Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katuu liittoamme, mutta ei halua erota

Vierailija
08.01.2025 |

Mies on sanonut, että avioliittomme oli luultavasti hänen elämänsä isoin virhe. 

Ollaan molemmat oltu nuorina naimisissa, ja erottu ja tahoillamme seurusteltu joitain vuosia kunnes tapasimme. Kummankin ensimmäinen liitto oli vaikea. Olin itse varma, että en enää koskaan menisi naimisiin, kunnes tapasin mieheni. Olemme nyt neljänkympin molemmin puolin. Mitään suurempia kriisejä, pettämistä tai väkivaltaa ei ole, kuten aiempien kanssa. Mies silti katuu, ja on kertonut että ex-vaimonsa oli hänen elämänsä tosirakkaus ja se ihminen, jonka kanssa hän halusi jakaa loppuelämänsä. Hänelle tekee kipeää, kun lapsen asioissa joutuu olemaan tekemisissä ja kun on kuullut, että exällänsä on uusi liitto. 

Häpeä estää minua lähtemästä tästä suhteesta. Olisin varmasti useamman kerran eronnut, jos emme olisi naimisissa. Rakastin tätä miestä koko sydämestäni, ja nyt sydän on revitty riekaleiksi.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde... mitä hävettävää tossa nyt on?? 

Että on mennyt toisen kerran naimisiin, ja 40-vuotiaana kokenut kaksi avioeroa

ALLE 40-vuotiaana

Vierailija
22/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin eronnut 2 kertaa  40 vuotiaana eikä yhtään hävettänyt. Mitä paskalla tekee kun ei ole peltoakaan. O niitä kunnon miehiäkin, jossain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ollut vaan laastari jonka kanssa on menty liian pitkälle. En sano tätä loukatakseni, vaan mielipiteenä miehen käytöksestä.

Erossa ei ole mitään hävettävää. Et sä ole epäonnistunut. Mies on törkeä sua kohtaan, niin kannattaisi nyt ihan tosissaan miettiä haluatko tuhlata elämäsi tuollaisen kanssa joka ei kunnioita eikä rakasta sua. Avaat nyt ne silmäsi, niin näet kuinka törkeästi sua kohtaan ollaan.

Sen takia miehet ei halua erota, koska menettäisivät hyvät arjen edut, kun nainen hoitaa asioita ja kotia. Kaappiin ilmestyy puhtaat vaatteet ja ruokakin tulee taikaiskusta.

Listastasi unohtui vakipillu. Se saa miehen pysymään suhteessa, vaikkei mies edes rakasta.

Hyi hitto mitä liittoja🤭

Vierailija
24/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi mennä terapiaan. Hän on masentunut tai muuten sairas, ja purkaa pahan olonsa sinuun.

Vierailija
25/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi mennä terapiaan. Hän on masentunut tai muuten sairas, ja purkaa pahan olonsa sinuun.

Millä perusteella näin?

Vierailija
26/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Mie on vain läheisriippuvainen lussukka.  Ei ole rakkautta. 

Miksi jatkaisit hänen kanssaan??

Vierailija
27/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet hetkeksi sivuun ja järjestä ero ja asumiskuviot uudestaan. Mitä häpeästä kun et tule enää koskaan voimaan hyvin tuossa suhteessa. Kyllä sä siitä vielä ajan kanssa nouset! 

Vierailija
28/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi sinnittelee vielä hetkisen ja kun teidän sänkyelämä sammuu, niin hän lähtee uudelleen. Hän on sellasta lähtijätyyppiä, lähtee aina uudelleen. Ehkä se lähteminen on hänelle joku tekosyy vaihtaa naista kokoajan. Ei kehtaa suoraan sanoa, että kiinnostelee vaihtelu, selittää jotain tarinaa harmituksesta ja tosi rakkaudesta. 

Vierailija
29/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että miehestäsi on helpompaa haikailla jonkin perään kuin työstää sen nykyisen suhteen kipukohtia.

Vierailija
30/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hö, niin minäkin olen ehtinyt tehdä, tosin vasta 45 ikävuoteen mennessä. Harmi juttu ja parempi jos jompi kumpi liitoista olisi kestänyt, mutta enpä nyt ole siihen hirttäytynyt. Molemmista liitosta on kuitenkin lapsi, joka asuu kanssani, ja sitten on vielä kolmas lapsi joka asuu äidillään. Ei se ole niin vakavaa.

Vierailija
31/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kun vielä pystyt.

Vierailija
32/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies on loukannut todella pahasti. Itse en moisen jälkeen pystyisi jäämään suhteeseen. 

Itse olen eronnut. Suhteessa meni vuosia huonosti, ja lopulta kysyin mieheltä rakastaako. Ei voinut sanoa. Asia oli selvä minulle. 

Vierailija
33/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset arvostakaan rehellistä miestä?

Tietäisitpä vaan miten moni suomalainen mies joutuu tyytymään liittoonsa sen kanssa, jonka on onnistunut saamaan. Suuret tunteet on harvinaisia. Harva vain sanoo sitä ääneen.

Vierailija
34/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies sitten erosi exästään jos hän on elämänsä rakkaus? 

Ehkä exä jätti. 

Vierailija
35/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuoko ei ole henkistä väkivaltaa? On se, olet vaan niin tottunut väkivaltaan, että luulet tuota valkoiseksi vaikka on harmaan ja mustan välimaastossa. Voi olla että kun tää oikein katuu liittoanne niin vielä tirvaiseekin. Kun lähdet tuosta niin pls ole yksin ja käy vaikka terapiassa, ettei näin käy enää. Mitään hävettävää sulla ei ole, väkivaltaisella ukollas on.

Vierailija
36/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tuoko ei ole henkistä väkivaltaa? On se, olet vaan niin tottunut väkivaltaan, että luulet tuota valkoiseksi vaikka on harmaan ja mustan välimaastossa. Voi olla että kun tää oikein katuu liittoanne niin vielä tirvaiseekin. Kun lähdet tuosta niin pls ole yksin ja käy vaikka terapiassa, ettei näin käy enää. Mitään hävettävää sulla ei ole, väkivaltaisella ukollas on.

Jotenkin toivoisin ettei kaikkea p*skaa käytöstä aina luokiteltaisi henkiseksi väkivallaksi. Vähän menee uskottavuus koko termiltä. Mies on m*lkku mutta en nyt sanoisi että henkisesti väkivaltainen

Vierailija
37/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielipiteenkö takia pitäisi huonossa liitossa kitkuttaa? Mies itkee toisen perään ja sinä mietit vain häpeämistä? Hävetköön mies. Lähde ap, et tule katumaan, kun joskus myöhemmin tajuat kuinka turhaa on tuhlata kallisarvoista elämäänsä tuollaisessa suhteessa. 

Vierailija
38/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset arvostakaan rehellistä miestä?

Tietäisitpä vaan miten moni suomalainen mies joutuu tyytymään liittoonsa sen kanssa, jonka on onnistunut saamaan. Suuret tunteet on harvinaisia. Harva vain sanoo sitä ääneen.

Rehellinen pitää olla, mutta pitää myös toimia sanojensa mukaan. Ap:n mies nyt roikottaa vaimoa suhteessa. Saa ap:n tuntemaan itsensä huonoksi, kun mies ei arvosta yhtään. Henkistä väkivaltaa. Reilu mies eroaisi itse.

Todennäköisesti ap mielistelee nyt miestö ja yrittää olla parempi, jotta mies rakastaisi. Siihen minäkin sorruin avioliitossa kunnes erosin. Apn olisi syytä erota. 

Vierailija
39/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sallii siis itselleen uuden liiton, muttei exälleen eli ex-vaimo on hänen mielestään hänen omaisuuttaan? Ap:ta kohtaan mies on taas henkisesti väkivaltainen. Mikä aarre :D

Vierailija
40/47 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mennyt naimisiin enkä halua tai aio. Yksi pitkä parisuhde takana. Enää en halua edes miestä. Elämä parasta tälleen. Miksi mennä edes naimisiin?

Olen +40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi