Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella
Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1748)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pelissä epärehelliset on voittajia, jotka palkitaan .siis kieroimmat ja kylmimmät pelaajat. Mikä järki sinä o🤣
Voi kuule, ei niitä petollisiksi nimettäviä valita joukosta sen mukaan, kuka on kieroin ja kylmin. Siellä uskollisten joukossa voi olla paljon ikävämpiä tyyppejä.
Juu ei todellakaan, monella tuntuu tässä kohtaa todellisuus hämärtyneen pahemmin kerran. Tuotanto valitsee petolliset ja kukin pelaa siinä roolissa joka on annettu roolin edellyttämällä tavalla. Kyse on siis pelirooleista, ei luonteenpiirteistä. Ei ole niin, että petollisena pelaavat on pahoja ja ilkeitä ihmisiä ja uskolliset hyviä ja kilttejä. Tämä on roolipeliä - leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että teki Tiina niin tai näin niin vihaajat vihaa. He löytää kyllä aina syyn siihen mitä hän tekee väärin ja miten olis pitänyt olla ja tehdä paremmin, HUOH. Kun ei edes haluta ymmärtää vaan pakko vääntää aina kaikki näyttämään huonolta. Kun täällä on vaan niin paljon kaikki parempia ihmisiä jotka myös osaa näköjään tuntematta tulkita ihmistä. Oma elämä ilmeisesti tuntuu paljon paremmalta kun saa toista lytättyä. Kertoo mun mielestä juurikin enempi näiden kommenttien lähettäjistä.
Minä en menisi tuollaiseen ohjelmaan missä pitäisi kieroilla muita vastaan. En pystyisi pelaamaan ihmisten tunteilla. Minusta taas kertoo ihmisestä jotakin jos voittaa tuollaisessa ohjelmassa. Ei kaikki siihen pysty.
Tämä on ristiriitaisra että sen voittaa henkilö joka on mediassa jatkuvasti esillä kuinka häntä kiusataan? Suurin osa ei tiedä edes keitä ko
Saman ristiriidan koen miekin. Jos hää on vaan epävarma ja ei kestä nega palautetta. Kiusaamista tai ei niin hää ei telkkarissa itsekään ollut viaton...
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ärsyttää Tiinan teatteriesitys. Minä olen herkkä, yhyyyhyy.
Mitäs menee tuollaiseen ohjelmaan JOS on olevinaan niin herkkä ja hyvis. Kusetti toista tomppelia, MandiMaita ihan kuusnolla.
Mandimai nii symppis nuori nainen <3
Kylläpä taas petollistenkin kanava täytyyy Tiina jutuista. On se ihme että muka niin TURHA tyyppi mutta kuitenkin kiinnostaa niin paljon koko ajan puhua ja jauhaa. Ei siis mitään ristiriitaa tässä? Itseasiassa tämähän kertoo just sen että henkikönä on niin mielenkiintoinen että herättää näinkin paljon tunteita. Ja mielenkiintoinen ihminen on vaan aina se kiinnostavavin. Hyvässä ja pahassa. Ilman Tiinaa olis sekä petollisten ohjelma, itse bändi ja tää keskustelupalsta huomattavasti tylsempi.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että teki Tiina niin tai näin niin vihaajat vihaa. He löytää kyllä aina syyn siihen mitä hän tekee väärin ja miten olis pitänyt olla ja tehdä paremmin, HUOH. Kun ei edes haluta ymmärtää vaan pakko vääntää aina kaikki näyttämään huonolta. Kun täällä on vaan niin paljon kaikki parempia ihmisiä jotka myös osaa näköjään tuntematta tulkita ihmistä. Oma elämä ilmeisesti tuntuu paljon paremmalta kun saa toista lytättyä. Kertoo mun mielestä juurikin enempi näiden kommenttien lähettäjistä.
Voisitko keksiä jotain omaperäisempää "haukkujien haukkumista"? 🤦
Ps. Unohdit kateuskortin 😉
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Eli tunnistit itsesi tuosta kommentista lyttääjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, kappas vain pelin VOI voittaa niin että petolliset pitävät yhtä! Minua on suurin piirtein pidetty idioottina, kun olen aikaisemmin sanonut että toivoisin petollisten joskus koittavan mennä loppuun asti yhdessä tiiminä ilman, että alkavat juonitella toisiaan vastaan. Piti olla kuulemma mahdotonta.
Niinpä, minä myös jossain kohtaa heitin kommentin, että voivat mennä kolmestaankin loppuun asti ja jakaa potin. Se mahdollisuus tyrmättiin tällä palstalla kokonaan, mutta näin vain kävi.
LOOGISESTI pelaten kolmen petollisen voitto on mahdotonta. Miten joku ei ymmärrä sanaa looginen? Siitäseutraa mm. että epäloogisesti pelaten petollisetvoivat sen tehdä, kuten nähtiin.
