosta niin pls ole yksin ja käy vaikka terapiassa, ettei näin käy enää. Mitään hävettävää sulla ei ole, väkivaltaisella ukollas on.

Jotenkin toivoisin ettei kaikkea p*skaa käytöstä aina luokiteltaisi henkiseksi väkivallaksi. Vähän menee uskottavuus koko termiltä. Mies on m*lkku mutta en nyt sanoisi että henkisesti väkivaltainen

Ei kai tuota toivo kukaan muu kuin henkisesti väkivaltainen? Ettei paljastuisi? Kyllä sä lopulta jäät kiinni, ja kaikki saa tietää kuka olet. Sun pitäis hävetä, ei uhrien.

Vierailija
46/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Jos miettii pidemmällä aikavälillä, mua kyllä hävettäisi ennemmin tuhlata enempää elämästäni ko. mieheen. Mutta käsittele rauhassa tunteesi, tee konkreettisia ratkaisuja vasta myöhemmin, jos siltä tuntuu.

Vierailija
47/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt perustelut antoi, miksi on ollut isoin virhe?

Muutoin kuulostaa vaan idiootin päästämältä sammakolta. 

Ehkä tuohon saisi vastauksen, jos kysyisi siltä miehen exältä. Ehkä heidän eronsa ei tapahtunut miehen päätöksellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme