Tähdet tähdet 2025
Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aika hauska ja mielenkiintoinen porukka. Vähemmän tunnetuissa, nuoremmissa näyttelijöissä on upeita ja lahjakkaita laulajia, kuten Chike ja Jasmine Yamajako. Ja Emma Salokoski ja Mikko Töyssy! Uskon, että tulee musiikillisesti hyvä tuotankausi.
Jasminen eka veto ei onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä Ramsesia. Laulaa Eero Raittisen iki ihanan holvikirkon. Sonja Lumme myös kiinnostaa.Sonja pärjäsi aikoinaan hienosti euroviisuissa.
Laitoin eka jakson just pyörimään. Ihanaa, jos tulossa on holvikirkko!!
Minäkin rakastan sitä biisiä. On kyllä niin tunnelmallinen kappale.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vissiin jo sen verran ikää, että tiedän noista kahta lukuunottamatta kaikki. Yasmine Yamajako ja Emma Salokoski ovat itselleni vieraita.
Missä tynnyrissä pitää kasvaa, ettei Salokosken musiikki ole tuttua?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vissiin jo sen verran ikää, että tiedän noista kahta lukuunottamatta kaikki. Yasmine Yamajako ja Emma Salokoski ovat itselleni vieraita.
No en tiedä. Mullekin oli ihan tuntematon.
N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt tarkemmin, että missä hän on laulanut, että ihan pitäisi hänet tuntuea?
Vierailija kirjoitti:
Sami näyttää väsyneeltä
Susannan juonto kuulosti ihmeelliseltä tankkaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt tarkemmin, että missä hän on laulanut, että ihan pitäisi hänet tuntuea?
Kvg
Sami sniffannut koksua kun niin nokkaansa pyyhkii?
Vierailija kirjoitti:
Ooppera jaksossa Mikko Töyssy varmasti loistaa.
Ei ole oopperajaksoa.
Ihana spaissaribiisi olin ihan unohtanut! Oi ihana nuoruus 🥰
Nina Tapio näyttikin vähän Baby Spicelta. Outo biisivalinta Töyssyltä. Menee vähän pelleilyksi.
Miks tää Sukkula kuulostaa iha ok biisiltä. Kikan laulamana inhosin. Tökä ja bändi tekee hienon version!
Vierailija kirjoitti:
Miks tää Sukkula kuulostaa iha ok biisiltä. Kikan laulamana inhosin. Tökä ja bändi tekee hienon version!
Aivan hirveä renkutus.
Ruutu + näkyy jo kaksi ekaa jaksoa.