Itse et ta
Jätät kokonaan huomiotta mahdollisen keskinäisen solidaarisuuden. Sen ajatuksen, että "me tehtiin tämä yhdessä, me jaetaan myös potti yhdessä". Vaikka petolliset tuolla kieroilevatkin ja saattavat käyttää tylyjäkin keinoja itse eteenpäin päästäkseen, on suurin osa heistä kuitenkin inhimillisiä, muutkin huomioonottavia ihmisiä. Jos ajattelee, että ei olisi siihen asti selvinnyt yksin, voi ajatella myös, että potti ei kuulu minulle yksin. Siihen ei vaikuttane oletko julkkis vai tavis.
Ja kun lisätään vielä se, että et oikeasti voi tehdä edes päätöstä otanko itse rahat vai jaanko, vaan tämä voidaan tehdä myös SINULLE, niin pitäähän sekin ottaa huomioon. Silloin mietitään mitä nuo muut tekevät, mikä tunne heistä tulee. Ja he miettivät samaa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ärsyttää Tiinan teatteriesitys. Minä olen herkkä, yhyyyhyy.
Mitäs menee tuollaiseen ohjelmaan JOS on olevinaan niin herkkä ja hyvis. Kusetti toista tomppelia, MandiMaita ihan kuusnolla.
Mandimai nii symppis nuori nainen <3
Mandimain takia uskolliset hävis.
Vierailija kirjoitti:
En olisi halunnut kyllä olla joku Saara. Ensin hän ei kiinnostanut ketään, hänet valittiin jossain tehtävässä henkilöksi joka oli eniten johdateltavissa. Ja lopuksi kukaan ei uskonut häntä tai luottanut häneen.
Joo, oli kyllä harmi kun Saaralla ja Saulilla oli niin hyvä suunnitelma automatkalla pudottaa juuri oikeat henkilöt. Sitten Sauli putosi ja Mandimai ei vaan tajunnut kun luotti sokeasti petollisiin.
Kyseessä voi olla supersensitiivinen persoonallisuushäiriö eli haavoittuva narsismi. Tällöin henkilöllä on voimakas hyväksytyksitulemisen tarve, voimakas tarve erityiskohteluun, pelkää mokaavansa etc. Selittäis ton kuinka pois tolaltaan toi ihminen oli aina kun pelkäsi jos hänestä ei tykätäkään. Ei ole parempi tai huonompi kuin muukaan diagnoosi ja kukaanhan ei ole jotain diagnoosia pelkästään vain ihmisellä on vaikka mitä piirteitä vaihtelevalla skaalalla. Eihän me voida tietää onko esim perinteisesti narsistiksi ajateltu henkilö narsisti vai pelkästään kusipää.
Ai että, vauvapalstojen keittiöpsykologit vauhdissa ja diagnoosi tehdään petolliset ohjelmaformaatin perusteella. Popparit esiin. Tää on saippuaoopperaa parhaimmillaan.
Siis Tiinan pitäis postata bändin musavideoilta ehdottomasti omalle kanavalleen ihan muita juttuja kuin niitä missä itse laulaa. Siis miten se kehtaa, en ymmärrä 😂 Bändin laulajalla saa toki olla omasta itsestään, räppärillä myös itsestään, rumpalilla saa olla omia rumpuvideoita mutta Tiina on se kyllä törkee että omasta laulukohdastaan viittii omalle kanavalleen laittaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä voi olla supersensitiivinen persoonallisuushäiriö eli haavoittuva narsismi. Tällöin henkilöllä on voimakas hyväksytyksitulemisen tarve, voimakas tarve erityiskohteluun, pelkää mokaavansa etc. Selittäis ton kuinka pois tolaltaan toi ihminen oli aina kun pelkäsi jos hänestä ei tykätäkään. Ei ole parempi tai huonompi kuin muukaan diagnoosi ja kukaanhan ei ole jotain diagnoosia pelkästään vain ihmisellä on vaikka mitä piirteitä vaihtelevalla skaalalla. Eihän me voida tietää onko esim perinteisesti narsistiksi ajateltu henkilö narsisti vai pelkästään kusipää.
Olen kirjoittanut tuon yläpuolella. Ja en arvostele tai hauku ketään. Taustalla on itsetutkiskelu, olen ollut ihminen ja olen varmaan edelleen ihminen joka loukkaantuu kaikesta henkilökohtaisesta arvostelusta, tuntee olevansa vääränlainen ja erilainen ja tähän asti selitys on aina ollut; sinulla on niin huono itsetunto! On sitäkin varmasti mutta tuo haavoittuva narsismi sai kyllä tutustumaan aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan älytöntä petollisilta kun jakoivat potin. Olisi helposti yksi saanut kaiken itselleen. Näköjään ei kukaan tätä kuitenkaan jostain syystä halunnut. Lisäksi uskomatonta miten jotkut aikuiset ihmiset käyttävät petollisista sanaa paha ja uskollisista sanaa hyvä. Nämä eivät oikein ymmärrä peliä oikein.
