Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset, joilla on paljon matcheja Tinderissä

Vierailija
08.01.2025 |

esim. kymmeniä tai satoja, niin ovatko nämä kaikki teidän mielestä kiinnostavia tai potentiaalisia, eli koetteko, että voisitte mennä heidän kaikkien kanssa treffeille, vai oletteko laittaneet oikealle sellaisiakin, jotka eivät niin kiinnosta tai jotka ovat korkeintaan "ihan kivoja"?

Olen aina ihmetellyt näitä, joilla on satoja matcheja ja kymmeniä aktiivisia keskusteluja. Itselleni on työn ja tuskan takana saada swaipattua mitään oikealle. Todella harvoin siellä tulee vastaan mitään kiinnostavaa. Viimeksi kun olin Tinderissä, taisin laittaa vain 5 miestä oikealle sillä ajatuksella, että he oikeasti vaikuttivat sekä profiilitekstin että ulkoisen olemuksensa perusteella kiinnostavilta ja/tai potentiaalisilta. Moni fiksun ja kivan oloinen ja hyvännäköinen meni vasemmalle siksi, että eivät vaan vaikuttaneet yhtään samanhenkisiltä, elämäntyyli liian erilainen tms. Laitatteko te muut tällaisetkin oikealle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on jäänyt siihen, että mies on huono tekstailemaan ja vastaa kysymyksiin lähinnä vain 'joo' tai 'ei', eikä yritä viedä keskustelua eteenpäin millään tavalla. Myös viesteistä pystyy aika helposti näkemään, onko miehellä huumorintajua vai ei. Tylsiltä vaikuttavien miesten kanssa en myöskään jaksa pahemmin kirjoitella, eikä tapaaminen kiinnosta. 

Vierailija
2/4 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan oikealla jos on kivan näköinen ja hakee samaa asiaa kuin minä. Ei näitäkään liiaksi ole. Haluanko treffeille riippuu sitten taas ihan siitä, kuinka hyvin keskustelu lähtee rullaamaan. Suurin osa ei vaikuta keskustelun perusteella niin kiinnostavalta että haluaisin treffeille. Match ei siis todellakaan tarkoita että mies olisi automaattisesti potentiaalinen treffikumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään susta niin, että halkeen 😭😭😭🥺💔

Vierailija
4/4 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä utopiaa kun kuulee, että jollain on kymmeniäkin matchejä ja treffejä.

Oman kokemuksen perusteella hyvin menee, jos tulee yksi tykkäys 4-5kk välein.

t. mies