Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?
Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään
Kommentit (457)
Jyskin Høie Feeldown, se on hyvä.
Downfeel, piti olla :) Feeldown olisi varmaan aika masentava tyyny!
Tempur. On kyljellään nukkumisessa kyllä paras.
Vierailija kirjoitti:
Kolme tyynyä. Yksi muotoiltu ja kaksi tavallista. Käytän niitä sekaisin, joskus kaikkia, joskus yhtä.
Viime yönä melskasin tyynyvaihtojen kanssa, mutta kivaa oli.
Krooh pyyh..
T. Kolme tyynyä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme tyynyä. Yksi muotoiltu ja kaksi tavallista. Käytän niitä sekaisin, joskus kaikkia, joskus yhtä.
KomfortKisse (silloin Comfort) vartalotyyny, jonka päällä sellainen ohut tyyny. Siinä kolossa kun nukkuu ja päällä Porin Villa & Peite painopeitto, niin ihan parasta.
Nukun missä asennossa milloinkin. Ei kukaan jossain yhdessä asennossa pysy koko yötä.
Laita joku pieni korotus kainaloon ts rintarangan alle muttei vielä hartioiden kohdalle, ettei paina, vaan alemmas. Esim. käsipyyhe rullalla. Kokeile auttaako niskakipuun tavallisen tyynyn kanssa. Vaihtele paikkaa. Älä nukahda sen päälle tai puutuu.
Itsellä sellainen "tähden" muotoinen eli olkapää mahtuu hyvin sinne tyynyn väliin ns. ja nyt hommasin vielä kokovartalo tyynyn joka polvien välissä ja kainalossa, ai että tulee hyvät unet ja ei ole paikat jumissa.
En tiedä. Jokin "kasa" niskan alla on mutta hyvin on asiansa ajanut.
Mulle vartalotyyny on ehdoton. Se tukee asentoa ja jalan saa päälle. En nuku kovinkaan hyvin ilman vartalotyynyä tai sitten pitää latoa muita tyynyjä tueksi kropalle ja jalalle.
Mulla on Familonin flat-tyyny. Mukavan ohut tyyny. Noilla myös tyyny (en muista nimeä) josta saa täytettä pois tai lisättyä (mukana tuli täytettä), miehellä tämä. Tykännyt kun saa itse määritellä tyynyn korkeuden.
Tempur on ehdoton, halpiskopioitten kanssa menee paikat jumiin valitettavasti.
Jyskin höyhentyyny. Paras tähän mennessä. Vieressä nukkuvalla miehellä on älyvaahtotyyny, mutta en ottaisi.
Jyskista ostettu joku satasen ergotyyny. Pelittää ihan hyvin, ei ole niska kipeä.
Mulla on joku tosi tosi muhkea Joutsen.
Halvin mahdollinen ohut tyyny, jota voi ruttailla ja taittaa sopivaksi pään alle. Ei mitään muhkeaa, eikä "muotoiltua". Katson samanlailla kyljelläni tv:tä, puhelinta ja luen.