He ovat kaikki julkisuuden henkilöitä ja ottamalla potin itselleen olisivat pilanneet maineensa. Kaikki olisi pitäneet epäluotettavana ja itsekkäänä. Ei kannata, kun saavutettu etu (sen lisäksi mitä saisi voittaen osana tiimiä) joku max kymppitonni verojen jälkeen.
Voit olla oikeassa. Itselleni kuitenkin tuo on vaan peliä, joten en ymmärrä miten pelin voittaminen voi pilata maineen. Ketjun kommenttien perusteella tämä ei selvästikään su
Joo tuossa on kyse jo oikeasti petollisuudesta, joka ei ole enää vain leikkiä vaan ulottuu tosi elämään asti. Tuosta seuraa todellisia suuria pettymyksiä, enkä ole yhtään yllättynyt jos siellä on nähty kauheita tunnemyrskyjä ja kiroilua ja meidänkin lällyssä versiossa on kynät lennellyt. Kyllä minä suosin sitä, että pidetään tämä vähän leikkimielisempänä kuitenkin. Taviskausi olisi silti kiva nähdä.
Onko jossain ollut juttua siitä, miten Mandi suhtautui kun sai tietää ketkä olivat petollisia?
Mandimaista unohtui yksi asia. Vaikka luottikin Tiinaan, niin kyllä hän pohti sitä, että tämä saattaisi olla hänelle se sokea piste. Se, ketä Mandi ei lainkaan epäillyt, kertaakaan, oli Janne.
Tiinan luonnetta on joidenkin vaikea ymmärtää, siksi nää haukkujat. Kun kerran täällä keittiöpsykologiaa harrastetaan, niin ovat varmaankin itse tunnekylmiä ihmisiä tai ihmisiä, joille tunteet ja niiden esille tuominen on vaan kauhean hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ihmisten kälätys tästäkin aiheesta täysin turhaa, eikä siitä seuraa mitään hyödyllistä tai positiivista.
Ihmettelen, että mm. Sanoma tarjoaa tälläisen alustan missä ihmiset voi oksentaa turhautumisen sekä oman pahan olonsa tarkoituksena tuntea olevansa hetken tyytyväinen. Tällainen on koukuttavaa ja lopulta pahentaa vain omaa fiilistä. Lietsoo myös vihaa ja eripuraa. Sopisi sulkea koko alusta.
Sanoma hallinnoi tätä palstaa ja poistaa kaikki ohjelmaa kohtaan negatiiviset postaukset. Esim jos vähänkin puolusti Farmi Suomessa ollutta kuuluisaa taitelijaa joka poistettiin ohjelmasta kesken niin ne postaukset ainakin hävisivät näkyvistä. Luultavasti tämäkin postaus poistetaan
No ei ole hävinnyt yksikään Oras-kriittinen viesti Farmi keskustelusta.
Siis se oli hänen tehtävä olla petollinen niinkun Marjon ja Jannekin. Mutta jostain syystä haluat vain Tiinaa lytätä. Vissiin on todellisuuden taju vähä hämärtynyt kun ei kykene erottamaan roolileikkiä ja todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mandimaista unohtui yksi asia. Vaikka luottikin Tiinaan, niin kyllä hän pohti sitä, että tämä saattaisi olla hänelle se sokea piste. Se, ketä Mandi ei lainkaan epäillyt, kertaakaan, oli Janne.
Tiinan luonnetta on joidenkin vaikea ymmärtää, siksi nää haukkujat. Kun kerran täällä keittiöpsykologiaa harrastetaan, niin ovat varmaankin itse tunnekylmiä ihmisiä tai ihmisiä, joille tunteet ja niiden esille tuominen on vaan kauhean hankalaa.
On tunteita, ja on feikki-tunteita. Myös tunteiden esittäminen voi tulla luonnostaan, tai näyteltynä. Osa pystyy feikkaamaan itkua, osa ei. Osa pystyy pitämään kaveria kädestä kiinni, katsomaan suoraan syvälle silmiin, ja kyynelehtien valehtelemaan päin näköä. Moni ei tuohon pysty. Pistää kieltämättä miettimään.
Äläpä nyt. Hänhän on THE VOITTAJA.
Onnea siis Janne ja hänen strategia, jota koitettiin pyörtää useaan otteeseen.. ei ois kukaa voittanu mitää ilman masteria !!!